Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Kohunyrkkeilijä teki rikosilmoituksen: Kohteena Donald Trump, J.K. Rowling ja Elon Musk

Vierailija
14.08.2024 |

Algerialainen kohunyrkkeilijä Imane Khelif on tehnyt rikosilmoituksen saamaansa someraivon takia, uutisoi Variety.

Ilmoitus tehtiin virallisesti tuntemattomia henkilöitä vastaan. Khelifin asianajaja Nabil Boundi kuitenkin kertoo, että rikosilmoitus koskee tarkemmin X:n käyttäjiä.

Ainakin Donald TrumpElon Musk ja JK Rowling on mainittu rikosilmoituksessa nimellä. 

https://www.iltalehti.fi/pariisin-olympialaiset-2024/a/4d03d387-22b2-42…

Kommentit (177)

Vierailija
81/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa odottaa, kun Rowling repii tän algerialaisen huijarin kappaleiksi koko maailman edessä. Toivottavasti koko oikeuskäsittely lähetetään suorana lähetyksenä Ylellä.

Tää olis kyllä mielenkiintoista nähdä. 

Vierailija
82/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta nämä henkilöt, joilla on piilokivekset, eivät ole naisia, vaan miehiä.

Onko se niin yksinkertaista, jos tuollaisella naisella on myös emätin, ymmärrän toki että asiasta halutaan tehdä kovin simppeli. Se voi olla joillekin ei niin simppeliä ja hämmentävää, kun luulee ja sanoo jotain mieheksi, hänellä onkin pimppi.

Ja joo, kromosomijankkaus on loistava argumentti, sillä taotaan nyt ihmisiä päähän kun ei haluta käydä keskustelua jossa on nyansseja. Miksi ei keskusteltaisi ihan avoimesti mistä on kyse eikä jäätäisi jankkaamaan kromosomeista, se hämärtää keskustelua jos kivenkovaan väittää jonkun olevan mies, jolla on ihan syntymästä asti ollut myös naisen sukupuolielin.

Asia nime

Sara ei ole missään sanonut olevansa mies, vaan on sanonut profiloituvansa naiseksi. Ihan kuten nuo nyrkkeilijätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Forsberg  voisi vetää oikeuteen nämä häneen jatkuvasti vetoavat ihmiset nettikiusaamisesta 

Kerran Forsberg tuli työpaikallani vastaan ja siinä hieman flirttaili minulle. Tämä oli ennen kuin sain tietää tuosta asiasta, ja vaikka pintapuolisesti ihan ok:n näköinen tapaus olikin, minulle tuli vaistomaisesti vähän puistattava olo. No ei ihme! Kyllä ihminen vaistomaisesti tunnistaa nämä asiat. 

Vierailija
84/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Musk ampuu tämän pervon mulkkuapinan raketillaan avaruuteen. 

Vierailija
85/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Trump ja Musk oikeuteen. Oikein hyvä. 👍

Ainoat vastavoimat kuvottavia sosialisteja ja wokehirviöitä vastaan. Mun sankareita.

No, sinä olet sitten ihan yhtä hullu kuin sankarisi, koska ne ovat hulluja. Ei voi mittään. 

Totta kai olen hullu, kun an jaa wokeiluasi ja maanista haluasi tuhota Suomi ja muut länsimaat massamaahnmuutolla yms. kivalla vassaripolitiikalla. 

Olen myös persu, ihan julkisestikin. Teistä ylimielisistä, itseänne täynnä olevista punaviherhulluista olen saanut enemmän kuin tarpeekseni. 

Vierailija
86/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Toivon todella, että nuo kolme saavat vihdoinkin mitä ne vittuansaitsevat.

Varsinkin toi jk rowling tyyppi. Niin kuv ottava kun se on.

Koska Rowling on kussut sun muroihin?

Vierailija
87/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta nämä henkilöt, joilla on piilokivekset, eivät ole naisia, vaan miehiä.

Onko se niin yksinkertaista, jos tuollaisella naisella on myös emätin, ymmärrän toki että asiasta halutaan tehdä kovin simppeli. Se voi olla joillekin ei niin simppeliä ja hämmentävää, kun luulee ja sanoo jotain mieheksi, hänellä onkin pimppi.

Ja joo, kromosomijankkaus on loistava argumentti, sillä taotaan nyt ihmisiä päähän kun ei haluta käydä keskustelua jossa on nyansseja. Miksi ei keskusteltaisi ihan avoimesti mistä on kyse eikä jäätäisi jankkaamaan kromosomeista, se hämärtää keskustelua jos kivenkovaan väittää jonkun olevan mies, jolla on ihan syntymästä asti ollut myös nais

Sara ei ole missään sanonut olevansa mies, vaan on sanonut profiloituvansa naiseksi. Ihan kuten nuo nyrkkeilijätkin.

Turhaa valehdella siellä kun kaikki voivat itse etsiä tuon netistä. Sara sanoi ihan suoraan olevansa geneettisesti mies.

Vierailija
88/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat vastavoimat kuvottavia sosialisteja ja wokehirviöitä vastaan. Mun sankareita.

No, sinä olet sitten ihan yhtä hullu kuin sankarisi, koska ne ovat hulluja. Ei voi mittään. 

