Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuva bakteerivaginoosi :/ Kohtalotovereita?

Vierailija
14.08.2024 |

Kärvistelin ensin reilun vuoden apteekin itsehoitotuotteilla, mutta vaiva palasi toistuvasti, jonka jälkeen sain antibiootin. Nyt oireet ovat taas palanneet...joudunkohan taas hakemaan antibiootit :/

Kellään vastavaa riesaa tai jotain neuvoja mistä voisi johtua tai mikä avuksi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tän kaa ongelmia.

Kuukautisten ympärillä tulee helposti tulehdus joka menee sit ohikin itsestään. Kuulemma ihan tyypillistä, että kuukautiset vaikuttaa siihen bakteerikantaan hetkellisesti.

Joskus tulee joka kuukausi ja toisinaan sitten on poissa vuoden.

Ihan se ja sama käytänkö antibioottia vai apteekin lääkettä, molemmat auttaa yhtä hyvin/huonosti.

En osaa auttaa, mutta kiva kuulla onko muilla jokin toiminut. Parisuhteessa jos tuli oireita kuukautisten jälkeen niin vedin niitä apteekin itsehoitopillereitä niin parissa päivässä helpotti :)

Vierailija
2/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tän kaa ongelmia.

Kuukautisten ympärillä tulee helposti tulehdus joka menee sit ohikin itsestään. Kuulemma ihan tyypillistä, että kuukautiset vaikuttaa siihen bakteerikantaan hetkellisesti.

Joskus tulee joka kuukausi ja toisinaan sitten on poissa vuoden.

Ihan se ja sama käytänkö antibioottia vai apteekin lääkettä, molemmat auttaa yhtä hyvin/huonosti.

En osaa auttaa, mutta kiva kuulla onko muilla jokin toiminut. Parisuhteessa jos tuli oireita kuukautisten jälkeen niin vedin niitä apteekin itsehoitopillereitä niin parissa päivässä helpotti :)

Harmillisen hintavia vain nuo itsehoitotuotteet...minulla varmastikin mennyt jo vähintään satanen noihin tuotteisiin. Tosi ikävä vaiva, jota itsellä ei aikaisemmin ole ollut, mutta nyt on kai jotenkin kroonistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla autto sellanen tuote kuin Gynevia toistuviin bakteerivaginooseihin!

Vierailija
4/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi pelkästään täysin vehnätön (ei edes gluteenia) ruokavalio. Myös sokeri täysin minimiin. 

Vierailija
5/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään c -vitamiini kapselia värkkiin päivittäin, että se alkaa itse omatoimisesti pitää yllä ph tasapainoaan. Voi koittaa myös geeliä jonka ph on mahdollisimman hapan. Mitään 5.5ph olevia ei kannata käyttää. Ne on yhtä tyhjän kanssa. Mitä lähempänä on kolmosta sen parempi 

Vierailija
6/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kumppania? Jos on, onko kumppanilla hygenia kunnossa? Kaverilla jatkuva kierre johtui tuosta.

Vierailija
7/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkärit osanneet auttaa sua tässä?

Mua aika kivasti vähätelleet tän kanssa ja olleet hyvin ei-kiinnostuneita.

En osaa yhtään miksi mulla välillä on pitkäänkin pois.

Voi olla, että yhdyntä myös aiheuttaa tätä, en ole varma. Nyt esim olen sinkku ja en oireile ollenkaan. Hmm.

Vierailija
8/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on paha bakteeriterskanoosi. Sissiä pukkaa munasta ja persvaosta.

Vierailija
9/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lääkärit osanneet auttaa sua tässä?

Mua aika kivasti vähätelleet tän kanssa ja olleet hyvin ei-kiinnostuneita.

En osaa yhtään miksi mulla välillä on pitkäänkin pois.

Voi olla, että yhdyntä myös aiheuttaa tätä, en ole varma. Nyt esim olen sinkku ja en oireile ollenkaan. Hmm.

Yhdynnät ne yleisin syy on. Jos vielä käyttää e-pillereitä (ohuet, kuivat limakalvot, bakteeritasapainoakin muuttavat) niin bv-kierre on taattu. 

Vierailija
10/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaine mies ..hyi viddu

Vierailija
11/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokuituiset alushousut pois käytöstä. Pikkuhousunsuojat ja siteet eivät myöskään ole hyviä alapäälle. 

Vierailija
12/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mies, sille kumi (tai ei laukea sisään) ja luonnonkuituiset alushousut jalkaan.

Vierailija
13/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat tilanteen paremmaksi niin Kondomi käyttöön. Juo ananasmehun ja syö ananasta. Tuoksuu toosakin paremmalta.

Vierailija
14/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kunnon sillivittuja palsta täynnä.

Vierailija
15/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kumppania? Jos on, onko kumppanilla hygenia kunnossa? Kaverilla jatkuva kierre johtui tuosta.

Ei tarvitse edes olla hygieniaongelmia. Yleisin bv-kierrettä ylläpitävä asia on sperma.

Raskautta toivoville tämä vinkki ei sovi, mutta muiden kannattaa jollain tapaa nauttia seksinsä niin, että siemenneste päätyy johonkin muualle.

t gynen polilla sairaanhoitajana 20 v kokemus

Vierailija
16/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt suoraan liity tähän, mutta voisiko liittyä seksiin? Itselläni oli exäni kanssa jatkuvasti virtsatietulehdus. Sitten pähkäilin ja selvisi että hän pesee joka wc käynnin jälkeen värkkinsä saippualla ja ei huuhdellut sitä kunnolla... alkoi huutelemaan saippuat kunnolla pois ja minulle ei tullut enää tulehduksia. Katsoisin myös kumppaniin päin, jos tällainen on ja muut vaihtoehdot suljettu pois.

Vierailija
17/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vähä hyvä että tulin lukemaan, kiva tietää että se on mahdollisesti tuo sperma :)

Vierailija
18/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on kunnon sillivittuja palsta täynnä.

Mieluummin olisin "sillivittu" kuin noin tohjona yläpäästä. Kyllä me ymmärretään että vihaat naisia mutta kai nyt tajuat että teet vain itsestäsi naurettavan pellen.

Vierailija
19/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa

Peku

Vierailija
20/27 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimeen laitettava antibioottikuuri gyneltä ja sen päälle Gyneviaa viikkokaupalla. Näin minä sen sain hoidettua, itsehoitotuotteista ei ollut mitään hyötyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän