90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastettua banaania? Voi noita amerikkalaisia.
Ohis: minä kyllä ihan suomalaisena siivutan ja pakastan banaania. Siitä tulee ihanan paksu smoothie!
Jaa, uutta mulle. Itse en ole huomannut, että mikään tuote varsinaisesti paranisi pakastamisesta. Kannatan tuoreita tuotteita smoothiessa, pakastemarjat silloin kun ei ole tuoreita. Eikö tuore banaani tee smootthiesta myös paksua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sophien äidistä tulee varmaan sinkkusarjan päätähti :)
Tai Me hirviöt -sarjan modernisoidun version äiti. Tää ei aukee kuin vanhemmille ihmisille..
Se alkuperäinen hirviöäitihän oli upea goottihenkinen kaunotar. Tähän aikaa sopii just Sophien äidin tapainen kehopositiivisempi.
Vierailija kirjoitti:
Heippa! Kiva, vanhalta sivustolta sain tiedon, että tässä nyt uusi aloitus! Kiitos. Ole, Ap, vaan sinnikäs, kyllä tämäkin tästä alkaa taas venyä, kestää hetken. Onhan täällä jo nytkin juttua. Jatketaan.
Mä olen se joka joitain aikoja sitten kirjoittaen toivoinkin uuden sivuston aloittamista, kun entinen käynyt kömpelöksi käyttää, yms. syitä. Ja Sen Vanhan ketjun Ap mulle sitten vastasikin. Hei taas, tässä nyt mennään. Vai, onks vanhan ketjun Ap sama kuin tämä Ap nyt? :)
Joo, olen molempien ap, joka, kuten joku täällä itsestään sanoi, on "valitettavasti" katsonut lähes kaikki kaudet. :)
Mutta tämähän on lähtenyt hyvin. Kiitos uusinnan ajankohdan kertomisesta alkupään kommentoijalle!
Vierailija kirjoitti:
sinähän et määrää mistä täällä saa ja ei saa keskustella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tulee ihan mieleen mun 10v tyttö kun se polkee jalkaa ja huutaa naama punaisena "sä et mua määrää" ;D ;D ;D
Ketään ei kiinnosta sinä eikä sun tyttö.
Hae huomiota jostain toisesta ketjus
Haluaisitko avata vähän sitä miksi sinulla on koko ajan noin paha olla? Purat sen haukkumalla tv:ssä esiintyviä ihmisiä ja lopuksi hyökkäät muiden keskustelijoiden kimppuun ikäänkuin he olisivat tehneet sinulle henkilökohtaisesti jotain pahaa. Vain olemalla kanssasi eri mieltä laukeaa joku raivokytkin ja alat sinkoilla sinne tänne vihaviestiesi kanssa. Kuteja pimeään kun et tiedä kenen kimppuun kävisit. Täällä palstalla olisi varmasti fiksuja, aikuisia ihmisiä, jotka voisivat antaa sinulle tukea ja neuvoja kuinka käsitellä tuota sisälläsi kytevää raivoa. Kaikilla olisi mukavampaa, myös sinulla itselläsi.
Voisiko nämä tällaiset moraalisaarnat, huolitrollaamiset ja muut vänkäämiset jättää pois tästä TV-SARJAketjusta? Kun aiheena EI ole ketkään anonyymit palstalaiset, eikä kenenkään anonyymien palstalaisten lapset, eikä kenenkään palstalaisten oletetut olot ja mielenterveydet, eikä toisten kirjoittamien tekstien arvostelu!
Vai yritätkö saada tämän ketjun jälleen poistetuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sophie ollut kaunis lapsi. Jos ei olisi pilannut naamaansa kaikella turhalla piikillä, niin olisi varmasti pa
Totta. Ja tosiaan, se on noin tumma. Mutta on sitten sortunut kulttuurilliseen omimineen ja yrittää olla erivärinen. Vai onko se nykyään taas ok yrittää olla?
Niin ja tämän päivän rappeutuneessa, mädässä, piloille passskotussa maailmassa ongelmana on, että mustat saa "omia" kaikkea valkoisilta, mutta valkoiset ei saa "omia" mitään mustilta.
Aivan kuten sekin kääntynyt päälaelleen että miten rikolliset on hyviksiä ja glorifioitavia, ja hyvät ja lakia noudattavat ihmiset pahiksia. Hyviltä ihmisiltä kelpaa yhteiskuntaan enää vain verorahat.
Harvalla mustalla on omat hiukset päässä, heiltä löytyy on peruukkeja ja jatkeita (weaves, extensions), ja omia hiuksia suoristettuina ja vaalennettuina. Jos vaalea nainen hankkii rastaletit tai afrokiharat, niin hänet haukutaan välittömästi. Jos historiaa muistellaan niin alunperin letit oli vaaleiden viikinkinaisten päässä 700-1000 -lukujen välillä :D Veikkaan ettei kellään ollut rastalettejä tai mitään muutakaan lettejä Afrikan mantereella tuohon aikaan, muutaman sentin mittasessa luonnonkiharassa.
Minä kerroin aiemmin entisistä amerikkalaisista opiskelijakavereista että etenkin aasialaiset naiset saa paljon kuraa mustilta naisilta. Samoin latinomaiden naiset saa kuraa mustilta naisilta. Siitä rasismista ei saa puhua, koska mustat oli o r j i a joskus. Toisaalta, olisivatkö pitäneet enemmän Afrikassa asumisesta? Tuskin naiset ainakaan, kun joutuisivat synnytellä lapsia liukuhihnalta, tehdä kaikki kotityöt ja kantaa vedet pään päällä jättiruukuissa lähimmältä 5 km päässä olevalta kaivolta, samalla kun miehensä ottavat iisisti, röökaavat ja pelaavat korttia ja käyvät välillä vähän nusasemassa vaimoa uudestaan paksuksi.
Ja tämä liittyy aika moneen sarjan naiseen, omivat sitten kulttuureja (Miona) tai pitävät kamalaa meteliä itsestään (Ashley) ym.ym.
Jos historiaa muistellaan niin alunperin letit oli vaaleiden viikinkinaisten päässä 700-1000 -lukujen välillä :D Veikkaan ettei kellään ollut rastalettejä tai mitään muutakaan lettejä Afrikan mantereella tuohon aikaan, muutaman sentin mittasessa luonnonkiharassa.
Musta kihara afrotukka menee itsestään kampaamatta dreadlockseiksi eli hiustouveiksi, joita täällä nimitetään rastoiksi. Esim. USA:n sisällissodan aikaan mustilla, jotka taisteli pohjoisvaltioiden puolella orjuutta vastaan, tukka saattoi mennä lockseille rintamaoloissa.
Kyllä myös valkoisen tukka menee itsestään lockseille kun vain heittää kamman pois, mutta se kestää. Kampaajien tekemät "rastat" on ihan feikkejä.
Rastafarit ajattelevat dread locksien olevan antenneja universumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinähän et määrää mistä täällä saa ja ei saa keskustella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tulee ihan mieleen mun 10v tyttö kun se polkee jalkaa ja huutaa naama punaisena "sä et mua määrää" ;D ;D ;D
Ketään ei kiinnosta sinä eikä sun tyttö.
Hae huomiota jostain toisesta ketjus
Haluaisitko avata vähän sitä miksi sinulla on koko ajan noin paha olla? Purat sen haukkumalla tv:ssä esiintyviä ihmisiä ja lopuksi hyökkäät muiden keskustelijoiden kimppuun ikäänkuin he olisivat tehneet sinulle henkilökohtaisesti jotain pahaa. Vain olemalla kanssasi eri mieltä laukeaa joku raivokytkin ja alat sinkoilla sinne tänne vihaviestiesi kanssa. Kuteja pimeään kun et tiedä kenen kimppuun kävisit. Täällä palstalla olisi varmasti fiksuja, aikuisia ihmisiä
Miksi sinä riitelijä seurasit meitä tänne? Voitaisiinko sopia, että rähisisit siellä vanhalla listalla, kyllä sieltä joku tappelukaveri sulle löytyy. Ja pidettäisiin tämä ketju hyvän mielen ketjuna, ei traumaketjuna. Parempaa oloa sulle, liiku luonnossa enemmän. t. ap
Onko teillä ketään suosikkeja tässä sarjassa joka menee tiistaisin? Entä inhokkeja?
Tai entisiä suosikkeja joista on tullut inhokkeja?
Pidän: Rob, John-veli, Thaisin isä, Thais, Kobe ja Emilyn vanhemmat, Manuel, Alexei ja Lizin äiti. Nyt pidän enemmän Michaelista koska tunnen jonkin asteista sääliä häntä kohtaan, vuosikausien huono kohtelu Angelalta jättänyt miehen mieleen psyykkisiä vaivoja ja nyt tuo pakeneminen toiseen kaupunkiin vieraassa maassa.
En pidä: Angela, Claire-äiti ja hänen mini-me versionsa Sophie-tytär, Patrick, Patrickin isä, Emily, Gino ja Jasmine, Ashley, BigEd eli PrED, Loren. Jotenkin minua alkanut ärsyttää Liz, koska on epävakaa ja uhriutuu, syöksyy suhteesta toiseen ja tuntui lopulta provosoivan Ediä yhtälailla kuin Ed Liziä.
Aiemmin pidin Sophiesta enemmän kuin Robista, mutta nyt näkee paremmin Sophien läpi että on yhtä vaikea, komenteleva, tuomitseva tapaus kun äitinsä, ja toisaalta todella lapsellinen kiukuttelija joka juoksee pakoon eikä kohtaa ongelmia. Robista on tullut esiin pehmeämpi puoli.
Pidin ennen Lorenista mutta hänestä on tullut esiin pinnallinen ja itsekäs puoli, kiusaaja ja sellainen joka ajattelee itseään ensisijaisesti. Huono itsetunto lienee tuon taustalla että ollut kiusaajaporukoissa kouluajoista saakka jotten itse tulisi kiusatuksi ja tuokin julmaa lapsia kohtaan että menee turhamaiseen ulkonäköleikkaukseen alapäästä leukaan saakka josta toipuminen kestää jopa 8 viikkoa eikä voi pitää vauvaa sylissä eikä nostella taaperoikäisiä lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos historiaa muistellaan niin alunperin letit oli vaaleiden viikinkinaisten päässä 700-1000 -lukujen välillä :D Veikkaan ettei kellään ollut rastalettejä tai mitään muutakaan lettejä Afrikan mantereella tuohon aikaan, muutaman sentin mittasessa luonnonkiharassa.
Musta kihara afrotukka menee itsestään kampaamatta dreadlockseiksi eli hiustouveiksi, joita täällä nimitetään rastoiksi. Esim. USA:n sisällissodan aikaan mustilla, jotka taisteli pohjoisvaltioiden puolella orjuutta vastaan, tukka saattoi mennä lockseille rintamaoloissa.
Kyllä myös valkoisen tukka menee itsestään lockseille kun vain heittää kamman pois, mutta se kestää. Kampaajien tekemät "rastat" on ihan feikkejä.
Rastafarit ajattelevat dread locksien olevan antenneja universumiin.
Eikö rasta"patukat" ole niitä dreadlockeja ja rastaletit on niitä punottuja siistimpiä? :)
Pliiis ihmiset, kertokaa nyt tänne niitä juoruja sieltä Redditistä, UK-palstalta ja Ruotsista sekä oliko Tanskasta vai Norjasta, ja nyt varsinkin kun se edellisketjun "Redditistä kestopimahteleva kakkatäti" ei ole täällä valittamassa? 😀
"90 Päivää Maailmalla" kausi 6 menee Jenkkilässä. Porukka on alkanut huvittua Turkin Sarpperista, kun se väläyttelee hauskoja ja ihan tietämättään. Oli sanonut kameralle tosissaan jotain itsestään tai itsetunnostaan ja paremmaksi ihmiseksi kehittyessään että "aiemmin olin cock mutta nyt minusta tullut peacock" mille jenkit oli nauraneet, sillä hän oli tarkoittanut kukkoa mutta tuohan tarkoittaa nykyslangikielessä k u l l i a, että aiemmin olin k u l l i mutta nyt minusta tullut riikinkukko.
Mikä on taas hassua meille suomalaisille toisin päin käännettynä, sillä peacock olisi erillisinä sanoina herne k u l l i. :D
Välillä nuo sarjan käännökset ei välttämättä ole taipuneet suomeksi, joskus tullut nähtyä jotain outouksia niissä.
https://i.etsystatic.com/14961321/r/il/23dc2e/2057371400/il_1588xN.2057…
😂 Nyt voi ostaa tuollaisen jääkaappimagneetin jossa Chantel manaa Pedron siskoa.
Musta tuntuu että tuon Chantel-perheen kaikki sanomiset on aina ulkoa opeteltu/lueteltu, ja sitten kun niille tulee jokin spontaani tilanne jossa pitäisi sanoa napakasti vastaan tai kiistää, aivoihinsa tulee jokin isompi oikosulku, koska eihän tuossakaan ole mitään järkeä jos sanoo/huutaa toiselle: "B i t ch a s s S l u t a s s W h o r e!", suomeksi "N a r t t u p e r s e L u t k a p e r s e H u o r a!"
Aivan kuin joku ala-asteikäinen pentu joka huutaa kaikki oppimansa rumat sanat pötkössä jollekin.
Jos joku haluaa välttämättä ostaa Angien SEKSI kaulakorun niin se löytyy tuolta :D https://www.etsy.com/listing/868519885/as-seen-on-90-day-fiance-last-re…
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa välttämättä ostaa Angien SEKSI kaulakorun niin se löytyy tuolta :D https://www.etsy.com/listing/868519885/as-seen-on-90-day-fiance-last-re…
mun kaveri i.n.h.o.a.a tätä Daniellee, ni mietin pitäskö mun ostaa sille tää muki! 😂😂
https://www.etsy.com/listing/846623290/danielle-seks-mug-90-day-fiance-…
Tossa se video millä Angela hytkyy Vanilla Icen keikalla ku omistais koko mestan. Myötähäpeää.......
Tuossa Angela riehuu siellä Tell All studiossa, en katsonut vielä loppuun tuota 18 min mittaista videota
Hyvin joku kirjottanu tuonne kommentteihin että Michael tarvitsisi oman "Escaping Angela" ohjelman!
Tähän sarjaan liittyen, eihän meiän tarvi vaan enää ikinä kuulla sen Libbyn kailottavan teennäisellä äänellä mitään MAARY HAD A LEEE-TOOOL- LAAMB ?
Angela alkanut käyttää samoja InstaGram-filttereitä kuin Darcey ja Stacey :o
https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2024/02/90-day-f…
Tuossa lähtee filtteri pois päältä suun ympäriltä :D
https://i.ytimg.com/vi/AWU0DSXCP40/sddefault.jpg
Tämä moninkertaisesti filtteröity kuva on kaiken huippu ja uusimpia kuvia, ja siinä on lähtenyt kaikki roikkuva ja ryppyinen iho, ja ikä palautunut noin 20-vuotiaaksi! :D :D
(tuossa myös siitä otsikosta kun haastanut Michaelin oikeuteen)
https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fpreview.redd.it%2Fangela…
On ihmisillä pokkaa käsitellä kuviaan, aivan käsittämätöntä.
Ilmeisesti Angelan tytär Skyla tulee olemaan seuraavalla Single Life kaudella!
Voi helevetin kuustoista. Eikö me päästä tuosta Angelasta eroon siinäkään?!?!
Totta. Ja tosiaan, se on noin tumma. Mutta on sitten sortunut kulttuurilliseen omimineen ja yrittää olla erivärinen. Vai onko se nykyään taas ok yrittää olla?