Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuore tutkimus osoittaa uskonnollisuuden ja hyvinvoinnin myönteisen yhteyden nuorilla.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islam aiheuttaa terrorismia kuten UK:n tapaus.

Varsinkin tyhmissä punaniskoissa.

Vierailija
22/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin aihetta on tutkittu jo aikaisemmin. Uskonnollisuuden aiheuttama lisä hyvinvointiin selittyi täysin yhteisöllisyydellä, mikään muu puoli ei sitä lisännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tervehdytä niin mieltä kun jatkuvasta jeesustuputuksesta pois pääseminen.

Vierailija
24/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskomattomille kannata selittää mitään uskoon liittyen. Sama kuin yrittäisi opettaa sialle kvanttifysiikkaa. Eivät ymmärrä eivätkä edes halua ymmärtää. Ymmärrys syntyy vasta uskon myötä.

Uskovaisille on turhaa selittää mitään koska he uskovat taika ukkoon. Mitään todisteita ei tarvitse kun vain uskoo. Minäkin uskoin lapsena joulupukkiin mutta siihen ne uskomiseni jäivät. Uskovaisissa on sekin ärsyttävä piirre että siirtävät vastuun itsestäkin jollekkin henki olennolle. Uskokaa mun puolesta mutta älkää pakottako muita samaan.

Vierailija
25/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä sanoin. Muslimit on tyhmiä serkkujaan panevia punaniskoja.

Vierailija
26/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7

"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra

Juuri näin! Hahahahaa!

Vierailija
27/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmiä ne mellakoijat sitten ovat kun se puukottaja ei ollut muslimi? Vielä tyhmempiä?

Vierailija
28/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota nuorten tyttöjen ja poikien hyvinvointieroa on myös tutkittu. Tyttöjä ahdistaa enemmän nuorena, kun stressaavat niin kovasti tulevaisuudestaan, mutta nuoressa aikuisuudessa tytöillä on sitten koulutukset ja työpaikat hankittuina ja sitten on turhankin rennosti ottaneiden poikien aika ahdistua.

Jos uskistytöt eivät ota tulevaisuuttaan vakavasti, se ei ehkä ole sellainen hyvä merkki, josta kannattaisi ilahtua.

Vierailija
29/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmiä ne mellakoijat sitten ovat kun se puukottaja ei ollut muslimi? Vielä tyhmempiä?

Se puukottelija oli kääntynyt muslimiksi. Miksi se muuten lapsia puukotellessaan olisi huutanut aloha snackbaria?

Vierailija
30/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskomattomille kannata selittää mitään uskoon liittyen. Sama kuin yrittäisi opettaa sialle kvanttifysiikkaa. Eivät ymmärrä eivätkä edes halua ymmärtää. Ymmärrys syntyy vasta uskon myötä.

Uskovaisille on turhaa selittää mitään koska he uskovat taika ukkoon. Mitään todisteita ei tarvitse kun vain uskoo. Minäkin uskoin lapsena joulupukkiin mutta siihen ne uskomiseni jäivät. Uskovaisissa on sekin ärsyttävä piirre että siirtävät vastuun itsestäkin jollekkin henki olennolle. Uskokaa mun puolesta mutta älkää pakottako muita samaan.

Näin on asia!!!

Vierailija
31/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epämääräinen otsikko. Jokainen ihminenhän on lähtökohtaisesti uskovainen. Ap:n jutun tapauksessa puhuttiin nimenomaan kristinuskosta eikä uskonnollisuudesta yleensä, sillä jälleen, 100% ihmiskunnasta on tavalla tai toisella uskovaista. 

Vierailija
32/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnollisuudella ja hyvinvoininilla tuskin on mitään tekemistä toistensa kanssa, tai mikäli on niin käänteisesti.

Uskolla ja hyvinvoinnilla taas taatust tämä vaikutus on.

Ja Päivi Räsäsen jorinoiden linkittäminen kertoo yleisestikin ottaen erittäin huonosta ajattelukyvystä. Räsänen on uskonnollinen fanaatikko ja lahkolainen, joka katsoo oikeudekseen tuputaa pakolla omaa arvomaailmaansa ja alistaa muut elämään samojen normein mukaisesti. Tiedä vaikka oikeasti kokisi olevansa jonkinlainen Jumalan lähettiläs.

Näistä fanaatikoista, uskontokunnasta riippumatta, kannattaa pysyä täysin erossa. Ne tuhoavat ihmisen sisäisesti.

Lukiko manalan trolli koko aloitusta? Ja mitä Räsäseen tulee, niin kyseessä on harvinaisen selväjärkinen ihminen. 

Vierailija
33/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se puukottelija oli kääntynyt muslimiksi. Miksi se muuten lapsia puukotellessaan olisi huutanut aloha snackbaria?

Fake news.

Vierailija
34/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpöä on uskonnot. Järki päähän vain!

Vierailija
35/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonnollisuudella ja hyvinvoininilla tuskin on mitään tekemistä toistensa kanssa, tai mikäli on niin käänteisesti.

Ja Päivi Räsäsen jorinoiden linkittäminen kertoo yleisestikin ottaen erittäin huonosta ajattelukyvystä. Räsänen on uskonnollinen fanaatikko ja lahkolainen, joka katsoo oikeudekseen tuputaa pakolla omaa arvomaailmaansa ja alistaa muut elämään samojen normein mukaisesti. Tiedä vaikka oikeasti kokisi olevansa jonkinlainen Jumalan lähettiläs.

Näistä fanaatikoista, uskontokunnasta riippumatta, kannattaa pysyä täysin erossa. Ne tuhoavat ihmisen sisäisesti.

Lukiko manalan trolli koko aloitusta? Ja mitä Räsäseen tulee, niin kyseessä on harvinaisen selväjärkinen ihminen. 

Huutonaurua!

Vierailija
36/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se namusetien siunaaja?

Vierailija
37/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä millainen usko on kyseessä. Pari viikkoa aiemmin kadulla jäljessäni käveli nuori, joka paasasi puhelimessa jollekin tämän joutuvan helvettiin, koska tämä ei usko jumalaan ja oli niin kovin varma oikeudellisuudestaan. En nyt tiedä tuoko usko hänen elämäänsä mielekkyyttä tai hyvinvointia. Ainakaan ei kuulostanut onnea tai merkitystä tuovalta. Ei ainakaan puhelun kohteena olevalle.

Voisitko itse iloita siitä että läheisesi kohtalo tulee olemaan ikuinen kadotus?? Niin käy, jos ei ota syntien sovitusta vastaan. 

Vierailija
38/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin aihetta on tutkittu jo aikaisemmin. Uskonnollisuuden aiheuttama lisä hyvinvointiin selittyi täysin yhteisöllisyydellä, mikään muu puoli ei sitä lisännyt.

Ei edes se että elämällä on tarkoitus, jumalallinen huolenpito tai ettei tarvitse pelätä kuolemaa? Selevä... 

Vierailija
39/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fake news.

Ärsyttääkö totuus? Islam taas asialla.

Vierailija
40/100 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se Marxilainen ateismikaan mitään herkkua ole.

Miten marxilainen ateismi poikkeaa siitä tavanomaisesta? Tuskin mitenkään.

Ateismilla ei myöskään pyritä parantamaan elämänlaatua tai saamaan taivaspaikkaa, parempaa satoa, pitkää ikää ja terveyttä, eikä ylipäätään pyritä saamaan mitään hyötyä. Ateismi valitaan siksi, ettei uskota satuolentoihin.