Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä? Lähetin small-talk sähköpostia työkaverille, johon olen vähän ihastunut.

Vierailija
07.02.2007 |

Hän ei ole vastannut siihen. Pitäisikö tästä päätellä, ettei tunne ole molemminpuolinen? Vastaisitteko te, jos kiinnostava tyyppi laittaisi maililla jotain työn-kannalta-ei-niin-hirveän-keskeistä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin vain, että kyllähän nyt varatutkin voivat pitää viatonta flirttiä. Ja vastaus ap:n kysymykseen: minä (nainen) varmaan vastaisin, mutta ehkä miehet ovat erilaisia.

Vierailija
2/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän varattu, mutta ei ole minua mitenkään kartellut. Päin vastoin. Nyt vain ei vastannut mailiin. Olikohan se liian suorasukaista flirttiä? Ei minulla sen kummempia aikeita ole ja tuskin on hänelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai palaverissa eikä ole ehtinyt vastata. Huolestu vasta huomenna ;)

Vierailija
4/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otapa myös se huomioon, että monilla on sen verran hyvä ja luottamuksellinen parisuhde ja kumppanuus, että illalla kotona puhutaan päivän tapahtumista. Siinä sitten todennäköisesti voi tulla puheeksi se itseään varatulle tyrkyttävä nainen sieltä työpaikalta :)).

Vierailija
5/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttaillut kanssani ennenkin. Siis sellaista hyvin pientä ja viatonta. Ei mitään överiksi menevää.

ap

Vierailija
6/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole iskemässä ketään ja ihan kaverina laitellaan niitänäitä-viestejä.

Ihme ämmätouhua tuollainen että " mitäkuuluu-tshihihihihiiiii.." ja sitten odotetaan silmät suurina mitä toinen vastaa ja ollaan lukevinaan rivien välistä salaisia ihastumisia. Tuollaiset tappavat hyvin nopeaa rennon ilmapiirin töissä. Kun kohta ei enää voi edes laittaa viestejä kun " se voi merkitä jotain...!"

Vierailija
7/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdelle joku voi olla ihan muuta kuin toiselle.

Vierailija
8/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mielipidettänne sähköpostista, en siitä pitäisikö varattujen ylipäänsä flirttailla.

Olkoon sitten, tosikot. :)

ap

Vierailija
9/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kukaan ei ole iskemässä ketään ja ihan kaverina laitellaan niitänäitä-viestejä.

Ihme ämmätouhua tuollainen että " mitäkuuluu-tshihihihihiiiii.." ja sitten odotetaan silmät suurina mitä toinen vastaa ja ollaan lukevinaan rivien välistä salaisia ihastumisia. Tuollaiset tappavat hyvin nopeaa rennon ilmapiirin töissä. Kun kohta ei enää voi edes laittaa viestejä kun " se voi merkitä jotain...!"

Toistan äskeisen vastaukseni: Olkoon, tosikot! Mammat vaahtoaa täällä ihan tosissaan, kun minä vain mietin tällaista pilke silmäkulmassa ja aikani kuluksi. Ihme touhua!

ap

10/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet enää uskalla edes sähköpostiin vastata kun ne pelkää että ne salvotaan saman tien raiskaajina!

Vierailija
11/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka ikäänkuin flirttailevat koko ajan tajuamatta sitä itse. Heille se on luonnollista kanssakäymistä, junttaropökelöille (lue:suomalaisille) se on jo melkein lupaus naimisiinmenosta.

Mun mies on tällainen tapaus, joka tilanteessa katsoo ihmisiä silmiin ja hymyilee, heittää vitsiä.

Yleensä ihmiset, naiset ottavat sen ilolla vastaan mutta jättävät siihen. Joskus on sitten sellaisia epätoivoisia tapauksia, jotka tyyliin " rakastuvat" kun mieheni on niitä harvoja ihmisiä joka on ystävällinen niille. Nämä naiset ovat niitä hm. vähemmän viehättäviä tapauksia...

Vierailija
12/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin välillä puhelin piippailee, mies nauraa mulle että taas joku leidi ei voi viehätysvoimaa vastustaa, laittaa ystävällisen vastausviestin, ja tulee joka ilta suoraan töistä mun kainaloon...

Vierailija
13/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on siitä mielenkiintoinen tapaus, ettei hän ole vilkkusilmä. Töissä on muutama muu hurmuri, joiden silmät tuikkivat jatkuvasti. Tunnistan siis kyllä vilkkusilmät ja olen itsekin välillä sellainen.

Koska tämä mies ei ole tyypillinen flirttailija, pieni flirtti hänen kanssaan on erityisen kiehtovaa. On hauska huomata, miten asiallisuuden muuri välillä sortuu puolin ja toisin ja alta paljastuu hämilleen menevää ja punastelevaa porukkaa. ;)

t. Ap, joka ei ole tosikko eikä miehiänne viemässä, kunhan vain huvikseen tätäkin pohtii.

Vierailija
14/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykännyt siitä s-postiviestistä, eikä halua vastata siihen eikä jatkaa flirttiä.

Vierailija
15/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sua liian hyökkäävänä.

Mies parka varmaan pelästyi, että on antanut ymmärtää enemmän kuin itse haluaa ja nyt paniikissa kun joku kiimainen emakko lähettelee viestejä...

Ehkäpä tämä mies oikeasti on sitoutunut naiseensa ja noin suorasukainen kanssakäyminen tuntuu jo askeleelta petoksen puolelle.

Vierailija
16/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en tiedä, onko ihastus molemminpuolista vai ei. Kyllähän mies katselee mutta saattaa katsella muitakin, mistä mä tiedän. Ja hei, mä en tosiaan ole mikään epätoivoinen pullukka..

Toisekseen, olemme molemmat varattuja ja mulla on lapsikin.

Vierailija
17/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan rutiineihin nuivaantuneita kotiäitejä tai sitten uraäitejä jotka täällä työpaikoille haikailee sinne kotiin pitämään päivärutiineja lasten kanssa.

Siitä sähköpostistasi. Flirtin ja small talkin ero tosiaan on aika hieno, mutta jos se toinen osapuoli on vähänkään " sillä lailla" sinusta kiinnostunut niin kyllä se tajuaa että on hienovaraista flirttiä. Ja vastaa viestiin jos on fiksu ja tapoja omaava. Mutta ei ehkä ihan heti -pitäähän miestenkin esittää sosiaalisesti kiireistä ja vaikeasti tavoiteltavaa... ;-)

Itse olen varattu myös, mutta mikä estää piristämästä tylsää (?) työelämää pienellä flirtillä silloin tällöin. Minusta on ihanaa flirtata, eikä se ole ikinä johtanut mihinkään jos en ole sitä tahtonut. Eli flirttailemalla ei tule pettäneeksi ketään, ei ainakaan vahingossa =D

Vierailija
18/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siitä sähköpostistasi. Flirtin ja small talkin ero tosiaan on aika hieno, mutta jos se toinen osapuoli on vähänkään " sillä lailla" sinusta kiinnostunut niin kyllä se tajuaa että on hienovaraista flirttiä. Ja vastaa viestiin jos on fiksu ja tapoja omaava. Mutta ei ehkä ihan heti -pitäähän miestenkin esittää sosiaalisesti kiireistä ja vaikeasti tavoiteltavaa... ;-)

Tietenkin toivon että pieni vastausviesti tulee, mutta en pidä epäkohteliaisuutena vaikka ei tulisikaan. Viestini oli nimittäin lähinnä toteava kommentti erääseen asiaan, josta oli ajatuksia vaihdettu jo aikaisemmin.

t. ap, joka ei edelleenkään ole niin hirveän tosissaan. ;)

Vierailija
19/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla puhtaita jauhoja pussissa..

20/20 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoittaa olevansa valmis!