Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että tämä räväkkyys naisissa on jokin yleinen vitsi, mutta kun seurailen sivusta....

Vierailija
15.08.2024 |

Niin juurikin nämä aina juttelevat miesten kanssa ja he saavat erittäin helposti seuraa. Siis juurikin nämä yleensä punaisiksi värjätyissä räväköissä hiuksissaan olevat äänekkäät käkättäjät, jotka on suuna ja pääänä joka paikassa. Itse olen suht perus hissukka, joka kyllä juttelee ja nauraa, mutta tunnen jääväni heti täysin seinäkukkaseksi näiden naisten läsnäollessa. Sinkkuna tässä mennään ja kohta jo 3 vuotta, ilman yhtäkään mihinkään edennyttä tilannetta. Rima ei ole korkealla, mutta täytyyhän sitä henkilökemiat ja persoonallisuudet kohdata, että jotain syntyisi. Minua lähestyy vain miehet, jotka yrittävät järjestään ihan kaikkia ja ovat vain sen yhden asian perässä. Tai sitten elämän ehtoopuolella olevat, jotka etsii taloudenhoitajaa. Minulla on oikeastaan vain yksi kriteeri ja se on, että mies olisi minua nuorempi. Itseäni vanhempien kanssa en löydä mitään yhteistä, se on jo kolmesti koettu. 

N.47

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla