Saatana soikoon! Mulla lohkesi hammas!
Ja eikä ollut mikään pikku halkeama vaan kunnon reikä! Saatana, että ärsyttää
Kommentit (9)
Se on viimeinen aika alkaa käyttää purentakiskoa öisin! Luultavasti kiristelet hampaitasi yhteen tai narskutat niitä unissasi.
Hilipatihippan jappan tai!
t. saatana
Mä luulin kans viime viikolla, että mulla lohkesi myös. Onneksi olikin vain irronnut paikka.
Mullekin kävi noin viime syksynä ja tietty perjantaina illalla kun lääkäriasemat on jo kiinni. Ostin apteekista itsepaikkausainetta viikonlopun avuksi ja toimi yllättävän hyvin. Maanantaiaamusta sitten Oraliin ja ulos 190€ kevyempänä.
Mulla on ollu viisaudenhampaat halki ienrajaa myöten jo 5 vuotta ja hyviin porskuttaa
Mulla lohkesi iso pala poskihampaasta joulun alla. Kävin hammaslääkärissä juhannuksen jälkeen kunnallisella. Maksoi 65e. Oli ollut iso paikka joka oli vienyt palan hammasta mukanaan. Onneksi sain ihan ok paikan. Edelleen tuntuu hassulta kun tottui, että suussa on hampaan torso.
Mullakin lohkesi muutama päivä sitten. Lohkesi aamulla klo 7 syödessä, soitto terv.kesk. hammashuoltoon, ilmoitin itseni automaatin kiireellisyysjonoon, takaisinsoitto minulle puolen tunnin kuluttua ja samana iltana klo 17.30 hammaslääkärille ostopalveluna yksityiselle. Itse maksan siis summasta kunnallisen hammashuollon mukaan. Hyvin toimii hammashuolto täällä Helsingissä.
Mee hoitoon!