Sano yksi pakollinen asia, mitä inhoat tehdä?
Sarjassamme veroilmoitus, uunin puhdistaminen tai mikä tahansa muu.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Ikkunoiden pesu. Ai että, kun joku kehittäisi tekoälyllä toimivan dronen, joka tekisi sen, niin olisin ekana ostamassa.
Miksi et palkkaa jonkun pesemään ikkunoita ?
Pakko ei ole kuin maksaa verot ja kuolla. Imurointi on helppo siirtää muille ihmisille (jos on oikeasti ykkösongelmasi).
Inhoan mennä syterille aina yrittää pakottaa otta sokerisia pullia tai edes suklaa keksiä.Hänelle ei menen perille en syö tuoteita joissa sokeria.Vetoaa syö nyt minjä toi.Kysyin miksi tuo donitsit ynnä muut.Minjäsjän itse ei syö kun laihdutaa.Pitääkö minun normaali painoisena syödä,jotta minjäsi olisi laihempi kuin minä?Jatkuva riita asiasta jo yli vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan lakanat kesällä ainakin kerran viikossa. Ainakin yhtä monta kertaa tunnen olevani epäonninen ikisinkku, jolle oman lisänsä pitkittynyt työttömyys.
Mä taas kiitän lakanoita vaihtaessani siitä, ettei mulla on 4+ henkistä perhettä!
Vierailija kirjoitti:
Inhoan mennä syterille aina yrittää pakottaa otta sokerisia pullia tai edes suklaa keksiä.Hänelle ei menen perille en syö tuoteita joissa sokeria.Vetoaa syö nyt minjä toi.Kysyin miksi tuo donitsit ynnä muut.Minjäsjän itse ei syö kun laihdutaa.Pitääkö minun normaali painoisena syödä,jotta minjäsi olisi laihempi kuin minä?Jatkuva riita asiasta jo yli vuoden.
Mikä on minjäsjän?
Elatusmaksujen maksu...kyllä v----ttaa...kaikki itseltä pois..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan lakanat kesällä ainakin kerran viikossa. Ainakin yhtä monta kertaa tunnen olevani epäonninen ikisinkku, jolle oman lisänsä pitkittynyt työttömyys.
Mä taas kiitän lakanoita vaihtaessani siitä, ettei mulla on 4+ henkistä perhettä!
Ohis Mä taas olen haaveillut omasta perheestä mutta pitkittynyt työttömyys asettaa jo omat haasteensa löytää kumppani.
Tukan pesu. Inhottava tunne kun märkä tukka liimaantuu pitkin niskaa ja selkää. Ja sen kuivaaminenkin on inhottavaa. Käsivarret väsyy kun koitan taltuttaa tukkaa fööniharjalla että se ei jäisi pörröön. Ja taakse ei näe kuin kahden peilin kautta. Mutta pakko on pestä ja kuivata pari kertaa viikossa.
Tukanleikkuussa käynti on kivaa kun kampaaja pesee ja kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Elatusmaksujen maksu...kyllä v----ttaa...kaikki itseltä pois..
Kannattaa miettiä ennenkuin siementää ympäriinsä.
Minulle ehdoton ykkös inhokki on IMUROINTI.
Jo sen kapistuksen roudaaminen esille on yhtä tuskaa. Aikoinaan omakotitalossa oli keskuspölynimuri, sen letkun kanssa pyöriminen oli kuin "nauha voimistelua "..
Ja sen ääni, ääntä lähtee enemmän kuin on tehoa 🤣
Isoa mattoa imurioidessa saa jyystää hiki valuen, imurin suulake oikein liimautuu mattoon, vedä sitä siinä sitten.
Toki ois robotti imureita, mutta tässä vaiheessa ei ole siihen varaa.
Kylpyhuoneen viemärikaivon puhdistus, kun pitää siitä ritilästä repiä irti niitä mustassa haisevassa töhnässä olevia hiustuppoja. Joskus myös pitkäkarvaisen koiran perskarvojen pesu ripulipaskan jäljiltä on hieman epämiellyttävähköä varsinkin kun samoilla käsillä pitäisi seuraavaksi mennä laittelemaan aamupalaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunoiden pesu. Ai että, kun joku kehittäisi tekoälyllä toimivan dronen, joka tekisi sen, niin olisin ekana ostamassa.
Ikkunanpesurobotteja on jo olemassa.
Lastenhoito tai siivous, molemmat inhokkilistalla nro 1.
Onnekseni molemmista voin laistaa, koska asun yksin.
Salasanojen keksiminen, julkisen liikenteen lippujen ostaminen , matkustaessa kovaäänisten ihmisten puheiden kuuleminen, räntäsateessa kävely töihin, hengittäminen hajuvettä päälleen losottaneen tyypin lähellä, ärtymyksen tunteen peittäminen mikä tulee uteliaasta naapurista, rakkaan lemmikin lopettaminen sen ollessa vanha ja sairas.