Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeneet auttakaa! Tero + Clomi vai miten?

07.02.2007 |

Tervehdys!

Mulla on ongelmana pirun pitkät kuukautiset (rasittavia!); n.12-13 pv ja kierto useimpina kuukausina vain n. 25 päivää (eli vuodottomia päiviä aika vähän, tylsää!). Eli harvoina kuukausina kun bongaan oviksen (joka on n. kp 16), silloin kierto jatkuu sen 28 pv. Mutta nyt kalentereitani ja taulukoitani tarkastellessa huomaan, että olen sen bongannut varmuudella vain 3 krt tänä vuonna.

Olisiko niin, että kun menen gynelle piakkoin, voisi olla tarpeen ottaa Terolut kuuri loppukiertoon keltarauhashormonitoimintaa vahvistamaan, jotta kohdun limakalvo vahvistuu, eikä valu " liian aikaisin" pois (=luteaalivaihe pidentyisi) ja sitten taas kierron alkuun clomifen, jotta munasolu kypsyisi ja vieläpä toivon mukaan irtoaisikin..?

Vai olenko ihan " hakoteillä" ? Emme ole vielä heti lasta yrittämässä, mutta ikää on jo niin paljon (37), että kohta on joka tapauksessa viime hetket ja haluaisin saada itseni, kroppani ja kiertoni kuntoon ennen kuin se mukava yrittäminen alkaa. Olen kokenut pari keskenmenoa, enkä halua alkaa yrittämään ja pettyä ja pettyä kerta toisensa jälkeen.

Kiitän jo etukäteen avusta ja neuvoista teiltä, jotka olette näitä " kokeilleet" !

Pirtsakkaa pakkaspäivää!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa mitään tuohon luteaalivaiheen pidentämiseen, että auttavatko terot siihen - itse söin niitä jotta ylipäätään tuli jonkinmoinen vuoto..! joku muu varmaan tietää?

mutta noista clomeista. luulenpa, että niitä ei määrätä sulle ennen kuin olette " tositoimissa" , siis yritätte lasta. ja varmaan ensin katsotaan, kuinka käy, jos kierto saadaan jollain (teroilla tai muilla) normalisoitumaan; että josko se oviskin sitten alkaa tulla ajallaan...

onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi