Montako sellaista kaveria lapsellasi on, jotka tulevat aina teille kylään, eikä lapsesi mene vastavuoroisesti
heille kylään( eivät pyydä, vaan haluavat aina teille)?
Kommentit (10)
Kavereille ei päässyt koskaan. Nyt poika on jo 10, ja yhä edelleen viihtyvät meillä (luokka)kavereiden kanssa. Muillekin kyllä pääsisi, mutta jostain syystä tykkäävät olla meillä. Onneksi kuitenkin enimmäkseen ulkona ;)
Ihan tarpeeksi hulinaa omasta takaa meidän perheessä eikä muita tunnu häiritsevän meidän lapset. Ulkonahan nuo yleensä ovat.
silloin kun vanhemmat eivät ole kotona. Näin siksi että ne kaverit on penkoneet kaappeja ja etsineet rahaa... Näissä tapauksissa meidän lapsi on siis se, joka on aina kylässä eikä koskaan kutsu luokseen.
Oikeastaan ainoa kaveri, jonka kanssa poika leikkii sisätiloissakin. Ja tämä poika on joka ikinen päivä meillä, ja pitää vieläpä erikseen sanoa, että menisitkö nyt kotiinkin välillä. Eivät kotoa kysele perään ollenkaan. Onhan se kiva, että on kaveri, mutta...välillä saisivat olla hänenkin kotonaan!
Vierailija:
silloin kun vanhemmat eivät ole kotona. Näin siksi että ne kaverit on penkoneet kaappeja ja etsineet rahaa... Näissä tapauksissa meidän lapsi on siis se, joka on aina kylässä eikä koskaan kutsu luokseen.
täälläpäin taas ne vanhemmat, jotka eivät välitä lapsestaan antavat lapsen olla kylässä, mutta eivät laiskuuttaan tms. syystä anna tulla kenenkään kaverin heille.
Mä olen monta kertaa sanonut että tulkaa nyt meillekin välillä. Mutta meillä ei kuulema ole mitään tekemistä! näin väittää tyttäreni. Onneksi on tutut naapurit ja he tietää kyllä että meillekin pääsee jos vain haluaa. Ja muutama on aina silloin tällöin mun kaitsettavana, silloin he ovat meillä.
Toi tyttö on muutenkin ollut ihme kyläluuta pienestä pitäen.
Vierailija:
Mä olen monta kertaa sanonut että tulkaa nyt meillekin välillä. Mutta meillä ei kuulema ole mitään tekemistä! näin väittää tyttäreni. Onneksi on tutut naapurit ja he tietää kyllä että meillekin pääsee jos vain haluaa. Ja muutama on aina silloin tällöin mun kaitsettavana, silloin he ovat meillä.Toi tyttö on muutenkin ollut ihme kyläluuta pienestä pitäen.
mikä ikäinen tyttösi on? =)
Itse olisi kyllä vähän toista mieltä. Lapsestamme välitetään, mutta ollaan töissä iltapäivisin. ENkä muutenkaan halua ketään meille kaappeja tonkimaan. Siellä on rahan lisäksi piilotettuna muutakin tavaraa, jota lasten ei tarvitse tutkia/varastaa.
Vierailija:
Vierailija:
silloin kun vanhemmat eivät ole kotona. Näin siksi että ne kaverit on penkoneet kaappeja ja etsineet rahaa... Näissä tapauksissa meidän lapsi on siis se, joka on aina kylässä eikä koskaan kutsu luokseen.täälläpäin taas ne vanhemmat, jotka eivät välitä lapsestaan antavat lapsen olla kylässä, mutta eivät laiskuuttaan tms. syystä anna tulla kenenkään kaverin heille.
Vierailija:
Itse olisi kyllä vähän toista mieltä. Lapsestamme välitetään, mutta ollaan töissä iltapäivisin. ENkä muutenkaan halua ketään meille kaappeja tonkimaan. Siellä on rahan lisäksi piilotettuna muutakin tavaraa, jota lasten ei tarvitse tutkia/varastaa.Vierailija:
Vierailija:
silloin kun vanhemmat eivät ole kotona. Näin siksi että ne kaverit on penkoneet kaappeja ja etsineet rahaa... Näissä tapauksissa meidän lapsi on siis se, joka on aina kylässä eikä koskaan kutsu luokseen.täälläpäin taas ne vanhemmat, jotka eivät välitä lapsestaan antavat lapsen olla kylässä, mutta eivät laiskuuttaan tms. syystä anna tulla kenenkään kaverin heille.
en vihjaa mitään. kerroin vain miten täällä meidän asuinalueella asia on. eli asiat voidaan nähdä eri kantilta. =)
kaveripiiristä yksi..joka ei koskaan pyydä meitä lapsen kanssa kylään..tosin heillä onkin aika sotkuista jne..vaikka mua ei se häiritse..mutta ehkäpä äitiä itseään häiritsee..tosin nykyään en minäkään heitä kylään pyydä usein,koska tuntuu vähän yksipuoliselta...