Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helluntalaisten on hämmästyttävän vaikea työllistyä, koska meitä sorretaan

Vierailija
15.08.2024 |

Olen uskovainen 38 vuotias mies. Etsin hyvää työpaikkaa. Jos mahdollista sellaisten ihmisten kanssa jotka arvostaa kristillisiä arvoja. Ei nuoria vapaamielisiä ja uudenaikaisesti ajattelevia naisia eikä ulkomaalaisia. Suomenkielisyydestä plussaa, ei muita kieliä. Toivon työnantajalta mahdollisuutta pieneen hiljentymiseen työpäivän aikana. 

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovien ei tarvii tehdä töitä lopunaikana eli nyt

Vierailija
22/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voisi tilastokeskus tehdä vertailun kenellä menee parhaiten. Mukana normi uskovaiset, tapauskovaiset, ateistit, helluntailaiset, jehovan todistajat, muslimit ja saatananpalvojat. Sitten nähdään mikä näistä on se voittava joukkue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole koskaan kysytty, mitä uskontoa harjoitan, kun olen hakenut töitä.🙄

Vierailija
24/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voisi tilastokeskus tehdä vertailun kenellä menee parhaiten. Mukana normi uskovaiset, tapauskovaiset, ateistit, helluntailaiset, jehovan todistajat, muslimit ja saatananpalvojat. Sitten nähdään mikä näistä on se voittava joukkue.

Eihän mitään tarkkoja lukemia edes ole mahdollista saada millään tilastoilla nykyhetkestä. Vanhentunutta tietoahan voi tietty historiallisista tilastoista tutkia 

Vierailija
25/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovien ei tarvii tehdä töitä lopunaikana eli nyt

Monenlaisia käsityksiähän ihmisillä on siitä milloin on lopunajat. Sehän joidenkin käsitysten mukaan alkoi jo joku tuhat vuotta sitten, eikä vasta nyt. 

Vierailija
26/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helaria ahneempaa rahan perässä juoksijaa olemassakaan? yksikin ryppyinen täti vuosisadasta toiseen huutamassa raamattu kädessään ei eduskunnassa ja vain mammonan takia. Samaten urheilijoissa on paljon helareita, koska heitä ajaa ahneus ja himo.

Vierailija
27/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helluntailaiset ole tuollaisia.

Vierailija
28/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei osaa kirjoittaa oman uskontokuntansa nimeä oikein...

Vierailija
29/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, AP ei ole helluntailaista nähnytkään T. Kolmannen polven hc helluntailainen

Vierailija
30/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työnhakutilanteessa pitäisi kertoa, että on helluntailainen? Ei kai sillä ole mitään merkitystä työn teon kanssa? Ei minulta ole kysytty uskonnollista vakaumustani. Ei se kuulu kenellekään. 

Vierailija
31/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
32/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa helluntaiseurakunta jopa itsessään työllistää paljon ihmisiä ja on osallisena erilaisen organisaatioiden toiminnassa. Suurinosa mun tuntemista uskovaisista on luotettavia ja ahkeria työntekijöitä, enkä oo ikinä kuullut että uskonto olisi jotenkin vaikuttanut työn saantiin.

Vierailija
33/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi helluntalainen ei hiljenny rukoilemaan tai kaipaa rukoushetkiä kuten muslimit. Helluntalainen puhuu kielillä koko ajan myös töissä

Aito kielillä puhuminen ei ole mitään helluntailaisten omaisuutta. Miksi asioiden oletetaan olevan niin. 

"Aitoa" kielillä puhumista ei ole olemassakaan. Siansaksan suoltamisen taito on helposti opittavissa, siitä on oikein tutkimuksiakin.

Vierailija
34/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli suvussa yksi hellari. Vastenmielinen narsisti kaikkien mielestä, ai että sitä inhottiin ja sen loismaista luonnetta. Meillä on hallituksessakin sellainen. Ei teille tarvitse antaa mitään paikkaa missään. 

Mulla oli kanssa tuttu hellari, ei onneksi sukulainen. Ikävä sanoa mutta oli myös juuri tuollainen, suorastaan v.....inen. Ihmettelin itsekseni että miten voi uskovaisuus sellaista teettää.

Vierailija
35/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei ole koskaan kysytty uskonnosta mitään työnhaussa, AP taitaa itse mainostaa omaansa.

Vierailija
36/67 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi helluntalainen ei hiljenny rukoilemaan tai kaipaa rukoushetkiä kuten muslimit. Helluntalainen puhuu kielillä koko ajan myös töissä

Aito kielillä puhuminen ei ole mitään helluntailaisten omaisuutta. Miksi asioiden oletetaan olevan niin. 

"Aitoa" kielillä puhumista ei ole olemassakaan. Siansaksan suoltamisen taito on helposti opittavissa, siitä on oikein tutkimuksiakin.

Jotkut ihmiset ainakin puhuu toisinaan aivan tunnistettavaa nykyajan kieltä, jota he eivät ole milloinkaan opiskelleet tai käyneet tai asuneet itse niissä maissa eli ei niitä kieliä pitäisi osata järjellä ajateltuna mitenkään. Voiko sitten geenit vaikuttaa, mitä kautta itse kukin on kulkeutunut sukupolvien myötä sinne, missä sitten ovatkaan. Voisiko se olla mahdollista? En tiedä onko tutkimustietoa aiheesta

Vierailija
37/67 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole koskaan kysytty, mitä uskontoa harjoitan, kun olen hakenut töitä.🙄

Korkeinta jos hakisit töitä luterilaisen tai ortodoksisen kirkon suunnalta, sillä uskonnolla voisi olla jotain merkitystä.

Vierailija
38/67 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi sinulle haluamaksesi työpaikaksi muuttua.

Sentään sinua ei leimata synnytyskoneeksi tai pedofiiliksi kuten minun ryhmäni jäseniä.

Itse te olette maineenne käytöksellänne synnyttäneet. Eivät ihan kaikki r omanitkaan varkaita ole.

Vierailija
39/67 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää aloitushan on provo?! 

Vierailija
40/67 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatananpalvojat. 😈🤟666