Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni äiti

Vierailija
18.07.2023 |

Hei, mikä neuvoksi, kun kyseessä on poikaystäväni äiti, joka on selkeästi liian takertuva omaan täysi ikäiseen lapseensa, eikä anna lapsen tehdä asioita itse.

Hän siivoaa välillä tämän huonetta, missä on myös minunkin tavaroita mitä hän siirtelee ja hänelle on sanottu asiasta, ja jätettiin myös poikaystäväni auto tähän yhdeksi päiväksi niin se oli jo seuraavana päivänä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää nyt laittaa kuriin. Sitten vasta olettekin ongelmissa, jos perustatte perheen ja saatte lapsia. Mummo häärää nurkissanne vähän väliä.

Vierailija
2/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos asutte äitin nurkissa niin vähän pitää joustaa. ny itsenäistymis housut jalkaan ja etäisyyttä mammoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätitte poikaystävän auton hänen huoneeseensa päiväksi ja se oli jo seuraavana päivänä?

Vierailija
4/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kunnossa se poikaystävän huone on? 

Vierailija
5/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksatte vuokraa siitä että poikaystävä saa pitää muiduaan ja ittekin asua siellä äidin omistamassa asunnossa?

Vierailija
6/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat ilmeisesti itse olla takertunut poikaystäväsi huoneeseen?

Vierailija
7/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika ei siivoa, niin äidin on pakko siivota, ettei sieltä pojan huoneesta ala kaiken maailman tuhoeläimet levitä muualle asuntoon.

Vierailija
8/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun asutaan vanhempien luona on sopeuduttava siihen että vanhemmat sekaantuvat elämäänne. Tilanteen voi korjata muuttamalla pois lapsuudenkodista mutta sitten pitää maksaa vuokraa asumisesta ja itse ostaa ruoat joita syö.

Itse suosittelisin tuota poismuuttamista jos siihen mitenkään mahdollisuutta opiskelujen suhteen. Jos olet alle 18 vee niin palataan asiaan sitten kun olet täysi-ikäinen.

Vierailija
9/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse siivoa, jonkun muun on siivottava.

Vierailija
10/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu vanhemmillaan niin silloin tottelee niitä sääntöjä ja käskyjä. Kun muuttaa omilleen voi tehdä mitä haluaa.

Vierailija
11/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa pojan huonetta? Eli poikkis asuu vielä äitinsä luona? Kuules typy. Pojan äiti saa tehdä omassa asunnossaan mitä haluaa.

Vierailija
12/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun omakotitalossa mun 19v. tyttären kanssa. Tytär siivoaa itse oman huoneensa enkä puutu siihen. Poikaystävänsä on usein täällä yötä ja välillä syö ruokaakin. Kotonaan käy suihkussa. En ota mitään maksua tyttäreltä enkä poikaystävältään asumisesta, ruoasta tms.

Vierailija
13/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun omakotitalossa mun 19v. tyttären kanssa. Tytär siivoaa itse oman huoneensa enkä puutu siihen. Poikaystävänsä on usein täällä yötä ja välillä syö ruokaakin. Kotonaan käy suihkussa. En ota mitään maksua tyttäreltä enkä poikaystävältään asumisesta, ruoasta tms.

Se huone on jonkun pakko siivota aika ajoin jos asukki itse ei sitä siivoa.

Vierailija
14/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Saa kai äiti tehdä omassa kämpässään mitä haluaa. 

Vierailija
15/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä viet tavaroitasi toisten nurkkiin?

Täysi-ikäiset asuu omassa kämpässä!

Vierailija
16/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun jotkut äidit ovat niin huolehtivia, rakastavia ja siistejä että siivoavat likaisen huoneen. Tyttöystävä saa hävetä poikaystävänsä kanssa kun eivät itse pidä siisteyttä yllä.

Vierailija
17/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni huone on yleensä ihan perus siistissä kunnossa, mitä nyt välillä on joitain tölkkejä ja likaisia astioita siellä, mutta sehän tässä on se että osataan kyllä itsekkin viedä ne ja siivota.

Vierailija
18/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni huone on yleensä ihan perus siistissä kunnossa, mitä nyt välillä on joitain tölkkejä ja likaisia astioita siellä, mutta sehän tässä on se että osataan kyllä itsekkin viedä ne ja siivota.

Osaatte itsekin viedä ne äidin pestäväksi? Kuules pentu, kasva aikuiseksi ja käske sen poikaystäväksi kutsumasi toisen pennun tehdä sama.

Vierailija
19/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jumala. Olemme olleet reilu vuoden ajan yhdessä kai siinä ajassa kerkee toisen luokse viemään omia tavaroita.

En tullut tänne hakemaan mitään haukkumista tai mitään siitä että emme poikaystäväni kanssa osaisi pitää siisteyttä yllä.

Ja joo mielestäni vanhemmat saavat pääasiassa tehä mitä lystäävät, mutta ainakin tietääkseni lapsen oma huone on se paikka missä pitää saada olla rauhassa, oli se lapsi täysi-ikäinen tai ei, ja mielestäni siinä tehdään vain karhunpalvelus jos äiti siivoaa täysi-ikäisen lapsen huonetta tai autoa. Pitäähän hänen ne itsekkin tehdä, kyse vain on siitä että hän ei ikinä kerkeä tekemään mitään kun äitinsä on tehnyt jo sen hänen puolestaan.

Tietääkseni vaikka kuinka olisi tämän äidin talo niin tällä pojalla on oikeus asettaa rajoja siitä että siivotaanko hänen huoneensa hänen puolestaan vai ei?

Vierailija
20/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksette sitten vie niitä itse pois samantien ettei muiden tarvitse? Ja onko se huone siisti siksi, että mamma siivoaa?

Jos asuu lapsuudenkodissa, niin siellä eletään kuten vanhemmat haluaa. Mitään suurta takertumista en tuossa nyt vielä nää. Nyt vaan nopeasti aikuiset ihmiset omilleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan