Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

myToys.de - palautus?

07.02.2007 |

Kertokaa kuinka tuotteiden palautus onnistuu myToys:iin?

Tilasin vaatteita ja leluja ja kaksi vaatekappaletta on virheellisiä (plyyssiasussa on reikä ja bodyssä etukappale niin kiero, että raidat heittää 4 cm). En voi muuta sanoa kun aika huono prosentti, jos tilasin 10 tuotetta niin 2 on sekundaa.

Joudunko maksamaan postimaksun itse saksaan, vai kuinka minun pitäisi toimia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut paljon tavaraa (vaatetta ja muuta) MyToysilta enkä koskaan ole joutunut pettymään laadun suhteen. Palautus käy helposti. Soitat sinne ja kerrot haluavasi palauttaa (onnistuu myös englanniksi jos saksa ei taivu), ottavat sitten itse yhteyttä kuljetusfirmaan joka hakee palautettavat tuotteet kotoasi. Näin ainakin meillä asia hoitui kun palautin erään tuotteen (oli tilannut vahingossa väärän).

Birdy

Vierailija
2/4 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari ekaa tilausta ja tulivat ihan ok ( n. 200 ¿ / tilaus). Nyt olen useamman kerran yrittänyt tehdä tilausta, mutta kun summa menee yli 50 ¿, herjaa, että on liian kallis tilaus, eikä voi maksaa Visalla. Onko muilla ollut samoja ongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin juuri viikko sitten 2 turvaistuinta +vaatetta ja hintaa tuli yli 50¿ (133¿ tais olla tarkka) eikä ollut mitään ongelmaa maksaessa. Pakettikin on jo saapunut perille ja kaikki kunnossa.

Birdy

Vierailija
4/4 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetyksen mukana yleensä tulee palautusohjeet?