Kehtaisitko soittaa entiselle miesystävällesi joka sairaanhoitaja jos sinulla jokin terveyspulma, mies itse sanonut että soita vaan
Niin, seurustelimme hyvin kauan sitten, erosimme ja molemmilla on omat perheet nykyään. Miksi kysyn tällaista on se, että tuntuu etten saa apua julkisesta terveydenhuollosta terveyshuoliini. Tapasin ex-miesystäväni ihan sattumalta jokin aika sitten, vietettiin kiva ilta ihan kaverina ja sivusin näitä terveyspulmiani ja sitä miten koen vaikeaksi yhteydenotot terveydenhuoltoon. Hän sanoi että soita mulle, vastaan jos en ole töissä. Asumme eri puolilla maata, joten hän ei siis viralliseen hoitooni osallistu mitenkään tai siis näe terveystietojani. Että lähinnä itseäni rauhoittaakseni voin soittaa. Onko ihan virhe soittaa?
Kommentit (45)
Ap tässä. Juuri nyt minulla on tällainen ahdistava olo. Voiko joku tsempata mua. Nämä ovat juuri niitä hetkiä kun haluaisin tarttua puhelimeen ja soittaa exälleni. Mieheni on reissussa, olen yksinäinen ja ahdistaa. Onneksi exäni luo on parin tunnin ajomatka niin ei tule vahingossa lähdettyä. Tässä välissä, näiden päivien aikana kuulin, että hän on eronnut vaimostaan. Ero oli tulilla ilmeisesti jo silloin kun sattumalta tavattiin, vaikka ei siitä ollut silloin mitään puhetta.
Nykyinen suhteesi ei ole hyvä ja tunnet vetoa exääsi siksi? Tulella leikkimistä jos tapaatte. Ellet sitten oikeasti ole sinäkin irrottautumassa liitostasi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen suhteesi ei ole hyvä ja tunnet vetoa exääsi siksi? Tulella leikkimistä jos tapaatte. Ellet sitten oikeasti ole sinäkin irrottautumassa liitostasi.
Ja JOS teistä tulisi taas pari, et kuitenkaan haluaisi silloin rasittaa kumppaniasi terveyshuolillasi. Kenelle sitten soittaisit, minne?
Riippuu vähän mutta sairaanh.miehet ovat mukavia ja fiksuja - miksipä ei
No kehtaisin, mikä ongelma? Jos itsekin sanonut että voi soittaa.
Voi miten söpö satu taas. Mikset keksinyt, että kyseinen mies on lääkäri, niin olisit saanut ihanan romanttisen lääkärisarjajutun.
Äitini on sairaanhoitaja, enkä selvittele hänen kanssaan terveysasioitani. Ajanvaraukset ja hoidot menevät joko terveyskeskuksen tai työterveyden kautta.
Entä mitä ap antaisi vastavuoroisesti eksälleen?
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
No sitä mitä miehet naisilta yleensä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia.
Taidat olla sellainen feministi?
Kehtaisin mutta en haluaisi. Eli en soittaisi.
Hän ainakin tuntee sinut syvältä... Jos tiedät mitä tarkoitan. No en todellakaan soittaisi.
Soita mulle, mä sanon että sulla on syäpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä mitä miehet naisilta yleensä haluavat.
Ap tässä, tämä en ollut minä. Heräilin vasta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten söpö satu taas. Mikset keksinyt, että kyseinen mies on lääkäri, niin olisit saanut ihanan romanttisen lääkärisarjajutun.
Minulla ei ole tarvetta keksiä satuja, elän ihan oikeaa elämää jossa on draamaa ihan tarpeeksi. Ap
Jokos ap soitit ?