Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano yksi pakollinen asia, mitä inhoat tehdä?

Vierailija
14.08.2024 |

Sarjassamme veroilmoitus, uunin puhdistaminen tai mikä tahansa muu.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasanojen keksiminen, julkisen liikenteen lippujen ostaminen , matkustaessa kovaäänisten ihmisten puheiden kuuleminen, räntäsateessa kävely töihin, hengittäminen hajuvettä päälleen losottaneen tyypin lähellä,  ärtymyksen tunteen peittäminen mikä tulee uteliaasta naapurista, rakkaan lemmikin lopettaminen sen ollessa vanha ja sairas.

Vierailija
22/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunoiden pesu. Ai että, kun joku kehittäisi tekoälyllä toimivan dronen, joka tekisi sen, niin olisin ekana ostamassa.

Miksi et palkkaa jonkun pesemään ikkunoita ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääminen

Vierailija
24/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointia

Vierailija
25/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole kuin maksaa verot ja kuolla. Imurointi on helppo siirtää muille ihmisille (jos on oikeasti ykkösongelmasi).

Vierailija
26/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ

Vierailija
27/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan mennä syterille aina yrittää pakottaa otta sokerisia pullia tai edes suklaa keksiä.Hänelle ei menen perille en syö tuoteita joissa sokeria.Vetoaa syö nyt minjä toi.Kysyin miksi tuo donitsit ynnä muut.Minjäsjän itse ei syö kun laihdutaa.Pitääkö minun normaali painoisena syödä,jotta minjäsi olisi laihempi kuin minä?Jatkuva riita asiasta jo yli vuoden.

Vierailija
28/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan lakanat kesällä ainakin kerran viikossa. Ainakin yhtä monta kertaa tunnen olevani epäonninen ikisinkku, jolle oman lisänsä pitkittynyt työttömyys. 

Mä taas kiitän lakanoita vaihtaessani siitä, ettei mulla on 4+ henkistä perhettä!

Vierailija
29/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan mennä syterille aina yrittää pakottaa otta sokerisia pullia tai edes suklaa keksiä.Hänelle ei menen perille en syö tuoteita joissa sokeria.Vetoaa syö nyt minjä toi.Kysyin miksi tuo donitsit ynnä muut.Minjäsjän itse ei syö kun laihdutaa.Pitääkö minun normaali painoisena syödä,jotta minjäsi olisi laihempi kuin minä?Jatkuva riita asiasta jo yli vuoden.

Mikä on minjäsjän?

Vierailija
30/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusmaksujen maksu...kyllä v----ttaa...kaikki itseltä pois..

Vierailija
31/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan lakanat kesällä ainakin kerran viikossa. Ainakin yhtä monta kertaa tunnen olevani epäonninen ikisinkku, jolle oman lisänsä pitkittynyt työttömyys. 

Mä taas kiitän lakanoita vaihtaessani siitä, ettei mulla on 4+ henkistä perhettä!

Ohis Mä taas olen haaveillut omasta perheestä mutta pitkittynyt työttömyys asettaa jo omat haasteensa löytää kumppani. 

Vierailija
32/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukan pesu. Inhottava tunne kun märkä tukka liimaantuu pitkin niskaa ja selkää. Ja sen kuivaaminenkin on inhottavaa. Käsivarret väsyy kun koitan taltuttaa tukkaa fööniharjalla että se ei jäisi pörröön. Ja taakse ei näe kuin kahden peilin kautta. Mutta pakko on pestä ja kuivata pari kertaa viikossa.

Tukanleikkuussa käynti on kivaa kun kampaaja pesee ja kuivaa.

Vierailija
33/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkäyminen

Vierailija
34/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyjen pyyhkiminen.

Vierailija
35/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elatusmaksujen maksu...kyllä v----ttaa...kaikki itseltä pois..

Kannattaa miettiä ennenkuin siementää ympäriinsä.

Vierailija
36/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneen tyhjennys

Vierailija
37/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ehdoton ykkös inhokki on IMUROINTI.

Jo sen  kapistuksen roudaaminen esille on yhtä tuskaa. Aikoinaan omakotitalossa oli  keskuspölynimuri,  sen letkun kanssa  pyöriminen  oli kuin  "nauha voimistelua "..

Ja sen ääni, ääntä lähtee enemmän kuin on tehoa 🤣

Isoa mattoa imurioidessa  saa jyystää  hiki valuen, imurin suulake oikein  liimautuu mattoon, vedä sitä siinä sitten.

Toki ois robotti imureita, mutta tässä vaiheessa  ei ole siihen varaa.

Vierailija
38/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneen viemärikaivon puhdistus, kun pitää siitä ritilästä repiä irti niitä mustassa haisevassa töhnässä olevia hiustuppoja. Joskus myös pitkäkarvaisen koiran perskarvojen pesu ripulipaskan jäljiltä on hieman epämiellyttävähköä varsinkin kun samoilla käsillä pitäisi seuraavaksi mennä laittelemaan aamupalaa.

Vierailija
39/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunoiden pesu. Ai että, kun joku kehittäisi tekoälyllä toimivan dronen, joka tekisi sen, niin olisin ekana ostamassa.

Ikkunanpesurobotteja on jo olemassa.

Vierailija
40/87 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoito tai siivous, molemmat inhokkilistalla nro 1.

Onnekseni molemmista voin laistaa, koska asun yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä