Naiset kysymys: tuottaako isompi penis orgasmin varmemmin?
Kysymys otsikossa. Toivon rehellisiä vastauksia naisilta.
Kommentit (30)
Riippuu. 17cm yli alkaa sattua ellei harrasteta tosi varovasti. Optimaalinen koko itselle on 16cm. Eli suurempi kuin 15cm tuo orgasmin varmemmin. Mutta kuitenkin pienempi kuin 17cm
Ei mikään penis tuota minulle orgasmia. Muuten keskikokoinen on parhaan tuntuinen.
Itse saan orgasmin yhdynnässäkin klitoriksen stimulaatiolla joten koolla ei ole juuri merkitystä. Ja itse asiassa isompi ei ole aina parempi. Exällä oli liian iso mulle, se lähinnä sattui kun painoi pohjaan asti. Nykyinen on täydellinen, myös tässä mielessä.
Joo, kyllä se tuottaa itselleni. Tai sitten olen vaan tottunut isoihin ja pari välissä ollut pientä ei tuntuneet sen takia oikein miltään.
Mulla on täysin keskiverto penis, mutta suurin osa naisista on lauennut penetraatiossa. Usea on myös sanonut suoraan, että olen keskivertokokoinen, mut vain todella hyvä käyttämään sitä.
Ei voi sanoa, noin tieteellisesti asiaa tarkastellen. Edellisellä oli pienempi -ei orgasmia. Nykyisellä on isompi - orgasmi aina. MUTTA heillä on muitakin eroja kuin peniksen koko, joten arvioni on mitätön, kun tarkastelemme asiantilan todistusvoimaisuutta.
En saa orgasmia minkään kokoisella peniksellä vaan muilla tavoin.
Paksuus vaikuttaa jonkin verran mutta se ei riitä. Pituus ei vaikuta. Pitkä osuu kipeästi ja silloin - hyvästi orkku, tulis jo mokoma paalujuntta
Kyllä, tiettyyn rajaan saakka. Ei kuitenkaan tarvitse todellakaan mikään metrinen leka olla. Sellainen hieman keskivertoa pidempi ja paksumpi on paras.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu. 17cm yli alkaa sattua ellei harrasteta tosi varovasti. Optimaalinen koko itselle on 16cm. Eli suurempi kuin 15cm tuo orgasmin varmemmin. Mutta kuitenkin pienempi kuin 17cm
Olen samaa mieltä, tuo 16 cm on jokin maaginen koko, varsinkin jos ei ole ihan lyijykynän ohut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, tuo 16 cm on jokin maaginen koko, varsinkin jos ei ole ihan lyijykynän ohut
Täältä löytyy ja paksuuttakin myös.
M
Pidemmän peniksen kanssa saan orgasmin helpommin, ehkä vähän helpommin. Paksuus ei vaikuta. Oikeastaan ainoa merkitsevä tekijä on kumppanin sopivuus minulle. Se pitää sisällään kaiken, kiihkon, yhteensopivuuden, tunneyhteyden ym. Jos nuo natsaavat, orgasmi on paljon voimakkaampi.
Painukaa täältä pois, ettekö osaa lukea? Antakaa s e k s i palstalla mittojanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy ja paksuuttakin myös.
M
Onneksi olkoon
Paksuus tärkeämpi kuin pituus. Isompi on kiihottavampi, koska tuntuu paremmin. Vaginassa on heikosti tuntoa, toisin kuin vulvassa tietenkin. Orgasmi edellyttää klitoraalista kiihotusta, oltiin yhdynnässä tai ei. Eli orgasmi ei varsinaiseti ole kiinni peniksen koosta.
Joo. Joskus tulee jo peniksen pään työntyessä pimppiin. Oon herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täysin keskiverto penis, mutta suurin osa naisista on lauennut penetraatiossa. Usea on myös sanonut suoraan, että olen keskivertokokoinen, mut vain todella hyvä käyttämään sitä.
Kysyttiin naisilta.
Ei. Kyllä siinä on muut jutut tärkeässä roolissa. Surkea mies isolla peniksellä on aina huonompi kuin upea mies pienellä.
Kyllä se vaan vaikuttaa. Exän kanssa orgasmin saanti oli vaikeaa, mutta nykyisen kanssa ongelmia ei ole. Nykyisen penis on paljon isompi.