Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estosi edelleen voimassa.
Ketä sinä oikein kaipaat? Estämääsi henkilöä? 😂
Siinä on tulevaisuuden kirjailijoille teoksen nimi valmiina. Kaipaan estämääni henkilöä
Ajattele jos lukijoita estettäisiin lukemasta kyseistä kirjaa. Tai että esto voi tulla missä vaiheessa tahansa kun luet kirjaa etkä saa tietä loppua. 😆
Eiku hetkinen. Äänikirjafirmat tekee jo noin, pitää maksaa jos kuuntelee kirjoja heidän mielestään liian paljon...
Onneksi voit myös itse lukea kun täälläkin käyt, niin ei tarvitse olla äänikirjapalvelun varassa!
"Mitä sitten? Ei kaikkea tai kaikkia voi ottaa vakavasti. "
Niin, miksei tähän ketjuun sitten saisi kirjoittaa kaivatun annelin nuolemisesta, eritteiden lotinasta jne. jos alueilla tai aiheilla ei ole mitään väliä? Kun enemmän ne liittyvät tähän ketjuun, kuin useimmat näistä ah! niin "mielenkiintoisista" jankkausaiheista.
Minulla ei ole vastapuolta. Koen että olisimme samalla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Lähtemisessä ja tauosta nykyiseen on kyse itseni uudelleen rakentamisesta ja huonoista tavoista sekä vahingollisista rutiineista irtautumisesta. Siitä, että tarvitsen eri ympäristön rikkoakseen tämän syklin ja luodakseni terveellisemmän elämäntavan. Ehkä on vaikea ymmärtää, muttei nykyinenkään voi jatkua.
Hölmöt mietyivät yeon seurausta, eivät yekoa sinänsä ja tekevät päätelmiä ennakko-oletusten pohjalta. Viisaat keskittyvät tekoon, eivät sen seurauksiin. Itseys on sokea ja hätäinen, mustasukkainen oikeuksistaan ja nautinnoistaan. Ennenkuin viisautta voidaan saada, itsen täytyy haavoittua. Hölmö ihminen on intohimojensa ja henkilökohtaisten himojensa hallitsema ja kun hän on tekemäisillään jotain, hän ei ikinä kysy: onko tämä oikein? vaan ajattelee pelkästään, kuinka paljon nautintoa tai henkilökohtaista hyötyä hän voi saada. Hän ei hallitse intohimojaan tai toimi pysyvien periaatteiden pohjalta, vaan hän on taipumustensa orja. Viisas ihminen ei toimi hetken mielijohteesta tai intohimosta vaan ajattelee maltillisesti. Viisaus on oikeaa toimintaa, oikeita tekoja, typeryys on väärää toimintaa. Ihminen lukee ja opiskelee turhaan, jos hän ei näe virheitään ja luovu niistä.
Ghostasin sinut, koska sain tietää, että olet naimisissa. Kumpi meistä on pahis tässä tilanteessa?
Miehelle jkl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varattu, joka kaipaa ketjussa romanttisesti jotakuta toista, pettää henkisesti kumppaniaan. Eri asia on, jos puolisolle tämä on ok eli on kertonut hänelle.
Saa ajatella ihan ketä haluaa, ei riko ketään vastaan. Ajatukset on yksityisiä
Olisiko susta ok, jos mahdollinen puolisosi olisi palavasti rakastunut toiseen, mutta ei vain kertoisi sitä sulle?
Sehän olisi yksinkertaisesti vaan fakta, ei mikään ok-mulle- tai ei-ok-mulle- asteikolla arvioitava juttu. Ksymyksenasettelu on lievästi sanoen lapsellinen.
Mieluummin kai tietäisit teidän suhteen todellisen tolan kuin joskus pitkän ajan päästä saisit selville ettei hän sua koskaan niin rakastanutkaan vaanMieluummin kai tietäisit teidän suhteen todellisen tolan kuin joskus pitkän ajan päästä saisit selville ettei hän sua koskaan niin rakastanutkaan vaan on rakastunut toiseen ja on kanssasi vain koska ei ole saanut vielä lähdettyä? Tuossa kohdassahan se on fakta, jolle et enää voi mitään, mutta jos saisit päättää, luulisi että tahtoisit hänen olevan selkärankainen ja kertovan asian mieluummin heti kuin myöhemmin? Esimerkiksi ennen kuin alat tosissaan toivoa perhettä, käytät aikaa tähän mieheen ja ennen kuin hän saa sitten rakkautensa perässä erottua kun olet itse lapseton 37. Eikä esim silloin kun olit vielä 30. Sivuilija
No eikäku on niin mOrAaLiSeStI vÄäRiN erota niin roikotetaan sitä toista just että sen parhaat vuodet menee ja sit saadaan joskus kännissä vahingossa kakistettua suusta, ettei olla vuosikausiin rakastettukaan enää. Kun kato ei saa erota, ketjun moraalinvartija kieltää. On moraalisempaa pysyä yhdessä vaikka väkisin ja valehdella sille toiselle, näinhän tää keskustelu käytiin aamulla jo. Eri eri.
Vierailija kirjoitti:
Aih miten ihanaa on taas ollut peiton alla uuden miesystävän kanssa. Mahtavaa seksiä!
Alkaa mennä uskotavuus kus siitä tänne jatkuvasti kerrot 😂😂😂😂
Tuo on toki hienoa, onnea siitä ja hauskoja hetkiä teille! Silti hieman ihmettelen, miksi kirjoittelet noita tänne? Haluatko näpäyttää jotakuta, vai eikö sinulla ole ihmisiä, joille puhua? Olet tietysti ketjuun saapunut aikoinasi jotakin ihmistä kaipaamaan, joten hieman haisee nämä tarinat. Mutta, jos olet vilpitön ja tuo on totta, niin toki onnittelen.
Mitä ihmettä? Eikö tässä ketjussa ole kyse nimenomaan ihastuksista ja kaivatuista? :D Eli olen ihastukseni ja tilanteeni kanssa ihan oikeassa paikassa. Tuostahan voisit kysyä jokaiselta joka tänne kirjoittaa, että eikö ole ihmisiä joille puhua - myös itseltäsi. Kaikesta ei edes halua puhua, ainakaan paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko niille mitään tehdä, asioille?
Voi tehdä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aih miten ihanaa on taas ollut peiton alla uuden miesystävän kanssa. Mahtavaa seksiä!
Kuulostaa hyvältä, onnea!
Itsekin ihastunut hottikseen ja vaikka hänen kanssaan ei mitään tapahtuisi, niin hän on kuitenkin johtotähti ja haluan jotain sellaista kuin hän. :)
Hyvin harva on hottis tai edes mitenkään haluttava, joten harmittaa kohdata sellainen ja sitten sitä ei kuitenkaan voi saada. Edes hetkeksi. Dämmit. Eri
Minua ei harmita, koen onnekasta oloa kun olen tavannut hänet ja saan nähdä häntä usein, fiilistellä ja jännitellä katsekontakteja jne. :)
Koen myös hyvää oloa siitä, että hänenlaisiaan on olemassa. Tulee hyvä mieli kun ajattelenkin.
Tuo on toki hienoa, onnea siitä ja hauskoja hetkiä teille! Silti hieman ihmettelen, miksi kirjoittelet noita tänne? Haluatko näpäyttää jotakuta, vai eikö sinulla ole ihmisiä, joille puhua? Olet tietysti ketjuun saapunut aikoinasi jotakin ihmistä kaipaamaan, joten hieman haisee nämä tarinat. Mutta, jos olet vilpitön ja tuo on totta, niin toki onnittelen.
Viittisitkö hei ilmoittaa, kun kirjoittelet sivusta? Olet eri kuin minä, joka harmittelin ettei kuumia juuri kohtaa, enkä ikinä halua että mun juttuihin yhdistellään mitään typerää muiden tekstien taivastelua.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuinka todennäköisenä pidät hänen näkemistään tai tapaamistaan vielä tämän kuukauden aikana?
Erittäin todennäköisenä
N41v voitko ottaa yhteyttä ja tulla moikkaamaan minua?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Eikö tässä ketjussa ole kyse nimenomaan ihastuksista ja kaivatuista? :D Eli olen ihastukseni ja tilanteeni kanssa ihan oikeassa paikassa. Tuostahan voisit kysyä jokaiselta joka tänne kirjoittaa, että eikö ole ihmisiä joille puhua - myös itseltäsi. Kaikesta ei edes halua puhua, ainakaan paljoa.
Hienoa, jos näin on. Ajatus oli, että kommunikoitte keskenänne. Silloin arvelee, ettei palstalla ole käyttöä. Älä käsitä väärin, siinä ei ole mitään pahaa jos käyttääkin. Täällä tapaa olla toisinaan monenlaista tarinaa kerrottuna, joten minua huvitti tuo, jos menisikin samaan sarjaan. Olin siis väärässä. Onnea teille.
Minulla on rajani. Ihoni ei ole parkkinahkaa.
VPN alapeukut sekunneissa vahvistavat trollin tarinaksi 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, jos näin on. Ajatus oli, että kommunikoitte keskenänne. Silloin arvelee, ettei palstalla ole käyttöä. Älä käsitä väärin, siinä ei ole mitään pahaa jos käyttääkin. Täällä tapaa
Onnea meille? Siis olen ihastunut, en missään suhteessa. Sekoititko minut nyt AP-kirjoittajaan kun hänen viestiään kommentoin? Tuntuu muutoin vähän oudolta nuo kommentit jonkun ihastumiseen ja ihastuksen fiilistelyyn ketjussa :D
Vierailija kirjoitti:
Olen sinulle kuin voi ilman leipää ja sulan edessäsi.
En osaa pehmitellä sinua, saati sulattaa.
Otan härkää sarvista ja kutsun sut kaffelle enskerralla kun nähdään.
Mieluummin kai tietäisit teidän suhteen todellisen tolan kuin joskus pitkän ajan päästä saisit selville ettei hän sua koskaan niin rakastanutkaan vaan on rakastunut toiseen ja on kanssasi vain koska ei ole saanut vielä lähdettyä? Tuossa kohdassahan se on fakta, jolle et enää voi mitään, mutta jos saisit päättää, luulisi että tahtoisit hänen olevan selkärankainen ja kertovan asian mieluummin heti kuin myöhemmin? Esimerkiksi ennen kuin alat tosissaan toivoa perhettä, käytät aikaa tähän mieheen ja ennen kuin hän saa sitten rakkautensa perässä erottua kun olet itse lapseton 37. Eikä esim silloin kun olit vielä 30. Sivuilija