Toistuva bakteerivaginoosi :/ Kohtalotovereita?
Kärvistelin ensin reilun vuoden apteekin itsehoitotuotteilla, mutta vaiva palasi toistuvasti, jonka jälkeen sain antibiootin. Nyt oireet ovat taas palanneet...joudunkohan taas hakemaan antibiootit :/
Kellään vastavaa riesaa tai jotain neuvoja mistä voisi johtua tai mikä avuksi?
Kommentit (27)
Yhdynnät aiheuttivat minulla samaa oireulua, mutten diagnoosia ikinä hakenut, vaan muutaman paketin apteekin itsehoitotuotteita, jotka eivät auttaneet. Ei ollut väliä oliko käytössä kondomi tai mihin spermat menivät lopuksi. Parit vt-infektiotkin voidatin antibiooteilla. Koko ajan sama kumppani oli. Auttoi lopulta kun olin pari vuotta selibaatissa ja luonnonmukaisesti hoidin maksapuhdistuksen voikukanjuurella.
Ikävä sanoa mutta miehesi voi pettää.
Olen pahoillani että maalaan piruja seinälle, mutta tämä on ihan realistinen vaihtoehto. Onko mahdollista että kumppanisi pettää? Toki en edes tiedä oletko parisuhteessa.
Minulla auttoi apteekin tuote, jossa on maitohappobakteereja (se missä oli pelkkää maitohappoa ei auttanut kuin kuurin ajaksi). Sitä ennen olin hakenut jo yhden antibioottikuurin. Syynä oli kaksi rikkoutunutta kortsua hoidon kanssa, jolla oli muitakin naisia.
Miesten huono käsihygienia, tai oma takamus jää pesemättä ulostamisen jälkeen. Peräaukon suulta siirtyy bakteerit emättimen suulle. Miehet taas siirtävät kaikki ulkomaailman pöpöt sinun alapäähäsi, jos eivät pese kunnolla saippuan kanssa käsiään kotiin/ luoksesi tultuaan. Kusella käydessään pitelevät niillä samoilla likakäsillään siitintään, jolla sitten siirtävät tehokkaasti pöpöt sinuun. Olen ollut samassa kierteessä ja jumankauta, että piti vääntää. Olin kuulemma sairas kun käsien pesu nousi aiheeksi. Ja tosiaan, satoja euroja meni lääkkeisiin..
Miehet aiheuttavat kärsimystä tavalla tai toisella.
Hei, haluan antaa vinkin joka toimi minulla estrogeenin vähenemisestä johtuvaan krooniseen bakteerivaginoosin joka vaivasi toista vuotta kunnes löysin internetin syövereistä englannin kielisiltä gynekologisen tutkimuksen sivuilta ohjeen joka toimi minulla. Muita vaihdevuosi oireita ei ole. Suomalaiset gynet eivät olleet kuulleetkaan. Eli kerran viikossa Dalacin 2% emätinemulsivoide ja hiivatabletti suun kautta puolen vuoden ajan, lisäksi miesystävälle myös lääkitys , nykytiedon mukaan myös seksikumppani pitää hoitaa vaikka ei olisi oireita eli hän sai Trikozol 400 mg 4 kpl kerta-annos , ei saa käyttää alkoholia samaan aikaan . Lisäksi 2 käytän kertaa vkossa Vagifem tabletti alapäähän tai Vaginelle voidetta jos Vagifem tuntuu ärsyttävän .
Niin paljon laitoin rahaa kaikkiin käsikauppa tuotteisiin ettei oo tosikaan . Ja alkoi käymään jo päänuppiin jatkuva tulehdus alapäässä.Jos jollain rahastetaan niin naisten vaivoilla 🤬 Kuuluisi saada kelakorvauksia useammasta tuotteesta .
Miehen sylki sperman lisäksi syyllinen (oma kokemus)