Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Mielivaellus (hevosterapia)

Vierailija
15.08.2024 |

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tuon yhden toistuvan painokommentin perusteella että tässä vain ratsastetaan ja odotin kauhulla. Aika vähän ovat naiset hevosen selässä. Lähinnä tässä sarjassa puhutaan eikä olla hevosen selässä. Kiinnostavia aiheita kyllä mutta en ole vielä perehtynyt enempää. 

Hevoset näyttävät erittäin hyvinvoivilta ja ympäristö on erittäin siisti.

Vierailija
62/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaikki jaksot putkeen. Pidempään en olisi sitä terapeuttia jaksanutkaan, tosi ärsyttävä kaikin puolin. Ärsytti myös se kun kameran täytyi zoomata ihohuokosiin aina kun joku itki tai oli joku oma sessio. Yhtä hyvin olisi voinut näyttää vaikka hevosen nilkkoja silloin. Niiden naisten jutustelua sen sijaan olisin voinut kuunnella enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kaikki jaksot putkeen. Pidempään en olisi sitä terapeuttia jaksanutkaan, tosi ärsyttävä kaikin puolin. Ärsytti myös se kun kameran täytyi zoomata ihohuokosiin aina kun joku itki tai oli joku oma sessio. Yhtä hyvin olisi voinut näyttää vaikka hevosen nilkkoja silloin. Niiden naisten jutustelua sen sijaan olisin voinut kuunnella enemmänkin.

Minä katsoin kaikki jaksot kahdessa päivässä. Minusta taas se terapeutti oli ihana kaikin puolin. Niin lempeä, empaattinen ja kaunis ulkoa ja sisältä.

Kiva sarja, tällaisia kaipaisin enemmänkin. En jaksa mitään temppareita tai muuta pinnallista häröilyä, vaan aitoja, rehellisiä ihmisiä epävarmuuksineen.

Vierailija
64/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään sarjan loppuun. Antoi paljon ajattelemista.  Sana armollisuus jäi kyllä pyörimään mielessä viimeisen jakson jälkeen. Ihania,  rohkeita ja nauravaisia naisia.

Niin erilainen sarja, mentiin täysin vastavirtaan nykyisistä tosi-TV-sarjoista.  Hyvä Yle!

Vierailija
65/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tapaa silmiä avaava sarja. Jotenkin sitä välillä ajattelee olevansa itse ainoa, joka kamppailee epävarmuuksiensa kanssa. Kelpaanko, riitänkö, olenko tarpeaksi hyvä.. Samoja ajatuksia on näköjään niilläkin, jotka ulospäin vaikuttavat kaikkea muuta kuin epävarmoilta.

Vierailija
66/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin erilainen sarja, mentiin täysin vastavirtaan nykyisistä tosi-TV-sarjoista.  Hyvä Yle!

Mietin mitä tästä ajattelen. Erilainen on ja ehkä just siksi niin tuoreen tuntuinen että tuli kahlattua koko sarja. Yllätyin ihan itse että tykkäsin tästä. Muhun uppos terapeutti (ihana) ja naisten puheet jotka mun makuun oli muuta kuin sievisteleviä. Rehellistä mutta viisasta puhetta ja löysin paljon tuttua kun olen itse läpikäynyt sairauden.

Vierailija
67/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyllä tapaa silmiä avaava sarja. Jotenkin sitä välillä ajattelee olevansa itse ainoa, joka kamppailee epävarmuuksiensa kanssa. Kelpaanko, riitänkö, olenko tarpeaksi hyvä.. Samoja ajatuksia on näköjään niilläkin, jotka ulospäin vaikuttavat kaikkea muuta kuin epävarmoilta.

Juuri näin. Suurin osa ihmisistä on vaikka jossain bussissa naama ihan peruslukemilla vaikka olisi hirveät henkiset tai fyysiset tuskat. Koskaan ei ole ongelmiensa kanssa yksin vaikka se voi tuntua siltä. Suurin osa ihmisistä haluaa tuntemattomallekin pelkkää hyvää.

Vierailija
68/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan ainoa jonka mielestä oli tylsä ja pitkäveteinen ohjelma. En jaksanu kattoa ku vaan 2 jaksoo. Ehkä oon jotenki tunnevammanen 🤦 

Vierailija
69/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mitä kuraa tämä ohjelma on.

Vierailija
70/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkäsin ohjelmasta. 

Vierailija
71/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdisti, kun Tiia(? se rekkakuski) oli omassa sessiossaan hevosen päällä makaamassa niin se avustaja silitti Tiian takapuolta mitään kysymättä. Samoin terapeutin käsi koski ennen kuin kysyi lupaa ja käsi meni pepun yli.

No ota lääkkeet jos niin kovasti ahdistaa

Vierailija
72/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työnantajat tykkää, kun kaikilla oli niin rankkaa töissä?

Tuskin se työnantajille yllätyksenä tulee.

Tuskin, mutta tuskin haluaa että työpaikasta johtuvia kuormituksia kerrotaan töissä. Mainehaittaa Oysin keskusleikkurille.

Vierailija
73/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, mutta tuskin haluaa että työpaikasta johtuvia kuormituksia kerrotaan töissä. Mainehaittaa Oysin keskusleikkurille.

Resurssipulaa on joka ikisessä sairaalassa ja koko sote-ala on valtavassa kriisissä. Ei tuo kenellekään voi mikään uusi asia olla, että alalla työskentelevät joutuvat tekemään pitkiä päiviä.

Vierailija
74/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko avioero noin paha?

Kyllä se joillekin voi olla. Meneehän siinä koko elämä uusiksi, eikä pelkästään itseltä, vaan myös lapsilta.

Vierailija
75/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lääkäri ollut kuvauksen jälkeen avustustöissä ainakin Gazassa. Vaikka ei sovi heikkohermoiselle niin palkka ainakin tuollaisessa paikassa on luultavasti paljon kovempi. Voi sitten vaikka kotimaassa olla osan vuodesta tekemättä töitä.

Vierailija
76/136 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpä oli ainoa oikea ongelma.

Vierailija
77/136 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saatana jaksa enää yhtään itkevää pullukkaa ja poly amoristia

Vierailija
78/136 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan symppis sarja, mutta vähän yleiselle tasolle jäi naisten avautumiset/analyysit. Terapeutilla oli kyllä muutamia tosi tehokkaita ja avaavia näkökulmia aiheisiin, selkeästi on ammattilainen. Mutta niin, oisin kaivannut vähemmän herttaista meininkiä näiltä "tädeiltä". Syvemmälle vaan oudon rajamaille :D 

Joo, jotenkin sievistelevää meininkiä. 

No eivät voineet sanoa mitään pahempaa kun terapeutti näytti ahdistuvan ja huokailevan kaikesta.

Vierailija
79/136 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti voimaantui ja unohti rintsikat.

Vierailija
80/136 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla kiintiöpolyamorinen. Eihän polyamorisuus selitä pettämistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan