Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö muille niin, että samantien kun juo viinaa niin humaltuu? Sellainen lämmin olo valtaa kehon.

Vierailija
23.12.2024 |

Juon viinaa ehkä kerran vuodessa. Aina kun juon edes yhden paukun niin samantien keho hehkuu, posket lämpenee ja nousee päähän. 

En ymmärrä miten on mahdollista koska en ole todellakaan mikään absolutisti vaan juon mietoja. Miten yksi drinkki, joka sisältää viinaa sen 5cl saa posket hehkumaan ja kännin päälle? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se imeytyy nopeammin kuin kalja tai siideri. Kaljassa on paljon yleensä kylmää nestettä, jonka lämmittäminen elimistössä vie hyvän tovin. Toista on viinasnapsin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee pienestä määrästä oluttakin jo tuollainen olo. En todellakaan ole ajokunnossa, jos juon yhtään.

Vierailija
4/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se imeytyy nopeammin kuin kalja tai siideri. Kaljassa on paljon yleensä kylmää nestettä, jonka lämmittäminen elimistössä vie hyvän tovin. Toista on viinasnapsin kanssa.

Ahaa, join lämpimän terästetyn glögin joten ilmeisesti tuo teoria pitää paikkansa. Aikamoinen humala kolmen glögin jälkeen. -ap

Vierailija
5/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen vähän kokeneempana juojana toimii vasta sellanen kolminkertainen paukku, eli esim. 12 cl kosamiittia tai vodkaa, vähän lantrattuna. Eikä edes samantien.

Tavallaan kaipaan aikaa, kun gepardilla pystyi humaltumaan. Eka bisse baarissa tuntui kivalta.

Ei vaan enää pysty viettään tarpeeksi kauan selvinpäin, että tuo fiilis palaisi.

Vierailija
6/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälleen vähän kokeneempana juojana toimii vasta sellanen kolminkertainen paukku, eli esim. 12 cl kosamiittia tai vodkaa, vähän lantrattuna. Eikä edes samantien.

Tavallaan kaipaan aikaa, kun gepardilla pystyi humaltumaan. Eka bisse baarissa tuntui kivalta.

Ei vaan enää pysty viettään tarpeeksi kauan selvinpäin, että tuo fiilis palaisi.

No tässä itseasiassa just mietin, että en edes sitä 5 cl laittanut viinaa koska ostin vain pienen pullon (35cl) ja sitä on vieläkin reilusti jäljellä. Reilusti yli puolet ja olen jo aivan päissäni. Tai sanotaanko, että mukavasti päissäni. 

Ilmeisen yksilöllistä tietenkin tämäkin. 

-ap

Vierailija
7/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä itseasiassa just mietin, että en edes sitä 5 cl laittanut viinaa koska ostin vain pienen pullon (35cl) ja sitä on vieläkin reilusti jäljellä. Reilusti yli puolet ja olen jo aivan päissäni. Tai sanotaanko, että mukavasti päissäni. 

-ap

Koko ja toleranssikysymys. Tottahan pieni ja raitis nainen tulee samasta määrästä paljon pahempaan humalaan kuin isokokoinen alkoholin suurkuluttaja.

Vierailija
8/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n kantakapakka avautunut. 

Vierailija
9/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy enää, huono homma. Join 25 vuotta. Yhtä tyhjän kanssa nykyään, rahaa vain menee.

Vierailija
10/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti juotu 6-pack tyhjään vatsaan tuottaa parhaan nousun. Siitä kannattaa enää loiventaa alas tai ylläpitää/jatkaa.

Vierailija
11/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Koko ja toleranssikysymys. Tottahan pieni ja raitis nainen tulee samasta määrästä paljon pahempaan humalaan kuin isokokoinen alkoholin

En ole pieni enkä raitis. En vain juo viinaa kuin hyvin harvoin. Jo yksi drinkki tuntuu päässä vaikka hyvin maltillisia drinkkejä teen. Sen sijaan voin juoda vaikka 15 olutta illassa... :D

-ap

Vierailija
12/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulla on todella huono viinapää. :(

Vierailija
13/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minulla on todella huono viinapää. :(

Sulle voi sopia liköörikonvehdit. Ei tule niin helposti otettua liikaa. 

Vierailija
14/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hehkuu enää posket (hehkuttaa couperosan)muttei nouse enäå päähän. Pitää kai vaihtaa  muihin aineisiin :(

Vierailija
15/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee alkoholista vain surkea ja masentunut olo. Vuosikausia join sosiaalisista syistä, mut enää en viitsi. Kannabiksesta tulee mukava olo, mut sekin jää käyttämättä kun on laitonta. 

Vierailija
16/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohari tekee mulle tuon. Suoraan ikenistä päähän. 

Vierailija
17/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuohari tekee mulle tuon. Suoraan ikenistä päähän. 

Minulla sama. Fysiologista selitystä tuolle tuskin on. Johtuukohan enemmän kuplista vai fiiliksestä, kun shamppiksesta tulee paras känni?

Vierailija
18/18 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousuhumala on hieno tunne. Fiksu osaa silti lopettaa ajoissa. Jossain kohtaa se seuraava paukku ei enää kohota mielialaa mutta laskee pahasti seuraavan aamun oloa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan