Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän siinä on, kun törmäät kotonasi johonkin muistoon exästäsi

Vierailija
16.08.2024 |

Niin alat miettimään olisiko pitänyt pysyä yhdessä. Mutta sitten muistat ne seikat miksi erositte.

Kai se on tämä yksinäisyys

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tule sellaista oloa. Mietin vain että on muuten hyvä tussi ja tämä leipäveitsi, miksi se tämän jätti. On hyvä.

Vierailija
2/5 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä silloin sitä exää muistele, vaan sitä olotilaa mikä sinulla oli, kun kaikki oli parhaimmillaan.

Kun et muista yhtä hyvin niitä huonoja aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse tästä kärsinyt. Pari vuotta eron jälkeen muuttaessa ja asuntoa tyhjentäessä löytyi paljonkin tällaisia esineitä ihan exän kirjoittamista rakkauden osoituksista kihlasormukseen. Oli oikeastaan aika vapauttava tunne heittää ne roskiin ja huomata, ettei ole enää yhtään kaipuuta tai haikeutta jäljellä.

Vierailija
4/5 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse tästä kärsinyt. Pari vuotta eron jälkeen muuttaessa ja asuntoa tyhjentäessä löytyi paljonkin tällaisia esineitä ihan exän kirjoittamista rakkauden osoituksista kihlasormukseen. Oli oikeastaan aika vapauttava tunne heittää ne roskiin ja huomata, ettei ole enää yhtään kaipuuta tai haikeutta jäljellä.

Niin en tiedä pitäisikö heittää pois. Nuo kirjoitukset siis ko tunteet/ajatukset laukaisee. On siis vain 1 lappu jossa tuollaista on ja laitan sen sitten aina jonnekin ja sitten vaan se tulee aina jossain vastaan 😅

En tiedä tosin onko nuokaan tunteet kovin vaarallisia kun melko heti muistuu tosiaan mieleen eron syyt. 

ap

Vierailija
5/5 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä silloin sitä exää muistele, vaan sitä olotilaa mikä sinulla oli, kun kaikki oli parhaimmillaan.

Kun et muista yhtä hyvin niitä huonoja aikoja.

Joo tämä! Aika kultaa muistot, ei ole ns eron syyt mielessä. Ja ehkä hyväkin ettei niitä koko ajan muistele.

Sitä paitsi ex käyttäytyi minua kohtaan eron jälkeen erittäin huonosti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan