Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kysymys: tuottaako isompi penis orgasmin varmemmin?

Vierailija
14.08.2024 |

Kysymys otsikossa. Toivon rehellisiä vastauksia naisilta.

Naiset kysymys: tuottaako isompi penis orgasmin varmemmin?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan vaikuttaa. Exän kanssa orgasmin saanti oli vaikeaa, mutta nykyisen kanssa ongelmia ei ole. Nykyisen penis on paljon isompi.

Vierailija
2/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. 17cm yli alkaa sattua ellei harrasteta tosi varovasti. Optimaalinen koko itselle on 16cm. Eli suurempi kuin 15cm  tuo orgasmin varmemmin. Mutta kuitenkin pienempi kuin 17cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään penis tuota minulle orgasmia. Muuten keskikokoinen on parhaan tuntuinen.

Vierailija
4/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan orgasmin yhdynnässäkin klitoriksen stimulaatiolla joten koolla ei ole juuri merkitystä. Ja itse asiassa isompi ei ole aina parempi. Exällä oli liian iso mulle, se lähinnä sattui kun painoi pohjaan asti. Nykyinen on täydellinen, myös tässä mielessä. 

Vierailija
5/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, päinvastoin

Vierailija
6/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se tuottaa itselleni. Tai sitten olen vaan tottunut isoihin ja pari välissä ollut pientä ei tuntuneet sen takia oikein miltään.

Vierailija
7/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin keskiverto penis, mutta suurin osa naisista on lauennut penetraatiossa. Usea on myös sanonut suoraan, että olen keskivertokokoinen, mut vain todella hyvä käyttämään sitä.

Vierailija
8/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa, noin tieteellisesti asiaa tarkastellen. Edellisellä oli pienempi -ei orgasmia. Nykyisellä on isompi - orgasmi aina. MUTTA heillä on muitakin eroja kuin peniksen koko, joten arvioni on mitätön, kun tarkastelemme asiantilan todistusvoimaisuutta.

Vierailija
9/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa orgasmia minkään kokoisella peniksellä vaan muilla tavoin.

Vierailija
10/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus vaikuttaa jonkin verran mutta se ei riitä. Pituus ei vaikuta. Pitkä osuu kipeästi ja silloin - hyvästi orkku, tulis jo mokoma paalujuntta

Vierailija
11/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tiettyyn rajaan saakka. Ei kuitenkaan tarvitse todellakaan mikään metrinen leka olla. Sellainen hieman keskivertoa pidempi ja paksumpi on paras.  

Vierailija
12/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. 17cm yli alkaa sattua ellei harrasteta tosi varovasti. Optimaalinen koko itselle on 16cm. Eli suurempi kuin 15cm  tuo orgasmin varmemmin. Mutta kuitenkin pienempi kuin 17cm

Olen samaa mieltä, tuo 16 cm on jokin maaginen koko, varsinkin jos ei ole ihan lyijykynän ohut

Vierailija
13/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, tuo 16 cm on jokin maaginen koko, varsinkin jos ei ole ihan lyijykynän ohut

Täältä löytyy ja paksuuttakin myös.

M

Vierailija
14/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmän peniksen kanssa saan orgasmin helpommin, ehkä vähän helpommin. Paksuus ei vaikuta. Oikeastaan ainoa merkitsevä tekijä on kumppanin sopivuus minulle. Se pitää sisällään kaiken, kiihkon, yhteensopivuuden, tunneyhteyden ym. Jos nuo natsaavat, orgasmi on paljon voimakkaampi.

Vierailija
15/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa täältä pois, ettekö osaa lukea?  Antakaa  s e k s i palstalla mittojanne.

Vierailija
16/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy ja paksuuttakin myös.

M

Onneksi olkoon

Vierailija
17/30 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus tärkeämpi kuin pituus. Isompi on kiihottavampi, koska tuntuu paremmin. Vaginassa on heikosti tuntoa, toisin kuin vulvassa tietenkin. Orgasmi edellyttää klitoraalista kiihotusta, oltiin yhdynnässä tai ei. Eli orgasmi ei varsinaiseti ole kiinni peniksen koosta.

Vierailija
18/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joskus tulee jo peniksen pään työntyessä pimppiin. Oon herkkä.

Vierailija
19/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täysin keskiverto penis, mutta suurin osa naisista on lauennut penetraatiossa. Usea on myös sanonut suoraan, että olen keskivertokokoinen, mut vain todella hyvä käyttämään sitä.

Kysyttiin naisilta.

Vierailija
20/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kyllä siinä on muut jutut tärkeässä roolissa. Surkea mies isolla peniksellä on aina huonompi kuin upea mies pienellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän