Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Stalkkaamisen sijaan kannattaa seurata instabeibejä, jotka heruttelevat ihan mielellään ja tykkäävät, jos heille antaa kehuja. Mielekkäämpää se on kuin blokanneen stalkkaus. Yhtä turhaa, mutta siinä on edes jotain vuorovaikutusta.
Olen sinulle kuin voi ilman leipää ja sulan edessäsi.
Olen kuin pulkka ilman narujasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistä lähtien lupauksen purkaminen on ollut suurempi rike kuin valheessa eläminen? Ei milloinkaan. Kyllä valehtelu on paljon enemmän väärin, eikä lupauksen purkaminen ole ollenkaan väärin. Mielensä saa ihan aina muuttaa. Me ei eletä missään pakkoavioliittovaltiossa.
Ja edelleenkään varattu=/=naimisissa."
Ei tarvitse valehdella, mutta kyllä sitoutumisessa on kyse muustakin kuin tunteista ja halusta. Siinä sitoudutaan kulkemaan toisen ihmisen rinnalla, tukemaan puolin ja toisin jne. Jos mitään suurempaa vikaa ei ole, ei kannata erota minkään ihastuksen takia, nekin yleensä sammuu aikanaan. En tarkoita tätä ehdottomana, mutta asenteellisella tasolla.
Sitoutua nyt voi onnistuneesti vaikka vihaamaansa jalkakäytävään jos niin haluaa ja kokee sen hyväksi elämäksi. Voi luvata kuut taivaalt
Kuulostaa enemmän velvollisuudentunnolta. Ihan hyvä asia sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimasi on edelleen testossa! 💪
Tuskin. Minulla on hiuksia.
Kuollutta solukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kun näytät mulle keskaria ohi ajaessasi, niin kyllä tämä tästä loppuu.
Harvemmin näytän keskaria, enkä nytkään ole aikeissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet rakastaa vaimoaan vaikka ne äksyilee, pihtaa ja käyttäytyy kuin pikkulapsi.
Jep. On nähty tämä useinkin.
Sivusta ikisinkku.
Aih miten ihanaa on taas ollut peiton alla uuden miesystävän kanssa. Mahtavaa seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö meille vai teille?
Olen jo meillä niin sun eitarvii kuin tänne raahautua 👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣100🔜🏡🚪👩👨
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla. Kaivattu pitää minua p*skana ja masentunut surkimus puolityötön olenkin.
Millaisena pidät itseäsi? Ehkä kaivattusi on suuremman luokan idiootti eikä osaa nähdä sinun hyviä puoliasi?
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis enää stalkkaa mua??
Kyseleekö joku aikuinen tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Estin sinut.
Mitä reaktiota haet tällä ilmoituksellasi? Huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies sanoi että on ihastunut minuun ja on miettinyt meidän juttua. Pelkää että itseen sattuu tai että muhun sattuu.
Miten mä tulkitsen tän? Tykkään hänestä niin paljon etten kai osaa katkaista yhteyttä.
Olen antanut välillä sen tyylistä viestiä että hän on voinut saada käsityksen etten halua jatkaa tätä koska pelkään.
Totuus kuitenkin on etten mä voi unohtaa häntä ja haluan ehkä vielä tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aih miten ihanaa on taas ollut peiton alla uuden miesystävän kanssa. Mahtavaa seksiä!
En tiedä siitä mitään mutta jos kaksi miestä tykkää toisistaan niin se heille suotakoon tai soutakoot
Olen nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivomus: älä sano mulle rumasti, jos et tarkoita sitä.
En sano rumasti kellekään joka käyttäytyy asiallisesti. Jos joku tulee silmilleni ilman syytä, niin saatan sanoa rumasti. Olen kiva, reilu ja auttavainen ihminen, mutta minua ei kannata suututtaa. Toki osaan antaa anteeksi, kun pyydetään.
Ei sivusta, vaan melko keskeltä kaupunkia.
Kuinka helposti suututat itse muita?
Lähtemisessä ja tauosta nykyiseen on kyse itseni uudelleen rakentamisesta ja huonoista tavoista sekä vahingollisista rutiineista irtautumisesta. Siitä, että tarvitsen eri ympäristön rikkoakseen tämän syklin ja luodakseni terveellisemmän elämäntavan. Ehkä on vaikea ymmärtää, muttei nykyinenkään voi jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että tulee munkin peiton alle. Siellä tulee sitten kuuma joten nesteytys on tärkeää myöskin välillä.
Mentiin jo eriteille aikoinaan. Katellaan jos törmätään irl.