Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei osa-aikatöistä saa yhdisteltyä sellaista kokonaisuutta, jolla pärjäisi ilman tukia : (

Vierailija
15.08.2024 |

Aina pitäisi olla jo paikassa B, kun olen vasta vaihtamassa vaatteita paikassa A ja paikkaan D pitäisi mennä poikkeuksellisesti silloin, kun olen jo aiemmin ilmoittanut, että ko ajankohdat on varattu paikalle C.

Ja vielä nämä suojaosien poistot ja asumistuen leikkaukset. Ihan sama vaan jättäytyä kokonaan työttömäksi, kun kaikille ei kuitenkaan riitä kunnon työtä, josta saa myös KUNNOLLISTA PALKKAA, JOLLA TULEE TOIMEEN ILMAN TUKIA.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki eivä ole syntyneet sosiaalisiksi nopeasti oppiviksi lukutoukiksi eli ei voi syyttää siitä, ettei olisi opiskellut, koska yliopisto vaan ei ole kaikille eikä sinne kaikki pääse.

Ylipäänsä opiskelupaikkoja on PALJON VÄHEMMÄN kuin mitä on hakijoita. Eli jo tässä vaiheessa iso osa ihmisistä syrjäytetään ihan tarkoituksella.

Vierailija
2/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pestopastaa. Laittoman hyvää. 

Vierailija
4/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikille riitä hyvätuloisesta suvusta olevaa puolisoa, jonka vanhempien kesämökin voisi kiinnittää lainan vakuudeksi, jotta voisi saada lainaa menestyvän mehubaarin tms. yrityksen perustamiseksi.

Vierailija
5/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin pestopastaa. Laittoman hyvää. 

Söin minäkin. Osaan itse valmistaa. Riittää päiväkausiksi.

Ap

Vierailija
6/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
7/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
8/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuki tippui 300 euroa... Kiva 

Vierailija
9/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koko ajan irtisanotaan ja lomautetaan. Eli työpaikoista käydään yhä tiukempaa kilpailua. Ja niin paljon korkeasti koulutettuja työttömiäkin on, yhteiskuntatieteiden maistereita ym. parapsykologian tohtoreita....

Vierailija
10/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumistuki tippui 300 euroa... Kiva 

Ja jonnekin nistien ja juoppojen asuttamiin rauhattomiin lähiöihin pitäisi muuttaa. Jossain välissä vaan pitäisi pystyä nukkumaankin, jos meinaa töissä käydä. Tuommoisilla alueilla semmoinen vaan ei onnistu, kun yöt remutaan ja aamulla työssäkäyvä ei voi jäädä nukkumaan.

Vierailija
11/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa tuhlata energiaa tuohon avautumiseen. On mullakin osa-aikaduuni ja karvan verran korkeammat tulot kuin työttömillä kotona istujilla. Pitää vain kiristää vyötä tai sitten jäädä kokonaan töistä pois. 

Vierailija
12/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan poikkeus, kun pystyin tekemään kahta osa-aikatyötä ja olisin tullut toimeen pelkästään niiden palkalla. Toinen työ oli säännöllinen päivätyö, jota tein 2-4 päivänä viikossa ja toinen kolmivuorotyö, jossa pystyin valitsemaan tarjotuista vuoroista.

Koska olin oikeutettu kokopäivätyöhön perustuvaan ansiosidonnaiseen, tein töitä alle 80 % täydestä työajasta ja nostin palkan päälle soviteltua, vaikka olisin tullut toimeen pelkällä palkallani.

Vierailija
13/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat ja muut työntekijät eivät myöskään ole valmiita joustamaan niin, että vuorot saisi järjesteltyä fiksusti edes kahden osa-aikatyön osalta, useammasta puhumattakaan.

Vierailija
14/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan poikkeus, kun pystyin tekemään kahta osa-aikatyötä ja olisin tullut toimeen pelkästään niiden palkalla. Toinen työ oli säännöllinen päivätyö, jota tein 2-4 päivänä viikossa ja toinen kolmivuorotyö, jossa pystyin valitsemaan tarjotuista vuoroista.

Koska olin oikeutettu kokopäivätyöhön perustuvaan ansiosidonnaiseen, tein töitä alle 80 % täydestä työajasta ja nostin palkan päälle soviteltua, vaikka olisin tullut toimeen pelkällä palkallani.

Mutta niin kuin todettua, kaikki eivät ole kaltaisiasi hyväsosaisa kokoomus p i l l u j a.

Vierailija
15/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koo koo kokoomus mus mus mussukkani on !

Vierailija
16/16 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nuori, joka pystyy yhdistämään kolme työtä ja parhaimpina kuukausina tienaamaan 5500 - 6000 euroa: https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000010629204.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi