90 Days Fiance juonipaljastuksia
Tässä uusi ketju, kun entinen on jo turhan pitkäkin. Nyt ripeästi tätä kommentoimaan, niin saadaan tämä jaloilleen.
Itse olin poissa tv:n äärestä, onko Emilyn ja Koben häät olleet jo? Eksähän ei tullut tapaamiseen, mikä on täysin ymmärrettävää, miksi olisi tullut? Milloinkahan tulee uusintana sen jälkeinen jakso?
Kommentit (422)
Mäkin ihmettelin sitä lentokoneessa otettua kuvaa! Mietin että muokkaako tuo Veah kaikki kuvansa HETI!? 😅 Voisin itselle hankkia filtterin joka tuuhentaisi ja pidentäisi hiukset kun en mitään tekohärpäkkeitä halua laittaa, näyttäisi ainakin kuvissa paremmalta, heheh... Oon kyllä ymmärtänyt että tuolla jenkeissä varsinkin nenäleikkaukset on olleet arkipäivää jo kymmeniä vuosia. Yks vanha koulukaveri oli aikoinaan vaihto-oppilaana ja kertoi siitä jo silloin. (Ei kuitenkaan ollut Texasissa 😂). Se Veahin vanha poikakaveri vaikutti fiksulta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ihmettelin sitä lentokoneessa otettua kuvaa! Mietin että muokkaako tuo Veah kaikki kuvansa HETI!? 😅 Voisin itselle hankkia filtterin joka tuuhentaisi ja pidentäisi hiukset kun en mitään tekohärpäkkeitä halua laittaa, näyttäisi ainakin kuvissa paremmalta, heheh... Oon kyllä ymmärtänyt että tuolla jenkeissä varsinkin nenäleikkaukset on olleet arkipäivää jo kymmeniä vuosia. Yks vanha koulukaveri oli aikoinaan vaihto-oppilaana ja kertoi siitä jo silloin. (Ei kuitenkaan ollut Texasissa 😂). Se Veahin vanha poikakaveri vaikutti fiksulta tyypiltä.
Kiva kun joku muukin huomasi saman! Aloin jo epäillä omia silmiäni, että näinkö väärin, mutta pikakelaus siihen kohtaan ja kuvan pysätys, niin kyllä! Se kuva on taas niin filtteröity kuin voi vaan olla! Ja kun heti perään tulee muokkaamatonta live-kuvaa niin melkein oli kuin kaksi eri ihmistä, tosin yhtä suttuiselta näytti ripset molemmilla ;) Rory vaikuttaa ihan järkijätkältä, siksi vähän ihmettelen miksi lähti tuohon mukaan. Ellei sitten ole vielä jotain tunteita kuitenkin. Ja ripsistä tuli mieleen vielä se Kim ja Jamal niiden tekoripsien kanssa. Siinä oli taas niin tekemällä tehty kohtaus ohjelman täytteeksi. Muka hauskaa, heh heh kun naurattaa. Tai sit ei :(
Tämä Vanjan kuvio alkaa näyttää siltä, että on vaan keksitty tarina tämäkin. Tuli ihan mieleen se Stephanie joka alkoikin tapailla miesystävänsä serkkua sillä jollain lomasaarella. Jälkikäteen paljastui että oli joo eronnut ajat sitten tästä toisesta ja piti saada ohjelmaan täytettä, eli se serkku vedettiin puskista. Koska eihän nyt normaali ihminen ole menossa tapaamaan suurta rakkautta ja lennossa vaihtaa sen johokin tinder-tyyppiin 😲 Mä sanoisin, että keksittyjen stoorien jonoon vaa Vanjakin 👎
Vierailija kirjoitti:
Tämä Vanjan kuvio alkaa näyttää siltä, että on vaan keksitty tarina tämäkin. Tuli ihan mieleen se Stephanie joka alkoikin tapailla miesystävänsä serkkua sillä jollain lomasaarella. Jälkikäteen paljastui että oli joo eronnut ajat sitten tästä toisesta ja piti saada ohjelmaan täytettä, eli se serkku vedettiin puskista. Koska eihän nyt normaali ihminen ole menossa tapaamaan suurta rakkautta ja lennossa vaihtaa sen johokin tinder-tyyppiin 😲 Mä sanoisin, että keksittyjen stoorien jonoon vaa Vanjakin 👎
Se Stephanie oli Belizessä. Todella omituinen rakkaus tarina olikin! Saattaa hyvinkin olla, että tuo Vanjan suhdekuvio menee samaan huijaushommaan :( Alkaa luvalla sanoen vähitellen tympiä kun kaikki on nykyään enemmän tehtyä tavaraa kuin sitä oikean parisuhteen rakentamista. Todella ikävä niitä ekoja kausia 10 vuotta sitten! Silloin ne tosiaan halusi elää sen ihmisen kanssa ja ongelmat oli lähinnä viisumin viivästyminen. Draama oli minimissä ja sekin ihan luonnollista alkuperää.
