Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nainen, pidätkö lihaksista miehellä?
Kommentit (84)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen kroppa on hyvä.
Maratoonari siis esimerkiksi? Vai sumopainija?
Uimari, telinevoimistelija ym.
Eli ei sittenkään urheilullinen vaan lihaksikas ja vähärasvainen?
Uimari ja telinevoimistelija nimenomaan ovat monelle tavoitteellisia vartalotyyppejä. Enkä käsitä mistä tulee väite, etteivät nuo lajit olisi urheilua ja kropat urheilullisia. Kenties ihmisiltä jotka eivät urheile?
Alue: Aihe vapaa
Pidän siitä että mies urheilee, ja urheilua harrastava näyttää kyllä lihaksikkaalta lajinomaiseen tapaan. Futarilla on paksut jalat ja kiipeilijällä paksut forkut ja latsit jne. Bodaus on mielestäni harrastuksena ällöttävä koska siinä ei ole mitään urheilusuoritusta, mutta tokihan saliharrastajilla on hyvät kropat jos ovat hoksanneet kyykätä. Painonnostajilla on omaan makuuni hienot jalat, jotka tietysti tärkeämmät kuin salimaken hauikset. Maratoonari on laihajalkainen, ja sekin on ihan hienoa, kun laihuudella on tarkoitus.
Riittävän lihaksikkaita miehiä on suurin osa lenkkipolulla vastaan tulevista miehistä.
Rasvaprosentti minun minun mieleeni on matalampi kuin keskimäärin ihmisillä, vaikka hiusrajamies tästä nyt luulee että bodarin lavarasvat olisivat maksimi.
Eli sellainen hyvä että näkyy vatsalihaksia ja verinäytteen voi ottaa kyynärtaipeen suonesta ilman kiristyssidettä. Minulla on ihan naisen rasvaprosentti mutta yleensä näkyy vatsalihakset paremmin kuin miehillä. Ei siis vaadi valtavasti työtä vaikka hiusrajamies luulee että vain huippu-urheilija voi olla timmi. Elintavat vain sellaiset että pysytään normaalissa painossa ja harrastetaan liikuntaa muutaman kerran viikossa.
Mieltymys ei kuitenkaan tarkoita etten voisi seurustella lihavan kanssa. Olen seurustellutkin.