Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki ihmiset elämässäi ihmettelevät kun en tee mitään.

Vierailija
14.08.2024 |

Mies, perhe, kaverit. 

Olen pienestä lähtien tuntenut etten jaksa elää. En ole masentunut enkä laiska mutta ei oo koskaan ollut kiinnostusta elämiseen ja elämisen tunteeseen.

Täytän tänä vuonna 33. Nyt olen 3 vuotta ollut oikeasti tekemättä yhtään mitään. Poistun kotoo pari kertaa kuussa.Mä en tiedä enää miten selittää mut kun mua ei vaa kiinnosta elämää.

Asunto on hyvässä kunnossa ja mäki ulkonäöllisesti.

Olen pienestä lähtien käynyt puhumassa ammattilaisilla enkä ole tähän päivän mennessä saanut vastausta tähän olotilaan. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua loukata, mutta onko sinulla älyllisiä haasteita, jos et löydä elämästä mitään kiinnostavaa?

Vierailija
2/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aloittaja ole saanut mitään käytännön ohjeita. Esim. sellaista, että sieltä kotoa vain kannattaa lähteä ja annettaisiin myös jotain vinkkejä elämiseen ja tekemiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa. Ollut läpi elämän sellainen "ihan sama". Jos joku kysyy lähdenkö jonnekin... Aina mielessäni kolikonheitto, että tuijotanko kuvaannollisesti seinää kotona, asia, jota teen 90% ajasta... Vai lähdenkö. Vaikka vastauksen pitäisi kaiken järjen mukaan olla ilmiselvä. 

Vierailija
4/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulle kuitenkin diagnooseja on annettu kun olet käynyt ammattilaisilla noin pitkään juttelemassa, mitä kaikkea löytyy?

Vierailija
5/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaa koskaan oo kokenut et elämä olisi edes jotenkin mielekäs. Enkä tajuu kun ihmisillä on hirvee kiire shoppailla, matkustaa,luoda uraa. Maailma on niin feikki paikka. 

Vierailija
6/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tunnistaa tuon tunteen. Ei mulla ole ikinä ollut elämänhalua. Ei kiinnosta oikeasti yhtään mikään ja mulle on yksi lysti vaikka heittäisin veivini tähän paikkaan. Älyssäni ei tiemmä ole mitään vikaa, mutta ei se lisää elämänhalua, paremminkin kaiken turhuuden miettiminen pahentaa oloa ja haluan yhä enemmän kuolla.

Vierailija
7/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aloittaja ole saanut mitään käytännön ohjeita. Esim. sellaista, että sieltä kotoa vain kannattaa lähteä ja annettaisiin myös jotain vinkkejä elämiseen ja tekemiseen?

Olen koko elämäni kokeillut vaikka mitä. Musta kaikki mitä ihminen on keksinyt on typerää. 

En nyt jaksa kuulla näitä vinkkejä et mee ulos lenkille ja sit hymyilyttää taas. Kävellyt olen ja olen vaikka mitä tehnyt elämässä.

Mä en vaa jaksa elää en näe mitää järkeä. Ihmisen luoma maailma on niin inhottavaa, työläs ja tylsä. 

Vierailija
8/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä kyselyistä. Oot ihan normaali jos uuvut Suomen ioneissa ja ilmastoissa. Niin naisetkin. Tee omaan tahtiin kävely tai kirjoita kirja, tee mitä haluat tai ole tekemättä. Ajattelet, tunnet ja olet olemassa. Kaikkiin kysymyksiin on jossain vastaus.

Vierailija
9/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo masennukselta kuulostaa. Anhedonia on yleinen masentuneilla. Mitä mieltä ne ammattilaiset, joilla käyt, on tuosta? Kai ne jotain apua tarjoaa? 

Vierailija
10/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tunnistaa tuon tunteen. Ei mulla ole ikinä ollut elämänhalua. Ei kiinnosta oikeasti yhtään mikään ja mulle on yksi lysti vaikka heittäisin veivini tähän paikkaan. Älyssäni ei tiemmä ole mitään vikaa, mutta ei se lisää elämänhalua, paremminkin kaiken turhuuden miettiminen pahentaa oloa ja haluan yhä enemmän kuolla.

Tähän vielä nykyaika. Sota, leikkaukset, terveydenhuolto (siis sen puute), läheiset vaan vanhenee ja tulee kuolemaan, rahaa ei ole, koko ajan huoli jostain, huoli rahasta, huoli pärjääkö sitä, huoli muista, huoli KAIKESTA, jo kakarat on väkivaltaisia ja kiusaa heikompia, päättäjät on nattttzeja, mä en halua tätä!!! Pitääkö elämän olla vaan sietämistä ja pärjäämistä???

Haluis vaan pois. Katoaisi johonkin mustaan aukkoon ja vaan katoaisi tai tulis jostain ihan uuteen elämään.

Vierailija
11/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun mieskään kiinnosta sua?

Vierailija
12/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mikään kiinnosta eikä myöskää ole haluja. Tälle miehelle oon vaa tiskari ja kotipiika. 

Vierailija
13/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös antanu sen pettää. Kuten sanoin en oo tuntenut koskaan mitään eikä kiinnosta tämä maallinen elämä

Vierailija
14/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koko elämäni kokeillut vaikka mitä. Musta kaikki mitä ihminen on keksinyt on typerää. 

En nyt jaksa kuulla näitä vinkkejä et mee ulos lenkille ja sit hymyilyttää taas. Kävellyt olen ja olen vaikka mitä tehnyt elämässä.

Mä en vaa jaksa elää en näe mitää järkeä. Ihmisen luoma maailma on niin inhottavaa, työläs ja tylsä. 

No miksi et tutki vaikka nokkosia, koivuja tai hämähäkkejä?

Vierailija
15/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli istut Kelan maksamassa kerrostalokopissasi koko päivän? Itstutko tuolilla ja katsot ikkunasta ulos (vai näkyykö siellä muuta kuin harmaata sementtiä ja "itähelsinkiläisiä"?), makaatko olohuoneen alkovissa sängyllä vai kirjoitatko Vauva-palstalle? Vauva-palstalla kirjoittaminenhan on jotakin eli se ei ole pelkkää olemista.

Vierailija
16/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä kyselyistä. Oot ihan normaali jos uuvut Suomen ioneissa ja ilmastoissa. Niin naisetkin. Tee omaan tahtiin kävely tai kirjoita kirja, tee mitä haluat tai ole tekemättä. Ajattelet, tunnet ja olet olemassa. Kaikkiin kysymyksiin on jossain vastaus.

Käveleminen on tyhmää. En aio kävellä.

ap

Vierailija
17/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi liian älykäs ja tavalliset aktiviteetit eivät aktivoi hermosolujasi. Tee pikimmiten äo-testi.

Vierailija
18/18 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sua nyt ainakin joku joskus kiinnostanut kun kerran on mies ja kavereitakin.