Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ozempicistä Mounjaroon

Vierailija
15.08.2024 |

Oletteko siirtyneet Ozempicistä Mounjaroon? Mikä oli ensimmäinen Mounjaroannoskoko? Siirryn 1mg Ozempicistä ja lääkäri sanoi että 7.5 tai 10 olisi sopiva. Sain reseptin noille pienemmillekin annoksilla, eli aloittaisinko kuitenkin 2.5  koosta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vielä sellainen, että itse ruiskulla otetaan pullosta?

Mulla lakkasi Ozempic toimimasta. No verensokerit se tasoittaa, mutta jatkuva nälkä on palannut. Mietin itse tuota Monjaroa, mutta itsellä on piikkikammo. Just selviän tästä Ozempicista.

Vierailija
2/4 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynään sain reseptin, tosin niitä on tyyliin 2 apteekissa... Mutta siintyisin heti sinne ylläpito annokseen, kymppiin vaikka. Onko ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla on lihavien ongelmat. Noi lääkkeet mitään auta. Aiheuttaa vaan harhan ettei liikuntaa ja ruokavalion muutosta tarvi. Tuikkaa piikin ja mättää herkkua naamaan ja sitten ihmetellään kun ei laihdu.

Vierailija
4/4 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla on lihavien ongelmat. Noi lääkkeet mitään auta. Aiheuttaa vaan harhan ettei liikuntaa ja ruokavalion muutosta tarvi. Tuikkaa piikin ja mättää herkkua naamaan ja sitten ihmetellään kun ei laihdu.

Juu, mulla lähipiirissä ihminen, joka on niin ylpeä että on onnistunut laihtumaan. Eli onnistunut piikittämään itseään!