Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALImasujen keskiviikko

07.02.2007 |

Hophop että ehtii

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kehtaanko tänne pinoon enää kirjoittakaan, kun olen niin laiskasti ollut mukana! Saako vielä yrittää... viime metreillä?

Helpotti, kun äitiysloma alkoi ja työkiireet päättyivät. Esikoisen kanssa ollaan kotona nyt päivät ja mies raataa töissä.

Odotan jo kovasti, että vauva syntyisi, kun konttaaminen lattialla esikoisen perässä alkaa olla tässä vaiheessa jo hiukan rasittavaa. Mulla on ensi viikolla se synnytystapa-arvio vielä, ja sitten päätetään, onko se sektio vai ei. Itse olisin jopa kallistumassa alatiesynnytyksen puolelle, jos pystyttäisiin vain ehkäisemään yhtä pahat repeämät kuin viimeksi tuli.

Joku kyseli puudutuksista. Mulla oli viimeksi epiduraali, joka vei kyllä kaikki kivut täysin pois. En kokenut mielestäni ollenkaan kovia synnytyskipuja, vaikka sain puudutteen ihan normaaliin aikaan. Annosta kyllä lisättiin myöhemmin ehkä liiankin herkästi. Vaikka repesin tosi pahasti, en tuntenut mitään, mikä on tietysti toisaalta hyvä, mutta en oikein pystynyt turrana ponnistamaankaan, kun en tuntenut minkäänlaista ponnistustarvetta. Siksi lapsi piti vetää imukupilla ulos (oli myös virhetarjonnassa) ja sainkin 3. asteen repeämät.

Epiduraali on mielestäni hyvä kivunlievittäjä, mutta minulla se kyllä vei ponnistustarpeen pois kokonaan. Näinhän ei käy yleensä, joten ei kannata pelästyä tätä yksittäistä pientä kokemustani. Olen kuullut, että spinaali voisi olla toissynnyttäjillä parempi, mutta sehän voidaan tosiaan laittaa vain kerran.

Onko jossain listaa jo syntyneistä maalismasuista? Kuinka moni on jo nyytin saanut? Olisi kiva tietää!

-esmeralda- rv 36+5

Vierailija
22/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouhi: ihanaa, jo toiset häät tällä palstalla!

Möhkis: Männistön vanha kirkko on ihana ja erikoinen. Oltiin kaverin häissä muutama vuosi sitten juuri tuossa kirkossa. Me mentiin naimisiin tuomiokirkossa, ihana ja mahtava kirkko. Ainoastaan siellä on aina kauhee kiirus kesähäiden aikaan. Aikaa on varattu vain puoli tuntia/vihittävä pari.

Hanna: kauhee juttu tuo kasvain. Ennustehan on kuitenkin aika hyvä, vai? Mun äidillä on ollut vuosikausia aivokuoressa kasvain, mutta sitä ei poisteta, koska ei häiritse elämää eikä ainakaan toistaiseksi kasva.

Äitini neuloo vauvalle villahaalaria ja lanka oli loppunut kesken. Pitänee mennä vielä sitä ostamaan tänään lisää. On vaan jotenkin niin kuvottava olo. Tikitkin jalassa kutiaa ja kirvelee ja suojalappua kiinni pitänyt teippi teki mukavat ihottumat. Jos on ilman suojalappua, niin tikit tökkii lahkeeseen kiinni ilkeesti. Miten selviänkään perjantaihin...

Sain pestyä myös sitterin, vaununkopan ja turvakaukalon kankaat. Ajattelin illalla pakkailla sairaalakassia.

Mentävä on taas.

rimma 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissäkin paukkuu pakkanen,aamulla oli vain -24 kun lähdin pojan kanssa päiväkodille.Jos tänään ei olis tarvinnut palauttaa eskarihakemusta niin olisimme kyllä molemmat jääneet kotia.Mä en ole talvi ihminen ollenkaan.Lumi ja pakkanen ei sovi mun sanastoon kovinkaan hyvin,vaik talvella olenkin syntynyt...huomenna sit pamahtaa mittariin jo 27 vuotta,plääh.

Voih,mä en ole saanut vieläkään ostettua kaikkia vauvan tarvikkeita,mikä mua oikein vaivaa?Kohta mä huomaan et mul on vauva kotona ja kiva sitten kun jotain puuttuu mitä en ole tullut edes ajatelleeksi.Apteekista pitäis hakee muutama tavara, ja pinnasängyn reunasuojus puuttuu,turvakaukalo (sekin mokoma vielä), ja sitten jotain, mitä?? Mä olen ihan hukassa.Mitään muistikuvaa ei ole mitä pojalle tarvitsi silloin vauva aikana...

Mitäs muualla päin noi sideharsoliinat ( vaippa sellaset siis) maksaa?Mä olen siis käyttänyt niitä kaikkeen muuhun kuin mihin ne on luotu,mut meidän prismas 5kpl on 15¿,aika huima hinta mun mielestä...

Jouhi: Onneksi olkoon,ja kiva kuulla sinustakin pitkän ajan jälkeen.Minunkaan mielestä sillä mekon värillä ei ole mitään väliä,koska eikös ne häät ole kuitenkin etusijalla väreistä riippumatta?

Onnea siis vielä oikein paljon!!!!

Napolti: Minunkin vauvani istuskelee tuolla masussa,ja en todellakaan anna kenenkään mennä työntelemään lastani.Se kuullostaakin jo niin kivuliaalta,että no way sanon minä.

Ja neuvolatäti kehtas viel ehdottaa et synnyttäisin jalat edellä,kääk,ei siis missään nimessä.Sektion valitsen 100x ennen tuota jalat eellä synnytystä,todella pelottava tuokin ajatus.

Tappi: No meidän cittarista on kaikki raakapakaste pullat (laskiais,you know) loppuun myytynä,ettet vaan ole niitä netin kautta ostanut...?;))

No sitten mä viisaana otin vaan yhden pullapussin summanmutikassa,ja vasta kotona sit kattelin mitä tuli ostettua.

Vaasan uutuus se oli,mis on mustikka ja mansikka pullia samassa pussissa ja hitto ku ne oli hyviä.Tää pullan himo on yltymässä suuren luokan vaaratilanteeksi.

Joo ja hyvä et sä tulkitset mua paremmin kuin mä itse;kyllä mä ehkä haluan viel sen kolmosen ja mieluiten heti perään.Joten menin sitten ja ostin sen aventin sähköisen ( voi käyttää myös manuaalisesti) rintapumpun.Kiitän sinua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(.)Samaa jumputusta kuin ennenkin.Mä pystyn vielä nukkumaan öisin melko hyvin.Vahdin vain pientä miestäni koko ajan kun se kääntyilee niin paljon ja saan repiä peittoa sille koko ajan päälle.Meidän makkarissa ei meinaan toi lämpö oikein kulje, ja en halua toisen vilustuvan.Poikani päätti että hän voi nukkua mun vieressä siihen asti kunnes isä tulee takaisin ja näin ollen hän voi myös samalla huolehtia minusta ja vauvasta kun en joudu olemaan yksin.Ihana lapsi minulla:)

Ja siinä gallupissa kun oli se ikävintä tässä raskaudessa kohta,no täytyy sen verran palata siihen,että yölliset suonen vedot jaloissa on kyllä ehdottomasti sellainen rangaistus tässä raskaudessa jota en toivoisi kenellekään.Viime yönäkin hypin tasajalkaa lattialla että sain tuskaisen kivun loppumaan.

Pitäisköhän nyt taas ahtaa kaikki vaatteet niskaan ja lähteä kohta päiväkodille.

Hanan

Vierailija
24/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa, mulla on ollut monen päivän palstailutauko...

Ensinnäkin onnea kaikille poksahtaneille maalismasuille ja Jouhille hääonnea :-)

Töissä jäljellä tämä viikko! Ihanaa jäädä sitten kotiin. Olenkin jo oikeasti täysin uupunut töissä vaikka on tosi hiljaista. Istuminen väsyttää niin paljon, että oksat pois...

( o ) maha on iso. Neuvolassa sf mitta oli 32 ja painoa tullut kiitettävästi ;-). Tosin en minä kiloa viikossa saa syömällä, en ainakaan usko. Nyt vauvaltakin kuului napakat ja hyvin tasaiset sydänäänet. Mahassa käy kova myllerrys ja potkut ovat välillä niin kipakoita että sattuu. Mitäs me äidit emme kestäisikään ;-)

Mä en ole edistynyt missään vauvavalmisteluissa. Edelleen paikat ja vaatteet on laittamatta. Jos ensi viikolla jaksaisin aloittaa kun ei tarvitse päiviä viettää töissä ja voimiakin olisi enemmän. Listaa olen kyllä tehnyt mitä pitää ostaa.

Näin muuten synnytysunen viime yönä. Se oli ihan rauhallinen ja mukava juttu. Jäi vaan kesken enkä saanut synnytettyä ennen kuin oli pakko herätä ;-)

Jaksamisia kaikille näille viime metreille!

Telma ja vauveli 33+0

Vierailija
25/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollut niin mukava vaan nukkua, eiku vaatetta päälle ja lapsia hakemaan. Kaupassakin pitää käydä. Illalla on vielä pojan vanhempainilta ja tukka ei oo pariin päivään suihkua nähny saati shampoota. Se sojottaa pystyssä kun matsäläisellä. Miten tässä jaksaa laittaa itsensä ihmisen näköiseksi.

En kyllä muista, että flunssa on näin kamalaa.

Poistun valituksieni kanssa vasemmalle....

-m-

Vierailija
26/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanan tuossa kyseli sideharsojen hintoja. Olen itsekin Hesasta ja nyt viime kauppareissuilla etsinyt edullista hintaa sideharsoille. Tarkoitus on ostaa isompi satsi ja kokeilla niitä kestovaippoina.

Pikku-Piia -sideharsot (6 kpl) Prisma 14.50 (koko 76x76)

Sama paketti Citymarketissa 12.99

Lastentarvike-liikkeessä Itäkeskuksessa 12 kpl, koko 80 x 80, 21.90 e (jos muistan oikein...)

Sideharso kankaana Eurokankaassa 1,70 metri, leveys 80 cm. (Tosin Itiksestä oli nyt poikkeuksellisesti lopussa)

Itse ajattelin ostaa kangasta ja ommella parikymmentä harsoa itse, siihen menisi noin 27 euroa.

Olen itsekin maalismasu, ja luen säännöllisesti tätä palstaa, vaikka en ole juuri keskusteluun osallistunutkaan. Mutta ehkäpä tästä tämä alkaa!

Vierailija
27/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen illalla iski yllättäen (vaikka yllättäen se kaiketi aina iskee) kunnon ripuli. ja oksensinkin oikein reilusti. kyllä se melkoisesti säikäytti. etenkin kun mies oli myöhään töissä. oli pakko soittaa äidille, joka sit tulikin varmistamaan että pysyin tajuissani. sekään kun ei koko ajan ollut ihan varmaa. kamala oli olo.

nyt onneksi on ihan normaali olo. aamulla kävin labrassa (kun sokerirasituksessa aikoinaan oli yksi arvo liian koholla) ja neuvolareissun tein samalla. ei tässä enää meikäläinen jaksa monena päivänä tonne labraan/neuvolaan viikossa kävellä. lonkissa tuntuu sen verran ikävälle. oli se kyllä melkoista taapertamista nyt muutenkin kaikissa toppavaatteissa. onneksi miehen toppahousut mahtuivat mulle jalkaan.

neuvolassa ei mitään erikoista. sydänäänet ovat hyvät, laskeutunut vauva jo on mutta pää ei ole kiinnittynyt vielä. jokohan tässä kuukauden päästä jo pidellään nyyttiä sylissä. toivottavasti niin.

ruusunpiikki 36+1

Vierailija
28/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin meillä oli aamulla -39 pakkasta. Mutta sisiällä oli niin ihanan lämmintä , kun leivinuunia saa lämmitettyä.

Postin käpäsin hakemassa postilaatikosta ison tien varresta, suuntaansa 200m, ihan kiva oli kävellä, ei ollut kylmä, mutta kun tuo käveleminen on muuten niin tuskaa.Ja kauaa ei voinut jäädä kuitenkaan seisoskelemaan, ettei mies pahasti huolestu, tarjoitui kyllä itse hakemaan postin, mutta halusin hakea omapäisesti sen itse.

Onnea Jouhille etukäteen. Pukusi on varmasti kaunis ja etenkin kauniin värinen. Minä itse olen ollut talvimorsian ja minulla on ollut viinipunainen yläosa ja likaisen valkoinen alaosa puvussani. Ompelutin sen silloin, koska odotin silloin kaksosia ja puvun vuokraaminen tuntui erittäin hankalalta, kun tuo maha oli silloin erittäin suuri.

Painoarvio olisi parin viikon päästä, jospa tuo aika menisi sukkelasti. Tosin jos näitä pakkasia vielä riittää niin aika käy pitkäksi, kun ei päästä lasten kanssa pihalle. Muuten en pistä yhtään hantiin näiden pakkasten kanssa. Jos ne tappas noita kurjia tauteja, joita tuntuu olevan lapsiperheiden riesana.

Pitäs lähteä käymään ruoka kaupassa ja keksiä jotain iltaruokaa. Edelleenkin söisin kaikkein mieluiten hedelmiä. Mutta kai sitä pitää keksiä jotain järkevääkin.

Kaksosmamma1 rv 34+6

Vierailija
29/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kylmää piisaa! Nyt ei parane synnytyksen käynnistyä, kun olen satavarma, ettei meidän pontiac käynnisty näillä pakkasilla! Ei ole jenkkejä luotu tällaisiin -27 asteen pakkasiin! Eilen kun kävin kangaskaupassa päivällä ja pakkasta oli -16, laitoin pontiacin lämpiämään 2 tuntia ennen ja tosi raskaasti käynnistyi. Tänään en ole edes kokeillut :)

Kiva kuulla, että JOUHILLA on kaikki hyvin, eli yhdessä kasassa ollaan!

Ja häätkin ovella! Onnea!!

Mulle on alkanut tulla kauhea kaipuu saada nyyttti jo syliin! Onko muilla samaa? Tuntuu, että kaipuu on jo niin suuri! Vaan eihän siihen kauaa enää kulu, odottavan aika on vaan pitkä.

Liitoskivut ovat yltyneet! Kyljen kääntäminen on nykyisin yhtä tuskaa! Täälläkin vauva on ollut viime päivät tosi hiljainen. Potkaisee kyllä, muttei sillai " muljaa" lainkaan, kuin aiemmin. Taitaa kerätä voimia, tulevaa koitosta varten :)

Kipulääkityksestä; joku pohti kipulääkitystä. Itse olen kuullut vain pelkkää hyvää siitä spinaalista, joten haluaisin kokeilla sitä, jos ehdin. Viimeksi en ehtinyt saada mitään kipulääkitystä, ja ponnistusvaihe oli aika kelju. Toivon siis ehtiväni nyt saamaan lievitystä :) Ekassa synnytyksessä sain epiduraalin ja se oli ainakin loistava, vei kivut kokonaan. Ponnistusvaihekaan ei sattunut (kesti kyllä 1h 37min). Vaan katsotaan miten käy tällä kertaa :)

Täällä tulossa varmaan ratkiriemukas ilta; kuopus (kohta 2v) nukkui päikkäreitä vain 30min! Isoveli herätti kolistelullaan. Joten kyllä tullaan koettelemaan äidin hermoja! Pienempi kitisee ja kiukuttelee todennäköisesti väsymystään koko illan. plääh! voimia!

Caius ja ilona 36+2

Vierailija
30/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANAN;

Kiitoskiitos..mä vaan kato olen niin hyvä selvittelemään mitä muut ajattelee - buahhahhaa.

Älä edes puhu mistään pullista..tai alkaa tehdä taas mieli pullia ja se näkyy taas vaa' assa parin vkon päästä :(

Säkös niistä harsoistakin kyselit..netistä voi löytyä aavistuksen halvemmalla - ei paljoa. Mä järkytyin siitä miten paljon harsot voi maksaa..siis HARSOT!! Jummi..Eurokankaasta mä käin ostamassa pitkän pätkän ja pätkin siitä neliöitä, tuli paljon halvemmaks.

RIMMA;

Kestäiskö siinä koivessa ihan sideharso? niin ettei tarttis teipata? Jos laitat jonku haavalapun suojaamaa tikkejä, niin leikkaa kiinnittämisee laastaria, se ei yleensä ärsytä ihan niin paljon kun teippi - ellet sitte ole allerginen jollekin liimalle jota niissä on.

Mä kävin koiran kanssa lenkillä ja sain taas aikaan vatsan kivistyksen..mikä saakutti siinäki oikein on. Syypää on kyllä tuo ajuri, sillä raukalla on niin kylmä että vetää kun hinaaja vaikka yleensä lontustaa löysällä hihnalla..takki kun ei auta tassujen palelemiseen..se jäkitys sitte kai aiheuttaa tuon kivistyksen/supistuksen/jonkun. Onneks helpottaa levolla.

Tää ikuinen kusihätä tekee musta hullun (voinko mä sanoa enää tulevani hulluks?)! Kiva ravata vessaan kun on " ihan_hirveen_kamala_kiire_vessaan" ja sitte tuloksena onkin huikee " ruokalusikallinen" ..ja kun nousee ylös, on taas kusihätä. Pitääkö tonne vessaan linnottautua? muuttaa asumaan? Meillä tosin vessa on talon kylmin paikka, et ei siel kauaa kehtais notkua. Jotenki tuo jatkuva pissatus vie tunnon kaikesta muusta - pienet Puksun liikkeetkin jää helposti huomaamatta kun huomio kiinnittyy vaan tuohon rakon pakotukseen..RAIVOSTUTTAVAA!!

njääh..kai se on mentävä taas lappamaa uunii puita--by the way (osta tie) terkkari käski mun pakata sairaalakassii tärkeimmät valmiiks, joten se käsky koskee kyllä teitä muitakin!!

Tilpitappi

Vierailija
31/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimma: Korjaan kolmannet häät tällä palstalla, me mentiin naimisiin 2-3 viikkoa plussauksen jälkeen :). Silloin täällä voivottelin kun puku ei oikein mennyt päälle turvotusten takia ja napakkahan se oli, mutta ei revennyt ;). Meillä oli sen verran pienet häät, ettei kehdattu tuomiokirkossa mennä ja ei sitä olisi varmaan saanutkaan varattua, kun jouluna päätettiin, että heinäkuussa on meidän häät :). Minusta männistön kirkko on ihanan tunnelmallinen kirkko, vaikka alttarimaalaus onkin ruma.

Täällä vaivaa edelleen ääretön väsymys! Äiti oli täällä tänään ja imuroi mun puolesta, olipa ihana, kun ei itse tarvinnut. Pojankin sain tänään päikkäreille ja se nukkui kaksi tuntia!

Onko muilla massussa jatkuva hikka?

Entäs onko muilla tällaista, aina kun käyn pissillä niin supistaa?

Vierailija
32/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÖHKÖ;

Mulla iskee supistus aina kun rakko on täys ja nousen ylös et pääsis vessaa..siinä sitte kippurassa ähkien suunnistan kohti vessaa..yleensä supistuski katoaa kun hiipii vessasta pois päin.

Taataataatti

Vierailija
33/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä käyty. Kohdunsuu pehmeä ja sentin auki. Sisäsuu kiinni. Lekuri ultrasi myös. Vauvelin painoarvio tällä hetkellä noin 3 kg. Ihan mukavan kokoinen jo ja kyllä se tuntuukin välillä. Kaikki arvot mallikaat ja painoa tullut tähän mennessä 11 kg. Ei auta kun odottaa.

Pööh ja cucci: kyselitte spinaalista. Mulle laitettiin edellisessä synnytyksessä ja oli hyvä. En tuntenut yhtään mitään. Sivuoireena spinaalista voi tulla ihon kutinaa, niin kuin minulla. Kauhea syyhytys joka puolella, mutta sen kyllä kestää. Spinaalipuudutus on siitä hyvä, että se auttaa tehokkaasti nopeissa synnytyksissä. Mulla poika syntyi alle kahden tunnin. Otan varmasti puudutuksen nytkin jos vain kerkeää. Puutuminenkin on yksilöllistä. Eräällä ystävälläni ei spinaalipuudutus noussut riittävän ylös eli auttoi kyllä pahinpaan ponnistusvaiheen kipuun, mutta muuten tunsi kivuliaat supistukset ennen sitä. Kohdunkaulapuudutus on myös aika hyvä. Se minulla oli toisen pojan synnytyksessä. Muista kivunlievityksistä ei mulla sitten ole kokemusta.

äitiliini74 rv 36+3

Vierailija
34/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo kusetus on tosiaan tuttu tunne, itsekkin voisin harkita tuota vessaan muuttoa! Sitten kun vielä supistaa pissillä käydessä niin ei tiedä, että tulisko sieltä vielä vai ei... aarghh

Vierailija
35/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik! Mä en edes malta lukea teidän juttuja ennen kun kerron: Ne alkoi eilen puhumaan, että POIKA PÄÄSEE KOTIIN! =))

Siis oltiin eilen siellä lastenklinikalla, ja ne lekurit ja kättärin hoitsut, ja kättärin lääkäri on sitä mieltä, että poika saa jo tulla kotiin :)

Näillä näkymin pojuska tulis lauantaina kotilomalle ja jos se menee hyvin niin viikon parin sisällä kotiutuisi kokonaan.

Poikakin ilmeisesti tahtoo kotiin: Eilen oli pitänyt vaihtaa nenämahaletku uuteen, mutta poika oli sitä vanhaa yrittänyt itse repiä pois, niin eivät sitten uutta laittaneetkaan. Sitten vielä siellä lastenklinikalla, kun meillä oli ne pulssi/saturaatiomittarit mukana kättäriltä, niin pikkumies otti ja lorotteli komeat pissat laitteiden päälle siinä vaipanvaihdon yhteydessä :D

Siis tietty nää jutut nyt muuttuu jos jotain kummaa sattuu tai pää alkaa taas kasvamaan, mut jos vaan tilanne pysyy ennallaan niin peeni mees on pian kotosalla...

Nyt maltan mennä teidän juttuja lukemaan :)

-Duppis *täpinöi* ja poika 6vko+4pv

Niin ja onnea kaikille muillekin vauvansa saaneille!

Vierailija
36/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAU!! Ihan mielettömän mahtavia uutisia!! hiihiiiiiihii, en tiedä miten päin olis kun tekee vaan mieli hyppiä. Mä arvasin että kaikki menee hyvin...jessss!! Miten se leikkaus? eikö sitä tarvita ollenkaan? Jos siis tilanne ei muutu huonompaan suuntaan niin selviääkö pikkumies ilman leikkausta ihan kokonaan?

Ai hitsi että mä olen nyt niiin onnellinen teidän puolesta että voi poijaat. :D

Iiih, Tappi jatkaa ruoan laitolla naama virneessä :D

Vierailija
37/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan pikkuiselle!!!!!

tanja-77

Vierailija
38/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duppix ja koko perhe. Tuo on varmasti uutinen, mitä olette kaivanneet.

Minä täällä ihan onnenkyyneleissä kylven :)))

-m-

Vierailija
39/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duppis saa pienen miehen kotia, HUIPPU JUTTU!!! Jeee :D

Vierailija
40/49 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi ja muut pisuttelijat=)

Samaa vikaa pukkaa täällä.On niin hervottoman täyden olonen rakko ja supistaa mutta hyvä kun saa teelusikallisen likistettyä ja sama toistuu 1000000000 krt päivässä.....

Pulla ja mustikkapiirakkaa,makaroonilaatikko ja kaalilaatikko päivän saldo.Hyvä ahkera minä!!!!

Aikamoisia painoarvioita ootte saaneet,hui!

Miten mahtaa olla mun/vauvan laita huomenna????Toivon sydämestä ettei oo " kamalan" iso........

Tai jos on iso alkaa taas kärsimätön toive että syntyis hieman ennakkoon...Aina tyytymätön,mutta hei mulla kaikki vauvaa varten nyt VALMIINA!Ihan kaikki!

Ilma vaan ei oo vielä se keväinen ilma=)

Leanna ja viisikko sekä masu rv 33+