Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo oli mulle, olet erittäin väärässä. Minua ei ole koskaan sanottu narsistiseksi, eivät läheiset eivätkä ammattilaiset.
Miks olis sulle? Joku sekopää sekoilee ja se siitä
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo oli mulle, olet erittäin väärässä. Minua ei ole koskaan sanottu narsistiseksi, eivät läheiset eivätkä ammattilaiset.
Kerta se on ensimmäinenkin.
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaivatullasi lapsia? Montako? Onko hän N vai M?
Yksi poika. Kaivattuni on nainen, tietääkseni yh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne mun tieni johtaa.
Hei ei kukaan tiedä mihin elämänpolku johtaa vaikka olisikin suunnitelmia. Tällä hetkellä minulla ei ole tiedossa missä olen vuoden kuluttua. Tietenkin on toive siitä millä tolalla elämä on, mutta useampi liikkuva osa hakee paikkaansa ja jos jokin on tullut selkeäksi niin aina, huom! aina on oltava olemassa varasuunnitlema tai valmiina spontaaniin suunnitelmien muutokseen.
Näin ainakin kokemukseni mukaan. Ehkä on heitäkin joilla suunnitelmat ovat toteutuneet heidän visioidensa mukaisesti. Tie johtaa aina johonkin, kartturilla vain saattaa olla kartta hukassa.
No se on ollut hukassa jo turhan pitkään! Mutta päivä kerrallaan!
Kuis ny niin? Mi
Olet fiksu. Vain idiootit seuraavat pelkkää tunnetta ja romuttavat koko elämänsä samalla. Hyvää kannattaa odottaa ja todennäköisemmin saavuttaakin, kun hoitaa asiat huolellisesti hanskaan. Pää kylmänä vaan!
sivusta
Pää kylmänä, sydän liekeissä ja jalat maassa.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä M, on kolme teiniä. Itselläni ei ole lapsia.
Kuka nyt siis kaipaa ja ketä?
Lauantaisin, siis jos sua mä kaipaisin, en siitä kertois kellekkään, hiljaa vain vaikenisin, pitäisin omanani tunteen tään, kirjoittelisin ja naputtelisin sekä piirtäisin että siirtäisin, ajatuksein ma susta, kankaille valkoisille, sillä rakkahin sä olet musta.
Vierailija kirjoitti:
Hän on nainen ja hänellä on kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität eroon? Eikös meistä pitänyt tulla me? Itse ainakin toivoisin.
En halua sua, eikö se tullut jo aikaa selväksi. Ei hyville tyypeille laiteta estoja.
Miksi olet mulle ilkeä?
Another busy day. Enpä ehtinyt kaipaushommeleihinne. Kylläpä tämä tästä. Kaivattu on itse valinnut pysyä poissa elämästäni, joten mitäpä minä enää täälläkään. Minun sydämeni on täynnä välittämisrakkautta ja kyllä sille aina on kohde löytynyt. Kivaa la-iltaa jengi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta se on ensimmäinenkin.
Mikä on? 😢
Vierailija kirjoitti:
Another busy day. Enpä ehtinyt kaipaushommeleihinne. Kylläpä tämä tästä. Kaivattu on itse valinnut pysyä poissa elämästäni, joten mitäpä minä enää täälläkään. Minun sydämeni on täynnä välittämisrakkautta ja kyllä sille aina on kohde löytynyt. Kivaa la-iltaa jengi!
Sulla se on sitten jatkuvasti kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla se on sitten jatkuvasti kiire.
on kyllä, se on totta
Sulla on ongelma tai kaksikin: epäluuloisuus ja vihanhallinnassa tekemistä. Kehität hirveät kierrokset omista kuvitelmistasi. Kuuntelisin, mitä halutaan sanoa etkä lähtisi niille ylikierroksilla tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ongelma tai kaksikin: epäluuloisuus ja vihanhallinnassa tekemistä. Kehität hirveät kierrokset omista kuvitelmistasi. Kuuntelisin, mitä halutaan sanoa etkä lähtisi niille ylikierroksilla tyhjästä.
Kenelle sinä nyt sepustelet
On käsittämätöntä, miten pääset niin nopeasti tuollaiseen mielentilaan. En ymmärrä. Olet niin hirveän arvaamaton. Jos todella olen sinusta oksettava, niin sille en voi mitään. Surettaa aika kovasti.
Vierailija kirjoitti:
On käsittämätöntä, miten pääset niin nopeasti tuollaiseen mielentilaan. En ymmärrä. Olet niin hirveän arvaamaton. Jos todella olen sinusta oksettava, niin sille en voi mitään. Surettaa aika kovasti.
Tuo yllä oleva viesti ei ollut sinulle nainen, joka kaipaat miestä
Vierailija kirjoitti:
Tunniste:olin viikko sitten telkkarissa. Ja olen tänä iltanakin. Puhun myös.
Meiju Suvas tai joku Latelan tyyppi.
Ihminen ymmärtää sen mihin itse syyllistyy.
En halua sua, eikö se tullut jo aikaa selväksi. Ei hyville tyypeille laiteta estoja.