Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi korkeasti koulutettu työskentelee postilla?

Vierailija
15.08.2024 |

Ei ole missään johtotehtävissä vaan oikaisee vääriä osoitteita ja vastailee aspassa. Kyseessä yliopiston käynyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden maisterin, joka myi nakkeja Helsingin rautatieasemalla öisin Itse olen jakanut Hesaria, kakkostyönä kyllä. Jos tarvii ylimääräistä rahaa tai ei ole muuta työtä. Mä olen valmis tekemään mitä tahansa laillista työtä, ennemmin kuin olisin työtön.

Vierailija
22/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin harvinaista ole, että korkeasti koulutettu tekee ns. duunarityötä, tiedän itsekin useamman. Kun kaikille korkeakoulutetuille ei riitä oman alansa töitä ja osa voi kokea vähemmän vaativan työn stressittömämmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulussa liikkui aikoinaan hauska vitsi, joka ei kuitenkaan ollut vitsi:

Mitä työtön it-insinööri sanoi toiselle it-insinöörille Mäkkärissä?

Megahampurilainen ja kokis, kiitos.

Eihän tuo vitsi toimi tuollaisena yhtään. Mitä hauskaa on siinä että työtön insinööri tilaa hampurilaisen? Se toinen insinöörihän on edes töissä.

Se alkuperäinen vitsi menee: Mitä insinööri sanoo humanistille Mäkkärissä? Yksi Big Mac ja kokis, kiitos.

Ohis Olet varmaan itse diplomi-insinööri, joka ei ole koskaan edes yrittänyt nauraa hieman itseleenkin.

Sinkkumies

Vierailija
24/24 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulussa liikkui aikoinaan hauska vitsi, joka ei kuitenkaan ollut vitsi:

Mitä työtön it-insinööri sanoi toiselle it-insinöörille Mäkkärissä?

Megahampurilainen ja kokis, kiitos.

Eihän tuo vitsi toimi tuollaisena yhtään. Mitä hauskaa on siinä että työtön insinööri tilaa hampurilaisen? Se toinen insinöörihän on edes töissä.

Se alkuperäinen vitsi menee: Mitä insinööri sanoo humanistille Mäkkärissä? Yksi Big Mac ja kokis, kiitos.

Et tainut ymmärtää vitsiä. Kumpikaan ei työllistynyt omiin hommiin.

Itse aiheesta: ei tuonne perushommiinkaan pääse, jos maisterit kilpailevat kanssassi. Miksi ottaa kouluttamaton, jos vaihtoehtona on maisteri