Millainen yläosa lyhyen, levenevän hameen kanssa?!
Antakaa hyvin asuvinkkejä, itse oon tosi huono yhdistelemään vaatteita!
Eli alaosana musta, ei ihan minimittainen hame, joka levenee alaspäin. Yläosaa mietin, että mitä siihen laittaisi? Tansseihin/ keikalle menossa, jalassa tennarit. Vartaloltani olen hoikka urheilija, mutta silti arastelen esim vatsan paljastavia toppeja yms, mitä nykyään näkee paljon. Saa laittaa linkkejä kuviin tai ideoita muuten asun kokoamiseen :)
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulikin tuo, mitä osasin odottaa täältä. Ja sit tuo paitapusero, ei kiitos. En ole menossa toimistotöihin, jonne vastaava vaatekappale mielestäni ainoastaan sopii, ja sielläkin 50+ täti- ihmisten päälle joiden seksuaalisuus ja viehättävyys on kuivunut totaalisesti kasaan.
Eli jotain kaikenpaljastavan verkkopaidan ja paitapuseron väliltä nyt haen :D
Ai jaa. Hyvä kun ehdit oksentamaan tuon p*skan ulos, ennen kuin ehdin auttaa sinua. Käytän energiani johonkin muuhun.
T kasaan kuivunut 50+ nainen
Tissipanta! Semmoinen joustava, kuin olkaimeton tuubi mutta peittää vain tisulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulikin tuo, mitä osasin odottaa täältä. Ja sit tuo paitapusero, ei kiitos. En ole menossa toimistotöihin, jonne vastaava vaatekappale mielestäni ainoastaan sopii, ja sielläkin 50+ täti- ihmisten päälle joiden seksuaalisuus ja viehättävyys on kuivunut totaalisesti kasaan.
Ai jaa. Hyvä kun ehdit oksentamaan tuon p*skan ulos, ennen kuin ehdin auttaa sinua. Käytän energiani johonkin muuhun.
Sori jos osu ja upposi, mä pyrin ainakin tekemään kaikkeni, että en kuivuisi kasaan. Tää oli nyt vaan mun mielipide, ja koitin kuvailla, millaista tyyliä en ainakaan hae!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alaosa on niukka niin yläosa silloin peittävä. Eli ei mitään napapaitoja vaan vaikka pitkähihainen paita/hienoneule tms voi olla vähän löysähkökin ettei ihan pintaa nuoleva.
AP sanoo, että hame on "ei ihan minimittainen". Tuosta nyt saa sen kuvan, että se alaosa ei ole ihan niukka.
Hame siis minin ja midin välimallia, eli ehkä 10 cm polven yläpuolelle, vähän kellomainen helma
10 cm polven yläpuolelle ulottuva hame on minihame.
Riippuu vartalon mittasuhteista. Joillekin on, mutta näin 180 senttisenä "kaikki pituus jaloissa" -kropanmallilla varustettuna 10 cm polven yläpuolelle ulottuva hame ei ole mitenkään erityisen lyhyt, kyllä sitä kangasta on siinä vesirajan ja polvien välissä sen verran reilusti :)
Jos alaosa on levenevä, kellomainen, niin yläosa saa olla hieman kehonmyötäinen, esim. kietaisupusero tai elastinen t-paita/ toppi ym. Ei tietenkään mikään makkarankuori vaan pehmeästi kehoa myötäilevä. puseron helman voi jättää mekon vyötärön päälle tai alle.
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyylinen
https://www.zalando.fi/kaffe-pusero-black-red-tones-berry-ka321e1cp-q11…
Aivan ihana paita! Lähtee ehkä tilaukseen
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen hameen kanssa käy melkein mikä vaan.
Kyllä se vanha sääntö paljastavuudesta ja peittävyydestä pätee vieläkin, vaikka influencerit kulkevat suunnillen minihameessa ja puoliläpinäkyvässä crop topissa. Näyttävät halvalta.
Tiukka toppi ja tosiaan löysä paitapusero siihen päälle, jos siis haluat oikeesti olla hip, cool ja pop. Näistä kuvista saat referenssiä, kun ajattelet housujen tilalle sen hameen.
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010630057.html
Ja ikinä en ole nuorison käyttävän niin paljon paitopuseroita kun nykyisin, että ettei vaan olisi päässyt sitä kuivahtamista ja siitä johtuvaa joustamattomuutta tapahtumaan ihan omassa päässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori jos osu ja upposi, mä pyrin ainakin tekemään kaikkeni, että en kuivuisi kasaan. Tää oli nyt vaan mun mielipide, ja koitin kuvailla, millaista tyyliä en ainakaan hae!
Aivot sulla jo onkin kuihtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alaosa on niukka niin yläosa silloin peittävä. Eli ei mitään napapaitoja vaan vaikka pitkähihainen paita/hienoneule tms voi olla vähän löysähkökin ettei ihan pintaa nuoleva.
AP sanoo, että hame on "ei ihan minimittainen". Tuosta nyt saa sen kuvan, että se alaosa ei ole ihan niukka.
Hame siis minin ja midin välimallia, eli ehkä 10 cm polven yläpuolelle, vähän kellomainen helma
10 cm polven yläpuolelle ulottuva hame on minihame.
Riippuu vartalon mittasuhteista. Joillekin on, mutta näin 180 senttisenä "kaikki pituus jaloissa" -kropanmallilla varustettuna 10 cm polven yläpuolelle ulottuva hame ei ole mitenkään erityisen lyhyt, kyllä
Et tiedä mikä on mini-tai midimittainen hame, joten voit lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet jo nyt ihan pihalla kaikesta. Trendikkäät käyttävät paitapuseroita.
Vierailija kirjoitti:
Läpinäkyvä musta verkkopaita ilman rintaliivejä.
Joka ketjuun löytyy kaltaisesi vajaaälyinen. Surullista.
No niin, sain muutaman hyvän vinkin, kiitos niistä. Eli ehkä lähden etsimään esim cropattua ohutta neuletta tms, tai kivaa t-paitaa. Ja joo, ehkä se paitapuseron tyylinenkin vois saada mahdollisuuden vyötäröltä sidottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Jutuista päätellen hyvin nuori.
Siis pistä se hame ylle kun menet etsimään siihen puseroa. Voit vaikka kysyä myyjältä neuvoa. Vaateliikkeisiin usein hakeutuu tyylistä ja pukeutumisesta kiinnostuneita myyjiä. Monella on somistajan koulutus.
Lyhyen hameen kanssa t-paita, 3/4 hihainen toppi tai kevyt neulepusero.