Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vitsaili että voisin asua hänen luona, 1kk tapailua??

Vierailija
14.08.2024 |

Mies vitsaili että voisin asua hänen luona, minullahan on jo avain. Mutta tuntui että hän osin tarkoitti sitä.

Hän antoi avaimen kotiinsa kun olimme tavanneet 3 viikkoa. Nyt vähän yli kk ja tällainen ehdotus. Onko huolestuttavaa?

Toisaalta hän on hyvin varovainen kertomaan mitä tuntee.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellepä piika ei kelpaisi.

Vierailija
2/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla vitsailua. Ja sitten puolen vuoden päästä varoo enää vihjaisemastakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

haram

Vierailija
4/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi huolestuttavaa? Mä ja mies molemmat koettiin ensimmäisen yhteisen yön jälkeen (ensitapaamisella), että tässä se nyt on, mun puoliso. Mies jäi käytännössä asumaan meille heti. Kerran viikossa kävi kämpällään, kunnes 3 kk seurustelun jälkeen luopui kämpästään kokonaan ja muutettiin virallisesti yhteen.

Vierailija
5/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosta se on ollut kaikissa suhteissa mulla. Ei mitään ihmeellistä

Vierailija
6/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin teillä on kiire ?

Vierailija
7/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkälaisia miehiä sinä tapaat, mutta hän on ihana. Laittaa ruokaa ja varmistaa että minulla on kaikki hyvin. Hän on hyvä kokki (ammatiltaan jotain muuta)

Ap

Vierailija
8/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi huolestuttavaa? Mä ja mies molemmat koettiin ensimmäisen yhteisen yön jälkeen (ensitapaamisella), että tässä se nyt on, mun puoliso. Mies jäi käytännössä asumaan meille heti. Kerran viikossa kävi kämpällään, kunnes 3 kk seurustelun jälkeen luopui kämpästään kokonaan ja muutettiin virallisesti yhteen.

Meillä sama juttu. Nyt toivon, että olisimme tutustuneet hieman kauemmin ennen kuin sitouduimme enemmän.

Vierailija
9/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no ei ehkä vitsailekaan. Miltä itsestäsi tuntuu, muuttaisitko? Meillä tunne oli heti molemminpuolista ja muutettiin yhteen noin 1 kk tapaamisen jälkeen. Se aika meni järjestelyihin. Nyt yhdessä 25 vuotta. 

Vierailija
11/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla!

Ap

Vierailija
12/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä!

Vierailija
13/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tapella parit tappelut ja käydä yksi kriisi läpi ennen kuin laittaa hynttyyt yhteen. Siinä ihminen paljastaa todellisen karvansa. Nimim. Kokemuksen syvä rintaääni

Vierailija
14/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkälaisia miehiä sinä tapaat, mutta hän on ihana. Laittaa ruokaa ja varmistaa että minulla on kaikki hyvin. Hän on hyvä kokki (ammatiltaan jotain muuta)

Ap

Anna palaa! Mitä pidättelet? 

Vierailija
15/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no ei ehkä vitsailekaan. Miltä itsestäsi tuntuu, muuttaisitko? Meillä tunne oli heti molemminpuolista ja muutettiin yhteen noin 1 kk tapaamisen jälkeen. Se aika meni järjestelyihin. Nyt yhdessä 25 vuotta. 

Minulla on todella helppo olla hänen kanssa. Kyllä muuttaisin.

Ehkä vähän vielä odottaisin.

Ap

Vierailija
16/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tokihan kaikki on ihania alkuhuumassa.

Vierailija
17/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tapella parit tappelut ja käydä yksi kriisi läpi ennen kuin laittaa hynttyyt yhteen. Siinä ihminen paljastaa todellisen karvansa. Nimim. Kokemuksen syvä rintaääni

Olemme kyllä jo riidelleet ja hän ratkaisi sen todella fiksusti.

Paremmin kuin minä, vaikka yritän olla tietoinen itsestäni.

Ap

Vierailija
18/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä kiirehtijöitä. Suhteen ihanin aika on alku ja tietynlainen jännite/jännitys, tapaamisten odotus ja perhoset vatsanpohjassa. Niitä ei saman ihmisen kanssa saa enää ikinä sen jälkeen. Miksi kiirehtiä heti kotileikkiin ja arkeen?

Vierailija
19/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme kyllä jo riidelleet ja hän ratkaisi sen todella fiksusti.

Paremmin kuin minä, vaikka yritän olla tietoinen itsestäni.

Ap

Kuukaudessa jo riidelty?

Vierailija
20/110 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti muutat jos on ihana! Jätä kuitenkin alkuun oma kämppä vielä pariksi kuukaudeksi, jos tulee jotain ja haluat sittenkin pois. Meilläkin yhteenmuutto tuli nopeasti noin 1 kk tapaamisen jälkeen. Mies muutti minun asuntoon kun se oli isompi, ja piti oman yksiönsä alussa 4 kk kaiken varalta. Eihän sitä koskaan noin alussa tiedä kun ei kunnolla vielä tunne, jos vaikka ei onnistukaan, niin on sitten varalta paikka mihin voi mennä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän