Mitä tehdä mustasukkaiselle miehelle?
Mulla on yksi miespuolinen tuttava, jonka kanssa tunnen erään nettiryhmän kautta. Olen tosiaan itse nainen.
Ollaan soiteltu n. kerran viikossa-kahdessa nyt melkein puolen vuoden ajan. Puhumme vain tasan ja tarkkaan tästä aiheesta, joka liittyy vertaistukeen, koska mieheni ei enää välitä kuunnella samasta aiheesta keskustelua. Nyt sitten selvisi, että hän on suunnattoman kateellinen tästä poikaystävästäni! En ole koskaan pettänyt miestä, en viestitellyt kenenkään kanssa, minulla ei ole kuin kaksi miespuolista työkaveria joita en tapaa edes koskaan töiden ulkopuolella ja olen täysin lojaali miehelleni.
Mielestäni on epäreilua vaatia minua olemaan puhumatta aiheesta (ei suoraan kiellä, mutta hän ei jaksa), ja kun sitten puhun vaivaavasta asiasta toisen kanssa se onkin järkyttävä ongelma muuten fiksulle miehelle. Ja se on ongelma, kun joskus olen tiuskinut miehelleni mutta tälle tuttavalle/kaverille en?
Hän ei koskaan muuten mitenkään kontrolloi minua, mutta tämä asia on pinnan alla häntä vaivannut.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olisitko itse valmis tilanteeseen toisinpäin?
Mieti.
No tätä oon miettinytkin! Jos mies soittelisi peräpukamistaan, niin en kai nyt siitä suuttuisi. Hän on ollut läsnä monesti puheluideni aikana ja kuullut, että mitään epäsopivaa ei puhuta yms.
Toki jos pyytää, niin hankin sitten muuta keskusteluseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko itse valmis tilanteeseen toisinpäin?
Mieti.
No tätä oon miettinytkin! Jos mies soittelisi peräpukamistaan, niin en kai nyt siitä suuttuisi. Hän on ollut läsnä monesti puheluideni aikana ja kuullut, että mitään epäsopivaa ei puhuta yms.
Toki jos pyytää, niin hankin sitten muuta keskusteluseuraa.
No eihän se sitten ole mustasukkainen.
Selvisi tämäkin nyt.
Mies on vain todella huolissaan, että tämä mies yrittäisi hivuttautua elämääni ja olla juurikin se varamies.
Hetkinen hei,, se on kuule eri asia!