Totta kai olen hullu, kun an jaa wokeiluasi ja maanista haluasi tuhota Suomi ja muut länsimaat massamaahnmuutolla yms. kivalla vassaripolitiikalla. 

Olen myös persu, ihan julkisestikin. Teistä ylimielisistä, itseänne täynnä olevista punaviherhulluista olen saanut enemmän kuin tarpeekseni. 

No tuo on rohkeaa. Että persu myöntää julkisesti olevansa persu. Yleensä ette myönnä edes gallupeissa olevanne persu, kun nolottaa äänestää ääliöitä.

Lusmuilette vain pimennossa ja kaljabaareissa, ja kehtaatte tunnustaa Venäjän väriä vain tällä palstalla.

Vierailija
89/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanne koskee nettikiusaamista. En nyt ole varma, selvitetäänkö jutussa noita kromosomeja.

Milloin naisten urheilun reiluuden ja turvallisuuden puolustamisesta tuli nettikiusaamista? Kromosomithan ovat oleellinen tieto tässä. Ei kai miehen sanominen mieheksi voi olla mitään kiusaamista?

Vierailija
90/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joo, kromosomijankkaus on loistava argumentti, sillä taotaan nyt ihmisiä päähän kun ei haluta käydä keskustelua jossa on nyansseja. Miksi ei keskusteltaisi ihan avoimesti mistä on kyse eikä jäätäisi jankkaamaan kromosomeista, se hämärtää keskustelua jos kivenkovaan väittää jonkun olevan mi

"Forsberg kertoo, että hänet kasvatettiin tyttönä ja että hän identifioituu naiseksi."

Vierailija
91/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako tuo Khelif, että jos juttu joskus päätyy mihinkään oikeusistuimeen, hänen on todistettava oikeudessa olevansa nainen, ja silloin ei todisteeksi riitä algerialainen passi?

No kun eihän nämä tajua... Hesaria mukaillen, ei geeniperimä ja älykkyys riitä, ovat niin tottuneet siihen että oma sana riittää asiassa kuin asiassa. Se on sentään positiivista, että tällä on passi olemassa, eikä se ole hukkunut Välimereen...

Vierailija
92/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on rohkeaa. Että persu myöntää julkisesti olevansa persu. Yleensä

Suksi sinä mielisairas jankuttaja helvettiin. Täällä keskustellaan naisten sarjoissa nyrkkeilevästä äijästä eikä persuista. Alkaa tosiaan loppua huumorintaju sinun kanssasi.

Vierailija
93/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joo, kromosomijankkaus on loistava argumentti, sillä taotaan nyt ihmisiä päähän kun ei haluta käydä keskustelua jossa on nyansseja. Miksi ei keskusteltaisi ihan avoimesti mistä on kyse eikä jäätäisi jankkaamaan kromosomeista, se hämärtää kes

"Forsberg kertoo, että hänet kasvatettiin tyttönä ja että hän identifioituu naiseksi."

Kertoi myös olevansa geneettisesti mies joten voit jumaliste lopettaa tuon säälittävän jankuttamisesi.

Vierailija
94/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee miesmäisestä liikkumisesta ja kasvoista.

Vierailija
95/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee miesmäisestä liikkumisesta ja kasvoista.

ja vartalon mallista.

Vierailija
96/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on rohkeaa. Että

Joku tulee tänne kehumaan miten on persu, ja jos asiasta alkaa puhua, nousee huuto miten täällä ei saa puhua persuista, taatana!

Tyypillistä perseilyä.

Vierailija
97/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joo, kromosomijankkaus on loistava argumentti, sillä taotaan nyt ihmisiä päähän kun ei haluta käydä keskustelua jossa on nyansseja. Miksi ei keskusteltaisi ihan avoimesti mistä on kyse eikä jäätäisi jankkaamaan kromosomeista, se hämärtää keskustelua jos kivenkovaan väittää jonkun olevan mies, jolla on ihan syntymästä asti ollut myös naisen sukupuolielin.

Asia nimenomaan on simppeli. Sukupuolessa on kyse lisääntym

Miksi vedät Forsbergin ihmiskilveksi? Hänhän ei ole läpikäynyt miestyyppistä puberteettia.

Vierailija
98/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Forsberg  voisi vetää oikeuteen nämä häneen jatkuvasti vetoavat ihmiset nettikiusaamisesta 

Jep. Täysin eri asiat. Khelifillä on ollut miehen murrosikä ja Saralla ei. Lisäksi Sara on läpimenevä naisena, Khelif ei.

Vierailija
99/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään urheilulajia jota tehtäisi sukupuolielimillä (paitsi näemmä seiväshyppy jossain tapauksissa) mutta kromosomit ja niiden aikaansaamat asiat vaikuttaa sitäkin enemmän.

Eli jos koittaisit olla kääntämättä väittelyä epäolennaisuuksiin. Toki koko aktivistien ns. "aate" on pelkkä liuta epäolennaisuuksia nivottuna epäloogiseksi kokonaisuudeksi ja julistettuna mahdollisimman lujaan ääneen joka suuntaan ja epäilijöitä inkvisitiossa tuhoten. 

Vierailija
100/177 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen, että jotkut Trumpit tai Muskit tai Rowlingit on viitsineet edes ottaa kyseiseen asiaan kantaa. Eikö heillä ole tärkeämpääkin tekemistä.