Riikka Purra ankeilee X:ssä
Osa ongelmaa on kasvatus siihen, että kaikki on mahdollista ja seuraa sydäntäsi. Miksi pitäisi? Sydämen asioita voi harrastaa; työuran hankkia muualta. Sieltä, missä on kysyntää. Nuoret ovat usein naiiveja. Moni ei ei aidosti tiedä, miten paljon myöhemmin arvostaa vakautta.
😂😂😂
Mikäs se Purran työura olikaan? Ladata sydämensä ääni eli razismi, ksenofobia, misogynia ja yleinen ihmisviha scriptaan ja lököily kotona, kun ei työt luistaneet.
Pelle.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka on ollut kerran iloinen poliittisella urallaan: kun sai aikaan lainvastaisen push-back-lain, jolla voi käännyttää nek#uja.
Harmittaahan se tietysti kaltaistasi lihavaa mätisäkkiä, jolle joku lukutaidoton vuohineuvos on viimeinen toivo.
Olen naimisissa oleva viiskymppinen perheenisä. Akateeminen ja liikunnallinen/normipainoinen. Mitäs muuta iltaan weird hikikomero?
Niin mikäs se Purran itsensä työura nyt olikaan? Mäkkärin kassan lisäksi?
Toisaalta ei ole myöskään suositeltavaa valehdella räikeästi työhaastattelussa, vaikka työ olisi miten intohimo, kuten Riikan leikkurin homma. Porkut tulee ja maine menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuon persoonallisuushäiriön nimi on? Eukkohan on silkkaa myrkkyä kaikelle innovatiivisuudelle, uuden luomiselle, yrittämiselle ja tulevaisuudelle.
Projektio. Ihminen "kostaa" usein tiedostamattaan oman elämänsä vastoinkäymisiä ja surua muihin ihmisiin, usein ventovieraisiin. Tältä se minusta vaikuttaa.
Sopii myös Halla-ahoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ihminen on vienyt nuivuuden huippuunsa. Sääli lapsiaan.
Varmaan kertoo niille, että älä vaan tee mitään mistä tykkäät ja mihin sulla on intohimoa ja mistä nautit. Hampaat irvessä pitää sinun elämäsi rämpiä läpi.
Onko teillä koskaan muita vaihtoehtoja kuin musta ja valkoinen?
Älä ammu viestintuojaa vaikka viesti ei miellytäkään. Oikeassahan tuo on.
Riikka on nyt tyrinyt itse ja kas kummaa, persu syyttää muita omista epäonnistumisistaan.
Odotan hallituksen eroa ja anteeksipyyntöä kansalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen vihervassun taluttaisin leirille. Myös heidän myötäjuoksijansa "vastuullisen median".
Jokaisen rassesian vien saunan taakse. Olette tympeitä rysytrolleja.
"Rasismi" jonkun silakan suusta tarkoittaa lähinnä sitä ettei tykkää mm. kunniaväkivallasta, hyväksikäyttäjistä, pakkoavioliitoista ja islamismista. Eli ihmistä, jolla on järki päässä. Ryssätrollin jatkuva hokeminen taas on pro-raiskaus-silakan vaiennusyritys.
Itse inhoan silakoita sekä riikkaa. Molemmilla viiraa päästä. Riikka heittää pesuveden (muukalaiset) mukana lapsenkin (suomalaiset). Ja silakat tosiaan kaikki terve järkikin on rasismia.
Eri
Riikka syyttää nuoria naiiveiksi ja itse kertoo miten velkaantuminen loppuu ottamalla 60 miljardia lisää velkaa. On se saatana sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuon persoonallisuushäiriön nimi on? Eukkohan on silkkaa myrkkyä kaikelle innovatiivisuudelle, uuden luomiselle, yrittämiselle ja tulevaisuudelle.
Psykopatia.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kuin saapas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka on ollut kerran iloinen poliittisella urallaan: kun sai aikaan lainvastaisen push-back-lain, jolla voi käännyttää nek#uja.
Harmittaahan se tietysti kaltaistasi lihavaa mätisäkkiä, jolle joku lukutaidoton vuohineuvos on viimeinen toivo.
Olen naimisissa oleva viiskymppinen perheenisä. Akateeminen ja liikunnallinen/normipainoinen. Mitäs muuta iltaan weird hikikomero?
Perseraískattu homppelihan sinä olet, jonka mikromuna ei enää edes seiso.
Siitä persuruunalla puhe, mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kertoo niille, että älä vaan tee mitään mistä tykkäät ja mihin sulla on intohimoa ja mistä nautit. Hampaat irvessä pitää sinun elämäsi rämpiä läpi.
Onko teillä koskaan muita vaihtoehtoja kuin musta ja valkoinen?
Minä luulen että Riikkulilla ei ole. Siitä kommenttini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taas on Sebastian tai Joakim, pikkuinen.
Tuollainen ihminen päätyy murhatuksi. Ja yleensä tekijä on tyyppiä ihaillut mutta syvästi pettynyt natsikaveri.
Kts. Trump ja ampuja. Oman puolueen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä persuruunalla puhe, mistä puute.
Älä nyt pienestä suutu, ei ole mitään väärää olla impotentti ja himoita vuohineuvoksia.
Vierailija kirjoitti:
Kohta 100 000 kuuntelukertaa takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, mitä Riikka? Olisko sinunkin kannattanut kuitenkin tehdä elämässäsi jotain hyvää vaikkei siitä saisikaan yhtä paljon palkkaa kuin ministerin hommien tyrimisestä?
Projektio. Ihminen "kostaa" usein tiedostamattaan oman elämänsä vastoinkäymisiä ja surua muihin ihmisiin, usein ventovieraisiin. Tältä se minusta vaikuttaa.