Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko vaan alkaa oleen?😉
Ollaan olemattakin. 🙃 Pysähdy seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
120,9kg
Elopaino vai paljonko nousee penkistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sitä nuorta minää, joka vaikeuksista huolimatta jaksoi vielä uskoa tulevaisuuteen. Nyt sain taas paskaa niskaan oikein roppakaupalla omalta lapselta, ja mulla on niin paska olo.
Älä viitsi. Minullakin on ikävä nuorta minääni. Siltikin. Nousin ylös. Lähdin tänään junalla jonnekin mihin kuulun. Ja minusta tuntuu että olen taas kotona!
Mäkin voisin lähteä, enkä ikinä palaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
120,9kg
Mikä paino tää on? Jos sun, ni paljon oot pitkä?
Mies56 vaan on laihiksella. Ens viikolla taas 125kg. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
120,9kg
Laihdutit?
Kävi saunassa.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Spr Kontissa Itiksessä mies sanoi minulle että Wellcome to home!
Huh!
Olin varmasti kertonut tarinat Hekasta jne mutta kuitenkin erittäin hyvä ele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sitä nuorta minää, joka vaikeuksista huolimatta jaksoi vielä uskoa tulevaisuuteen. Nyt sain taas paskaa niskaan oikein roppakaupalla omalta lapselta, ja mulla on niin paska olo.
Oletko jokin myötäilijävanhempi vai miksi otat tuollaisesta osumaa... En syyllistä, ihmettelen vain.
Mun lapsi on aikuinen. Ja se antoi tulla ihan kunnolla, etten mä tuu koskaan onnistumaan suhteissani ja ihan turhaa haihattelen, ja kaikki on mun oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde avaamaan... 🙃
Kylläpäs! Muuten kutitan.
Lupaat vaan. Sitäpaitsi olet kovempi kutiamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jokin myötäilijävanhempi vai miksi otat tuollaisesta osumaa... En syyllistä, ihmettelen vain.
Mun lapsi on aikuinen. Ja se antoi tulla ihan kunnolla, etten mä tuu koskaan onnistumaan suhteissani ja ihan turhaa haihattelen, ja kaikki on mun oma vika.
Lapset on aika viisaita sen lisäksi että tuntevat parhaiten. Voi olla, tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
120,9kg
Tuosta se lähtee, -30 nyt alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on oikeassa? Kannattaisi opetella ottamaan kritiikkiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kurjuus! Jos yhtään lohduttaa,ni muaki harmittaa jotkut pahat sanat joita oon turhautuneena/kiukuspäissään omille vanhemmilleni laukonu ja viel aikuisiässä. Nolottaa ihan miten sitä taantuikin niin lapsen tasolle. Oo. kyll myöhemminpyytäny niitä anteeks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
120,9kg
Mikä paino tää on? Jos sun, ni paljon oot pitkä?
180
Vierailija kirjoitti:
No voi nyyh. Tuliko oikein itku. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sanon sinulle tuntemattomana aikuisena nyt yhden asian. Halusit tai et. Sen sijaan että otat lapsesi sanoman palautteen negatiivisena asiana hyväksy palaute sellaisenaan - oli se sitten positiivista tai negatiivista - koska se on loistava mahdollisuus itsesi kehittämiseen. Sen sijaan että käännät ja pidät lapsesi palautetta paskan saamisena niskaan. Pidä sitä kultana. Koska aina on olemassa mahdolllisuus sille että lapsesi tarkoitti ja toivoi palautteen ravistelevan sinua.
Niin ja kaikkea ei tarvitse tai kannata ottaa aina kirjaimellisesti mitä tulee palautteeseen ja elämään, joskus palaute vaatii kovia sanamuotoja ja ulottuvuuksia. Niiden tarkoitus on nimenomaan se, että heräisit reflektoimaan sitä mikä oikein mättää, mitä voisin tehdä toisin ja miten estää se etten toimi aina niin kuin ennen jne.
Vierailija kirjoitti:
120,9kg
Aika paljon. Se on vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mitattaiskos pituusero?
Meillä arviolta 10-12 cm
Ketjun "tervetuloa syömään sikojen ruokaa" ja "naiset kuuluu keittiöön" -juttujen kirjoittaja, oletan. Itsejulistettu voimamies.