Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä mustasukkaiselle miehelle?

Vierailija
15.08.2024 |

Mulla on yksi miespuolinen tuttava, jonka kanssa tunnen erään nettiryhmän kautta. Olen tosiaan itse nainen.

Ollaan soiteltu n. kerran viikossa-kahdessa nyt melkein puolen vuoden ajan. Puhumme vain tasan ja tarkkaan tästä aiheesta, joka liittyy vertaistukeen, koska mieheni ei enää välitä kuunnella samasta aiheesta keskustelua. Nyt sitten selvisi, että hän on suunnattoman kateellinen tästä poikaystävästäni! En ole koskaan pettänyt miestä, en viestitellyt kenenkään kanssa, minulla ei ole kuin kaksi miespuolista työkaveria joita en tapaa edes koskaan töiden ulkopuolella ja olen täysin lojaali miehelleni. 

Mielestäni on epäreilua vaatia minua olemaan puhumatta aiheesta (ei suoraan kiellä, mutta hän ei jaksa), ja kun sitten puhun vaivaavasta asiasta toisen kanssa se onkin järkyttävä ongelma muuten fiksulle miehelle. Ja se on ongelma, kun joskus olen tiuskinut miehelleni mutta tälle tuttavalle/kaverille en?

Hän ei koskaan muuten mitenkään kontrolloi minua, mutta tämä asia on pinnan alla häntä vaivannut. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt terapiaa jos puhutte aina samasta asiasta vain? 

Vierailija
2/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika se jätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suhteet naisilla alkaa juuri tuolla tavalla. Etkö voisi toimia vertaistukena aiheesta toiselle naiselle tai toinen nainen sinulle?

Itselläkin on eräs suhde kariutunut siihen kun olin sinisilmäinen ja uskoin, että tämmönen "kaverimies" on vaan kaveri. Todellisuudessa iski jatkuvasti ja lämmitteli. Heti kun meille tuli ryppy vastaan, niin arvaa mihin nainen meni?

Vierailija
4/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita helvetissä se kiertoon....

Vierailija
5/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet suhteet naisilla alkaa juuri tuolla tavalla. Etkö voisi toimia vertaistukena aiheesta toiselle naiselle tai toinen nainen sinulle?

Itselläkin on eräs suhde kariutunut siihen kun olin sinisilmäinen ja uskoin, että tämmönen "kaverimies" on vaan kaveri. Todellisuudessa iski jatkuvasti ja lämmitteli. Heti kun meille tuli ryppy vastaan, niin arvaa mihin nainen meni?

Olisi mennyt jossain vaiheessa jonkun muun kanssa. Jos on mennäkseen, niin menee, ei se vahtimisesta muuksi muutu. 

Vierailija
6/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätät sen mustasukkasen miehen ja otat sen toisen miehen, eiks naiset nykyää toimi näin. Ja jos se exä alkaa vinkuu jotain, kerrot kaikille kuinka narsistinen se oli ja ei kuunnellut sinua!

Vierailija
7/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen samasta asiasta jauhaminen ei johda mihinkään.

Jos aidosti haluaa päästä eteenpäin, oivaltaa asioita ja kasvaa, kannattaa keskutella ammattilaisen kanssa.

Vierailija
8/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdelle serkulleni on tullut se pelastaja unelmien prinssi lohduttamaan kun niin surkea aviomies.  Eikä mennyt pitkään kun se toisen unelmien prinssi polkaisi pelastettavan paksuksi.

Vierailija
10/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mennyt jossain vaiheessa jonkun muun kanssa. Jos on mennäkseen, niin menee, ei se vahtimisesta muuksi muutu. 

Mahdollisesti, mutta ymmärrän ap.n miestä, että ei pidä siitä kun toinen mies petaa paikkaansa vertaistuen varjolla. 

Se ei ole normaalia suhteessa että siihen päästetään tämmösiä paikkansa petaajia kolmanneksi pyöräksi. 

Vierailija
11/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aidosti haluaa päästä eteenpäin, oivaltaa asioita ja kasvaa, kannattaa keskutella ammattilaisen kanssa.

Aihe tosiaan on ajankohtainen elämässäni, siksi siitä keskustelisin mielelläni. 

Muihin kommentteihin vielä, että ymmärrän hyvin yskän; en ole itse pätkääkään kiinnostunut tästä miehestä eikä hän kyllä minuakaan ole liehitellyt mitenkään. Olen kyllä valmis mieheni vuoksi pistämään koko tuttavan/kaverin pois elämästäni, sillä arvostan ja rakastan miestäni. Vaan tuntuu tämä silti vähän epäreilulta ja hölmöltä!

Vierailija
12/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt terapiaa jos puhutte aina samasta asiasta vain? 

Ihmettelen kyllä itsekin, mikä tuota ihmistä vaivaa. Ensin puhuu miehensä kanssa samasta asiasta niin kauan että mies kyllästyy. Nyt sitten jonkun kanssa puhuu samasta asiasta puoli vuotta. Terapiaa todella tarvitsee kun ei pääse yli, vaan jauhaa ja jauhaa. Oikeassa elämässä, joo asioista pitää puhua mutta älytä myös lopettaa. 

Vierailija
13/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Puhu sen miehesi kanssa, älä jauha sontaa täällä. Kiitos. 

Vierailija
14/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko olla siskoni ex mies, sillä oli hyvä kaveri pelastajana. 

Vierailija
15/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi fiksut naiset valitsevat väärin?

Vierailija
16/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ryhmässä oo naisia vertaistukea saisi varmasti enemmän samalta sukupuolta, kun naisia ja miehiä nyt kuitenkin eri yhteisöissä kohdellaan eri tavalla.

Vierailija
17/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muihin kommentteihin vielä, että ymmärrän hyvin yskän; en ole itse pätkääkään kiinnostunut tästä miehestä eikä hän kyllä minuakaan ole liehitellyt mitenkään. Olen kyllä valmis mieheni vuoksi pistämään koko tuttavan/kaverin pois elämästäni, sillä arvostan ja rakastan miestäni. Vaan tuntuu tämä silti vähän epäreilulta ja hölmöltä!

Puoli vuotta olet sen miehen kanssa samasta asiasta jauhanut, kuinka kauan miehesi jaksoi kuunnella samasta asiasta jauhamista ? Oikeasti tuo sinun käytös ei ole enää normaalia, eikä asia enää ole ajankohtainen kun on jo pitkään jatkunut 

Vierailija
18/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta olet sen miehen kanssa samasta asiasta jauhanut, kuinka kauan miehesi jaksoi kuunnella samasta asiasta jauhamista ? Oikeasti tuo sinun käytös ei ole enää normaalia, eikä a

Mistä tiedät, ettei kyseessä ole vaikka syöpähoito? Puoliso monesti jopa lähtee silloin.

Vierailija
19/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko olla siskoni ex mies, sillä oli hyvä kaveri pelastajana. 

Tuskinpa. Ainakaan en tiennyt naisella olevan sisaruksia ja 3 vuotta oltiin kimpassa.

Vierailija
20/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko itse valmis tilanteeseen toisinpäin? 

Mieti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme