Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lapsen kanssa kassalla ja pyysin tupakka-askia,takana ollut nainen tuhahti kovaa. Teki mieli sanoa,nämä ovat kyllä veljelleni

Vierailija
15.08.2024 |

Mutta pidin suuni kiinni,en moiselle tuhisijalle ala selittää perheeni asioita.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte vaik olis ollu sullekki

Kyllä kukkahatut jaksaa, oi että noita akkoja. 

Vierailija
2/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit alkanut isoon ääneen kommentoimaan hänen ostoksiaan. Ehkä oppisi pitämään mielipiteensä omana tietonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellekään ei kuule toisten ostokset,antaa puhista ja tukehtua närkästykseensä!

Vierailija
4/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin maitoa (en juo kahvia mustana). Joku 90v pappa tuli viereen selittämään, että "MINUN EI TARVI ENÄÄ OSTAA MAITOA KUN EI OLE LAPSETKAAN ENÄÄ PIENIÄ!) ja sitten virnuili kuin olisi heittänyt hauskankin vitsin. Olisin minäkin voinut heittää pari vitsiä osteoporoosista, mutta annoin olla...

Vierailija
5/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoi yksi mummo kiukutella että ostan väärää silliä. Kaverin mies oli vaippaostoksilla niin takana jonottanut mummo totesi, että "jotain on vialla kun sun lainen saa lapsia".

Vierailija
6/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisessa tilanteessa kannata tosiaan selitellä mitään. Ensinnäkin se kuulostaa juuri siltä mitä se on, selittelyltä, ja toisekseen ei kenellekään kuulu ostoksesi. Itse luultavasti huvittuisin suuresti mokomasta.

Vierailija
7/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aiheuttanut kaupan kassalla kanssaihmisille kohtauksen useamman kerran, kun olen ostanut ihan täyden keissin olutta, vaikka oli lapset mukana. Koska tottakai ne juodaan heti kaikki ja lapset istuu yleisönä. Ei ole mahdollista että juotaisiin pikkuhiljaa tai että lapset on menossa hoitoon niiden juomisen ajaksi.

Vierailija
8/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla katsot tuleeko mummelin ostoksissa mukana jotain kaljaa, makkaraa tms, katsot merkitsevästi ostoksia ja tuhiset takaisin.

Vierailija
9/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin maitoa (en juo kahvia mustana). Joku 90v pappa tuli viereen selittämään, että "MINUN EI TARVI ENÄÄ OSTAA MAITOA KUN EI OLE LAPSETKAAN ENÄÄ PIENIÄ!) ja sitten virnuili kuin olisi heittänyt hauskankin vitsin. Olisin minäkin voinut heittää pari vitsiä osteoporoosista, mutta annoin olla...

Aika erikoinen pappa, kun ei ymmärrä sitä, että Suomi on maidon ja maitotuotteiden luvattu maa. Itsekin ostan maitoa, koska kuin kahvini myös maidolla ja sen varalta, että "oikea" maito on loppu, ostan myös iskukuumennettua maitoa varastoon; ne säilyvät muutamia kuukausia vs tavallinen maito hyvällä tuurilla vain viikon. 

N25

Vierailija
10/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle alkoi yksi mummo kiukutella että ostan väärää silliä. Kaverin mies oli vaippaostoksilla niin takana jonottanut mummo totesi, että "jotain on vialla kun sun lainen saa lapsia".

Väärää silliä?🤔 En tiennyt, että on olemassa sekä oikeaa, että väärää silliä 🤣

Vierailija
11/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hämmentyneitä katseita sen takia, kun ostan kerralla koko ison ostoskärryllisen ruokaa. Käyn kaupassa vain pari kertaa kuukaudessa. Ruokaa pakastan ja osa on säilykkeitä sekä kuivaruokaa varastoon siltä varalta, että jos en pääsekään tarvittaessa kauppaan, niin sitä sitten on parin kolmen viikon tarpeisiin.

Vierailija
12/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut hämmentyneitä katseita sen takia, kun ostan kerralla koko ison ostoskärryllisen ruokaa. Käyn kaupassa vain pari kertaa kuukaudessa. Ruokaa pakastan ja osa on säilykkeitä sekä kuivaruokaa varastoon siltä varalta, että jos en pääsekään tarvittaessa kauppaan, niin sitä sitten on parin kolmen viikon tarpeisiin.

Mä saan joka viikko katseita samasta syystä.

T. Suurpeheen äiti.

Vierailija
13/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on järjestään keski-iän reilusti ylittäneitä tai mummoikäisiä naisia jotka arvostelevat äitejä tuolla tavoin. Mulkoillaan oikein vittumaisesti. Eivät ole ehkä itse osanneet olla vanhempia, ja paikkaavat huonoa omatuntoa vahtaamalla muita. Näkevät omat virheensä muissa. 

Toivon etten itse vanhemmiten muutu samanlaiseksi -anteeksi nyt vaan- paskapääksi. 

Vierailija
14/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aiheuttanut kaupan kassalla kanssaihmisille kohtauksen useamman kerran, kun olen ostanut ihan täyden keissin olutta, vaikka oli lapset mukana. Koska tottakai ne juodaan heti kaikki ja lapset istuu yleisönä. Ei ole mahdollista että juotaisiin pikkuhiljaa tai että lapset on menossa hoitoon niiden juomisen ajaksi.

Tämäpä tämä. Mulkoilijat olettaa varmaan että keissi avataan heti parkkipaikalla. Ehkä lapsillekin tarjotaan. 

Suomessa on ihan pimeä alkoholiasenne. Monille ei ole olemassakaan sellaista vaihtoehtoa kuin kohtuukäyttö. On vain nakit-silmille-lärvit tai täysi absolutismi. Ei mitään muuta.

Vierailija
15/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä tämä. Mulkoilijat olettaa varmaan että keissi avataan heti parkkipaikalla. Ehkä lapsillekin tarjotaan. 

Suomessa on ihan pimeä alkoholiasenne. Monille ei ole olemassakaan sellaista vaihtoehtoa kuin kohtuukäyttö. On vain nakit-silmille-lärvit tai täysi absolutismi. Ei mitään muuta.

No tää. Kassaneidiltäkin kävi viimeksi kauhea valitus kun vein lapset Alkoon ja sallin heidän valita minkälaisen viinapullon juon viikonloppuna

Vierailija
16/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon marketissako asioit? Muualla tupakkaa ei myydä, jos seurassa on alaikäinen.

Vierailija
17/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollia ja kyyläystä Suomessa menitpä minne tahansa. Rasittavaa elämää. 

Vierailija
18/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavalla kerralla mummolle että röökit tulee skidille, joka harjoittelee tupakointia.

Vierailija
19/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuh tuh 

Vierailija
20/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako sinäkin käyt kaupassa? Muualla näet alkoholia ei (nykyisin) myydä, mikäli on alaikäisiä (yksikin riittää) samassa seurueessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan