Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko soittaa entiselle miesystävällesi joka sairaanhoitaja jos sinulla jokin terveyspulma, mies itse sanonut että soita vaan

Vierailija
14.08.2024 |

Niin, seurustelimme hyvin kauan sitten, erosimme ja molemmilla on omat perheet nykyään. Miksi kysyn tällaista on se, että tuntuu etten saa apua julkisesta terveydenhuollosta terveyshuoliini. Tapasin ex-miesystäväni ihan sattumalta jokin aika sitten, vietettiin kiva ilta ihan kaverina ja sivusin näitä terveyspulmiani ja sitä miten koen vaikeaksi yhteydenotot terveydenhuoltoon. Hän sanoi että soita mulle, vastaan jos en ole töissä. Asumme eri puolilla maata, joten hän ei siis viralliseen hoitooni osallistu mitenkään tai siis näe terveystietojani. Että lähinnä itseäni rauhoittaakseni voin soittaa. Onko ihan virhe soittaa? 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten söpö satu taas. Mikset keksinyt, että kyseinen mies on lääkäri, niin olisit saanut ihanan romanttisen lääkärisarjajutun.

Minulla ei ole tarvetta keksiä satuja, elän ihan oikeaa elämää jossa on draamaa ihan tarpeeksi. Ap

Draama syntyy tällaisista aineksista, kun yritetään antaa lupa haikailla sinne exän perään. Ihan itseä voi syyttää.

Vierailija
42/45 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on sairaanhoitaja, enkä selvittele hänen kanssaan terveysasioitani. Ajanvaraukset ja hoidot menevät joko terveyskeskuksen tai työterveyden kautta.

En minäkään äitini kanssa asioitani selvittele. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten söpö satu taas. Mikset keksinyt, että kyseinen mies on lääkäri, niin olisit saanut ihanan romanttisen lääkärisarjajutun.

Minulla ei ole tarvetta keksiä satuja, elän ihan oikeaa elämää jossa on draamaa ihan tarpeeksi. Ap

Draama syntyy tällaisista aineksista, kun yritetään antaa lupa haikailla sinne exän perään. Ihan itseä voi syyttää.

Minulla oli draamaa elämässäni jo kauan ennen exäni uudelleen tapaamista. Aloituksessa kysyin kehtaisitteko soittaa, en pyytänyt lupaa yhteydenotolle. Ap

Vierailija
44/45 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko miehesi lähestyä exää ja kysellä vieläpä hyväksyntää jostain random nettikeskustelusta josta et henkilökohtaisesti tunne ketään? 

Tämä jäi minulta aiemmin huomaamatta ja kun mietin miksi jotkut vastaukset ovat niin hyökkääviä, luin koko keskustelun uudestaan. Tähän puolisooni ilmeisesti kohdistuu suurin huomio eikä minun ahdistukseeni. Mieheni on sivuuttanut ahdistukseni ihan täysin, se ei kosketa häntä mitenkään. Olemme nukkuneet vuosia eri huoneissa ja seksiä meillä ei ole ollut 3.5 vuoteen. Ainahan täällä palstalla huudellaan että jos ei omassa liitossa ole seksiä, saako lähteä vieraisiin jne. Kuitenkaan en ole himoamassa seksiä eksäni kanssa, vaan kaveruutta ainakin tällä hetkellä vaan. Ja puolisostani vielä. Hän ei suostu eroamaan, vaikka olen siitä vuosia puhunut. Tiedän kyllä että eron voi hakea itsekin, mutta toinen halutessaan voi hankaloittaa sitä ihan niin paljon kuin vaan kehtaa. Ja eilisestä vielä, en soittanut eksälleni vaan naispuoleiselle ystävälleni ja hän tuli meille yöksi seurakseni ja meillä oli tosi mukavaa ja ahdistukseni helpotti. Ap

Vierailija
45/45 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko miehesi lähestyä exää ja kysellä vieläpä hyväksyntää jostain random nettikeskustelusta josta et henkilökohtaisesti tunne ketään? 

Tämä jäi minulta aiemmin huomaamatta ja kun mietin miksi jotkut vastaukset ovat niin hyökkääviä, luin koko keskustelun uudestaan. Tähän puolisooni ilmeisesti kohdistuu suurin huomio eikä minun ahdistukseeni. Mieheni on sivuuttanut ahdistukseni ihan täysin, se ei kosketa häntä mitenkään. Olemme nukkuneet vuosia eri huoneissa ja seksiä meillä ei ole ollut 3.5 vuoteen. Ainahan täällä palstalla huudellaan että jos ei omassa liitossa ole seksiä, saako lähteä vieraisiin jne. Kuitenkaan en ole himoamassa seksiä eksäni kanssa, vaan kaveruutta ainakin tällä hetkellä vaan. Ja puolisostani vielä. Hän ei suostu eroamaan, vaikka olen siitä vuosia puhunut. Tiedän kyllä että eron voi hakea itsekin, mutta toinen halutessaan voi hankalo

Tämä kyllä todistaa että avioliittoja on monenlaisia ja joka lähtöön. Tsemppiä ap:lle.