Mua vähän hirvitti ne Sonnyn ja Veahin polttamat kynttilät siellä hotellihuoneen yöpöydillä. Ei sais käydä nukkumaan ja jättää kynttilöitä valvomatta, alla ei ollut edes mitään palonkestävää alustaa ja steariinit vaan valuivat pitkin pöytää ja lattiaa. Toivottavasti kuvausryhmä sammutti ne poistuessaan.
James ja Tatha. Ärsytti se Tathan sisko Angel joka tulee 3 vuoden tauon jälkeen tapaamaan siskoaan ja tämän miestä. Ei edes tervehdi Jamesia, törkeää käytöstä. "Sinä varastit siskoni". Itse oli levitellyt valheita ja laittanut kapulaa Jamesin ja Tathan rattaisiin, eikä edes pyydä anteeksi. Ilmeisesti Tathan pitäisi jäädä huolehtimaan vaan vanhemmistaan ja banaanilastubisneksistä että suku olisi tyytyväinen. Siskon mielestä Jamesin pitäisi varmaan lähteä USAan tienaamaan ja lähettää kaikki rahat Tathalle. Ei varmaan löydy ratkaisua jossa kaikki olisivat tyytyväisiä eikä Tathan tarvisi itkeä. Onneksi Suomessa suku ei höösää tuolla tavalla vaan jokainen saa itse valita puolisonsa ja asuinpaikkansa. Ainakin itselläni ja ystäväpiirissäni on näin. Angelkin sitä paitsi asui lähes 30 tunnin päässä vanhemmistaan, mikä oikeus hänellä oli arvostella?
Leghorn-kana? Näytti vartaassa olevan kuin mikä tahansa kana, Tathan vanhempienkin piti kysyä että mitä kanaa tämä on. Jos sitä ei ulkonäöstä tunnista niin mitä väliä? Voiko joku kana maistua niin erilaiselta kuin toinen, vielä sen jälkeen kun se on maustettu ja friteerattu? Vai oliko pelkkä statuskysymys?
Vierailija kirjoitti:
Leghorn-kana? Näytti vartaassa olevan kuin mikä tahansa kana, Tathan vanhempienkin piti kysyä että mitä kanaa tämä on. Jos sitä ei ulkonäöstä tunnista niin mitä väliä? Voiko joku kana maistua niin erilaiselta kuin toinen, vielä sen jälkeen kun se on maustettu ja friteerattu? Vai oliko pelkkä statuskysymys?
Vastaankin nyt omaan kysymykseeni. Luin juuri että tuo Leghorn-rotu on hyvä munimaan. Ehkä vanhemmat sitten pelkäsivät että häissä tarjotaan vanhoja kanoja, siis niitä joiden muninta on jo heikkoa ja siksi joutavat pannulle. Muuta en keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaankin nyt omaan kysymykseeni. Luin juuri että tuo Leghorn-rotu on hyvä munimaan. Ehkä vanhemmat sitten pelkäsivät että häissä tarjotaan vanhoja kanoja, siis niitä joiden muninta on jo heikkoa ja siksi joutavat pannulle. Muuta en keksi.
Muninta on heikkoa ja joutavat pannulle :D Tää piristi muuten kökköä päivää! Tuli tarpeeseen, kiitos :D
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hirvitti ne Sonnyn ja Veahin polttamat kynttilät siellä hotellihuoneen yöpöydillä. Ei sais käydä nukkumaan ja jättää kynttilöitä valvomatta, alla ei ollut edes mitään palonkestävää alustaa ja steariinit vaan valuivat pitkin pöytää ja lattiaa. Toivottavasti kuvausryhmä sammutti ne poistuessaan.
Ihan samaa katsoin mutta unohdin sanoa asiasta. Kuka hullu polttaa kynttilöitä ilman turvallista alustaa?! Mun lapsuudenkodissa oli kyllä noin surutonta meinikiä ja joulun jälkeen äiti veitsen kanssa raaputti pöytien ja hyllyjen pinnoista steariini valuja.
Voi ei, Bozo, ei. Menikö pupu pöksyyn vai mikä? Luulisi että olisi ollut innoissaan kun kaunis nainen osoittaa mielenkiintoa mutta ei. Moni mies ei olisi kieltäytynyt sohvapaikasta ja aamiaisesta, siinähän sitä olisi ollut hyvä tilaisuus jatkaa tutustumista. Ei edes näytetty sopivatko seuraavalle päivälle treffejä. Ei sitten mikään ihme jos Vanja alkaa etsiä uutta seuraa kun toinen näyttääkin niin vaivautuneelta. Kukka/ viherkasvi roskiksesta, että silleen...
Nauratti kun nopeasti katsoin että mitä ihmettä, onks Vanja unohtanut housut tai hameen mutta olikin vaaleanpunaiset leggingsit. Ei kyllä ole paras mahdollinen väri hoikallekaan.
Ingridin äiti oli kyllä aika töykeä vaikka ymmärrän ettei halua tyttären muuttavan pois maasta. Tuli mieleen Kennyn Armandon vanhemmat mutta hehän sitten kuitenkin lämpenivät "vävypojalle".
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Bozo, ei. Menikö pupu pöksyyn vai mikä? Luulisi että olisi ollut innoissaan kun kaunis nainen osoittaa mielenkiintoa mutta ei. Moni mies ei olisi kieltäytynyt sohvapaikasta ja aamiaisesta, siinähän sitä olisi ollut hyvä tilaisuus jatkaa tutustumista. Ei edes näytetty sopivatko seuraavalle päivälle treffejä. Ei sitten mikään ihme jos Vanja alkaa etsiä uutta seuraa kun toinen näyttääkin niin vaivautuneelta. Kukka/ viherkasvi roskiksesta, että silleen...
Nauratti kun nopeasti katsoin että mitä ihmettä, onks Vanja unohtanut housut tai hameen mutta olikin vaaleanpunaiset leggingsit. Ei kyllä ole paras mahdollinen väri hoikallekaan.
Ingridin äiti oli kyllä aika töykeä vaikka ymmärrän ettei halua tyttären muuttavan pois maasta. Tuli mieleen Kennyn Armandon vanhemmat mutta hehän sitten kuitenkin lämpenivät "vävypojalle".
Kiva kun joku muukin huomasi noi Vanjan housut. Mun itsekin piti niistä sanoa, että katsoin silloin ekalla kerralla kun nousi taksiin, että onko se mimmi takapuoli paljaana lähdössä matkalle ;) Unohdin sitten sanoa siitä. Ihan ehdoton ei ihon värisille leggareille! On tosiaan kuin nakuna kulkisi. Mä alan kallistua sille kannalle, että se Vanjan ja Bozon suhde oli sarjaa varten keksitty. Ei se muuten lopu kuin seinään siinä kohtaa kun lopulta tavataan ja heti uusi mies tilalle.
Jos Ingridin äiti tietää, että tää äijä on ex huumediileri joka istuu pyörätuolissa sen takia, että ammuttiin, niin mä en todellakaan haluaisi omaa tytärtä lähellekään sellaista. En tiedä, alusta asti on vaan ollut huonot fiilikset tästä tyypistä.
Ajattelin ettei Ingridin äiti ehkä tietäisi Brianin huume- ja rikostaustasta. Ainakin siinä tapauksessa jättäisin itse kokonaan väliin tapaamisen. Tuossa pyörätuolissakin on äidille paljon sulateltavaa koska kuitenkin varmasti toivoo tyttärelleen parempaa ja helpompaa elämää. Ei varmaan ole helppoa olla yksinhuoltajana tuolla ja ikääkin alkaa tulla, nuoret menee avioliittomarkkinoilla lujaa ohi. Kuitenkin äiti ilmestyi paikalle niin miksei istunut juttelemaan saman pöydän ääreen? Luulisi että muutaman lusikallisen olisi ruokaakin jaksanut maistella kun tytär kutsui syömään. Toisaalta taas naimaton lähellä asuva tytär on hyvä vakuutus (=piika) vanhuuden varalle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ettei Ingridin äiti ehkä tietäisi Brianin huume- ja rikostaustasta. Ainakin siinä tapauksessa jättäisin itse kokonaan väliin tapaamisen. Tuossa pyörätuolissakin on äidille paljon sulateltavaa koska kuitenkin varmasti toivoo tyttärelleen parempaa ja helpompaa elämää. Ei varmaan ole helppoa olla yksinhuoltajana tuolla ja ikääkin alkaa tulla, nuoret menee avioliittomarkkinoilla lujaa ohi. Kuitenkin äiti ilmestyi paikalle niin miksei istunut juttelemaan saman pöydän ääreen? Luulisi että muutaman lusikallisen olisi ruokaakin jaksanut maistella kun tytär kutsui syömään. Toisaalta taas naimaton lähellä asuva tytär on hyvä vakuutus (=piika) vanhuuden varalle.
Tää on ihan kauheaa sanoa näin, vaan jos siltä äidiltä meni ruokahalu? Ei saisi, mutta mua ainakin häiritsee ihan hitokseen ne Brianin kädet. Sormet sojottaa minne sattuu ja kun tietää sen kaverin historian niin mulle se tyyppi on täysin nou nou!
Sain tänään katsottua viime tiistain jakson ja mitä ihmettä tää Bozo edes tekee koko ohjelmassa? 😲 Äijää ei kiinnostaa kilonkaan vertaa kiviä koko Vanja. Ollaan vaan kavereita ja toinen on tullut toiselta puolelta maailmaa, niin jättää sen yksin sinne kämpille. Olis vienyt edes drinkille tai jotain sen kokkikurssin mokan jälkeen. Mä oon katsonut kaikki kaudet ja tämä on eka pari jolla ei ole niin minkäänlaista kemiaa! Bozo-klovni vaan hylkyyn ja uutta pulkkaa mäkeen!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tänään jakson jossa mies-Loren ja Faith lähtivät Faithin kotisaarelle, lentokoneella ja hotelliin. Ja Loren sanoi että HÄN maksoi sen matkan, tuskaili kun toisesta huoneesta tuli lisähintaa. Miten ihmeessä, sillähän oli alle 50 taalaa tullessaan, mistähän oli nyt saanut rahaa? Hyvä etteivät enää ole yhdessä.
Yllättävän äkkiä Ingrid antoi anteeksi Brianille. Ja taas paistaa aurinko paratiisiin. Ne seksipuheitten filmaukset on jotenkin niin hämmentäviä. Eivätkö nuo ollenkaan ymmärrä että oma suku ja ystävät, työnantajat, naapurit jne. näkee tuon? Vai eiks nykyään vaan välitetä? Itse en pystyisi avautumaan tv.ssä tuolla tavoin.
Ja voi tuota Veahia! Ehkä oli parempikin että välit meni nyt (vai menikö?), vaikutti kuumakallelta tuo Sonny ja vähän reppanalta (sorry!) tuo Veah. Muutenkin outo kuvio. Jos nyt (tavallaan) pettää toista tai valehtelee niin miks tekstailee toisen läsnollessa ja miks pi
Mies-Loren kertoi että oli buukannut tuon reissun aiemmin, samalla kun osti lennot sun muut hotellit itselleen. Noihinhan ne rahat sitten kuluikin että jäi se 50dollaria. Mutta niin, hällehän piti tulla se palkkakin, jokohan kohta ostelee taas torilla sandaaleja kuin miljonääri
Talonkin Loren lupaili Faithille... :)))
(jatketaan täällä)
Tosiaan arabimölyapina on oikea sana kuvaamaan Adnania. Voi helvetti soikoon miten törkeästi ja määräilevän kovaäänisesti käyttäytyy Tell All jaksoissa muita kohtaan! Silti creepy-babyääninen Tigerlily on niin tyhmä ja yksinkertainen ettei tajunnut mikä muslimi on kun "hihiiii määä en siiiiiis niinkuuuu ymmärtänyyyy googlettaa mitäääään muslimeistaaaa.... ja islamistaaaaa" ennen naimareissua sinne! On se äijä tosiaan Jenkkilään asti päässyt kun kulkee tuolla kukkoilemassa kuin omistaisi koko kuvausstudion!
Tuossa se tuleva Tell All teaseri, missä on jo ollut hetken mukana se uus pari, Puolan Magda ja Joey, koska Chidiä ja Raynea ei enää kutsuttu. Ilmeisesti Rayne käyttäytynyt sekopäisesti jopa tuotantotiimiä kohtaan niin ei ollut enää tervetullut, eikä kuvauksia jatkettu. Se muijahan olisi raivohuutanut syljeskellen tuollakin, varmaan olisivat ottaneet Adnanin kanssa kunnon matsin kun se haastaa kaikkien kanssa näköjään tuolla riitaa. Huutelee Veahille jopa. Niles
Veah näyttää olevan videon kautta, miksiköhän ei tullut Floridasta tuonne New Jerseyn lähiöalueen studiolle?
Bosnia-Vanja näyttää muuten aina siltä kuin olisi saanut käsiinsä sellaisen lasten räikeän leikkimeikkipaletin, ja tekee sillä kaikki meikkinsä :D
Veah on muuten yrittänyt ton TellAll-videopätkän perusteella matkia tämän aikoinaan sarjassa Koreaan Jihoonin perään lähteneen Deavanin meikkiä ja lookkia :D
https://pbs.twimg.com/media/EbKN_ZaWkAEssj2.jpg
Onko kellään tietoa koska B90D Tell All on kuvattu?
Kysyn, koska Adnanin Tigerlily istuu tuolla esikatseluvideolla sohvalla kaapu päällä, mutta vatsaa ei näy. Olisiko ollut raskaana noihin aikoihin vai saanut lapsen, jos on itse synnyttänyt eikä vuokrakohtua käyttänyt ikänsä 42-43 puolesta? Sillä tuolla videolla näkee miten hiuksensa on just valkaistu juuria myöten, kasvot hermomyrkky-botoksoitu ja filleröity, eikä sellaisia myrkkyjä kai sentään saa raskauden aikana kehoonsa laittaa, eikä imetyksen aikana! Ainakin terveydenhuoltosivustot kehottavat välttämään.
Mitään varmaa tietoa mulla ei ole, mutta jos tuo menee sen saman kaavan mukaan mikä oli ekalla kaudella, niin siellä pitää olla mukana pareja jotka eroaa, pareja jotka jatkaa yhdessä ja sitten joku sellainen kiikun kaakun pari johon voidaan taas palata jossain toisessa yhteydessä. Mun veikkaus on, että juurikin Brandon ja Julia on se pari joka pysyy yhdessä, samoin Stacey ja Florin. Gino ja Jasmine/ Sophie ja Rob ovat jo eronneet, samoin Ari ja Bin vissiin erossa ja Natalie ja Joshan ei koskaan ole edes olleet pari, eli ovat varmaan ne kiikun kaakun lopputulos parit.