Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kysymys: tuottaako isompi penis orgasmin varmemmin?

Vierailija
14.08.2024 |

Kysymys otsikossa. Toivon rehellisiä vastauksia naisilta.

Naiset kysymys: tuottaako isompi penis orgasmin varmemmin?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täysin keskiverto penis, mutta suurin osa naisista on lauennut penetraatiossa. Usea on myös sanonut suoraan, että olen keskivertokokoinen, mut vain todella hyvä käyttämään sitä.

Kysyttiin naisilta.

Jos hän kokee itsensä enemmän naiseksi..?

Vierailija
22/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kyllä siinä on muut jutut tärkeässä roolissa. Surkea mies isolla peniksellä on aina huonompi kuin upea mies pienellä.

Voisiko tämän kliseen joskus lopettaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surkeasti aseteltu kysely.

Joo 16cm isompi ei ole parempi. Mutta 12+ on isompi parempi.

Vierailija
24/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16cm tuntuu olevan kraalin malja. Nykyisellä miehellä just 16 ja minuun parhaiten toimiva laite. Osan voi kyllä selittää käyttäjä ja hänen osaaminen.

Vierailija
25/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan vaikuttaa. Exän kanssa orgasmin saanti oli vaikeaa, mutta nykyisen kanssa ongelmia ei ole. Nykyisen penis on paljon isompi.

Ei tässä mitään salaisuutta ole. Pitkä, komea ja isovehkeinen on ylivertainen vastakohtaansa nähden. Elämässä joutuu kuitenkin tekemään kompromissejä, niin harvoin kaikki osuu kohdalleen. 

Vierailija
26/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa leijonat ihanaa. Mulla sattuu olemaan sen 16 cm ja paksuutta 5 cm. Naiseni kehuu usein ja tärisee kulli sisällään joten kai se sitten on jokin maaginen mitta.

Vierailija
27/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa leijonat ihanaa. Mulla sattuu olemaan sen 16 cm ja paksuutta 5 cm. Naiseni kehuu usein ja tärisee kulli sisällään joten kai se sitten on jokin maaginen mitta.

Nyksän exällä oli 21cm mulla 16. 

Kovasti tuo nainen haluaa joka päivä k....n sisään. Sanoi exänsä olevan huonoin mies sängyssä mitä ollut. Luotti kuulemma siihen että koko riittää.

Vierailija
28/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kerron omasta parhaasta kokemuksesta.  Työkavererin kanssa sinkoili kipinät. Ajauduttiin hyvinvointi illan jälkeen samaan huoneeseen ja alettiin riisua toisiamme.  Pettymys valtasi mielen kun miehen housuista paljastui n8-11cm penis täydessä erektiossa..  Teki mieli vetäytyä koko tilanteesta pois mutta annoin kuitenkin mennä. 

Kun tää mies työnsi mini munansa sisään meinasi tajunta räjähtää. Tuo peniksen pienoismalli osui ihan täydellisesti g pisteeseen.  Lähetys saarnaajassa ja takaapäin asennossa.  Ilta päättyi 5 yhdyntä orgasmiin vaikka en juurikaan saa niitä normaalisti. Jatkossa kokeiltiin lähes kaikki kamasutran asennot läpi. Tämä vehje on ollut minulle ylivoimaisesti paras koskaan 

Vierailija
29/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. 17cm yli alkaa sattua ellei harrasteta tosi varovasti. Optimaalinen koko itselle on 16cm. Eli suurempi kuin 15cm  tuo orgasmin varmemmin. Mutta kuitenkin pienempi kuin 17cm

Olen samaa mieltä, tuo 16 cm on jokin maaginen koko, varsinkin jos ei ole ihan lyijykynän ohut

Komppaan myös tuon 16cm pituisen peniksen puolesta. Miehelläni on juuri tuon pituinen kalu, joka on myös sopivan paksu ja se tuntuu ihanalle!!!! Ei ole liian iso, eikä liian pieni. Aah, jospa sitä illalla saisi...

Vierailija
30/30 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-17 optimaalinen. Eli 16 mullekkin. En saa yhdyntä orkkuu ilman klitoris stimulaatiota. Annoin pakit aikoinaan miehelle kellä oli hevosen vehkeet. Seksi oli tylsintä ikinä ja sattui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan