Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lapsen kanssa kassalla ja pyysin tupakka-askia,takana ollut nainen tuhahti kovaa. Teki mieli sanoa,nämä ovat kyllä veljelleni

Vierailija
15.08.2024 |

Mutta pidin suuni kiinni,en moiselle tuhisijalle ala selittää perheeni asioita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aiheuttanut kaupan kassalla kanssaihmisille kohtauksen useamman kerran, kun olen ostanut ihan täyden keissin olutta, vaikka oli lapset mukana. Koska tottakai ne juodaan heti kaikki ja lapset istuu yleisönä. Ei ole mahdollista että juotaisiin pikkuhiljaa tai että lapset on menossa hoitoon niiden juomisen ajaksi.

Saitko ostettua, vaikka lapset mukana? Jotkut kaupat eivät suostu myymään, jos alle 18-vuotiaita matkassa. 

Vierailija
22/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aiheuttanut kaupan kassalla kanssaihmisille kohtauksen useamman kerran, kun olen ostanut ihan täyden keissin olutta, vaikka oli lapset mukana. Koska tottakai ne juodaan heti kaikki ja lapset istuu yleisönä. Ei ole mahdollista että juotaisiin pikkuhiljaa tai että lapset on menossa hoitoon niiden juomisen ajaksi.

Saitko ostettua, vaikka lapset mukana? Jotkut kaupat eivät suostu myymään, jos alle 18-vuotiaita matkassa. 

Täällä Simpeleellä ei ole just nii tarkalleen ku kaikki tietää kaikki.Alaikäsillekin myyvvään ku tiedetään et juomat saa kuitenkin yheltä myyjältä joka on kaikkien tiedossa. Parempi ku eivät mitää myrkkyviinaa saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuhahtaminen ottaa noin koville, suosittelen lääkäriä.

Vierailija
24/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kyllä. Sen verran pieniä lapsia mukana että kassa ei varmaan olettanut välitystä tapahtuvan.

Multa on vain kerran estetty ostaminen kun on ollut alaikäisiä mukana. Törmäsin veljiini kaupassa. Olivat tuolloin ehkä 14 ja 15 ja minä 20. Kassa ei millään uskonut, että ei olla sillä tavalla porukassa vaan törmättiin sattumalta ja sinne jäi viikonloppujuotavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme