Mitä jos toinenkin lapsi on poika? Odotan siis toistamme ikäerolla 2v4kk ja toiveissa tietty tyttö!
Kommentit (32)
Ja sinä pääset helpommalla:-) samat vaatteet, harrastukset jne.
Meillä kaksi poikaa alle 2v ikäerolla ja ovat tosi hyvät kaverit. JA isä leikkii, pelaa, urheilee niiden kanssa innoissaan. Jää mulle aikaa omille jutuille:-) Luulen että tyttö olis enemmän mun vastuulla. Eipä silti, haaveissa olisi toisaalta vielä se tyttökin, mutta ei vielä moneen vuoteen.
Odotin tokaa, mielessä tyttö, tuli poika...
Odotin kolmatta, mielessä tyttö, tuli poika :)
Kolme aivan ihanaa ja erilaista poikaa meille suotiin! En muuta voi ku olla ylpeä heistä ja ihana kun heillä on seuraa toisistaan. Pelottaa vaan mitä tapahtuu, kun ikä kartuu ja pääsevät murkkuikäiseksi, apua!
Aina ollut haaveissa 3-4 lasta. Saa nähdä vieläkö sitä yhtä joskus yritetään...
Mutta poikapa sieltä tuli! Ikäeroa meilläkin tuo 2v4kk. Pikkuveli nyt 5kk ihailee isoaveljeään jo nyt ja isompi selvästi haluaa näyttää temppujaan.
Tyttöä toivoin minäkin kovasti, mutta on toi pieni poikakin niin ihana.
Vierailija:
Mitä jos toinenkin lapsi on poika?
no annat tietysti adoptioon ja alatte uudestaan yrittämään tyttöä?
onhan se ihan normaalia, että olisi kiva saada myös sitä toista sukuluoplta oleva lapsi (meilläkin on jo poika ja tyttöä toivon tästä mahassa olevasta alusta), mutta eipä sillä ole mitään merkitystä sitten, kun se on syntynyt. Lapsi on aina ensin persoona, sitten vasta sukupuolensa edustaja.
Nuo seiskat on kyllä vain jotain tyhmiä provoja.
ikäerolla 2v4kk niin toivoin tyttöä koska halusin että lapsista seuraa toisilleen. No poika tuli vaan hyvin ovat nuokin leikkineet keskenään. Kolmatta kun odotin ikäerolla 1v9kk niin poikaa toivoin ja pojan sain ja olen erittäin tyytyväinen ja jos tyttö olisi ollut olisin hieman pettynyt. pojat ovat kuin paita ja peppu ja tyttö nykyään hiukan yksinäisempi. Nyt odotan nelosta ja tavallaan olisi saada kahden pojan jälkeen vielä tyttö niin tasoittuisi tämä sukupuolijakauma perheessämme ja tytöltä kun on jäänyt paljon hyväkuntoista vaatetta ja lelua jotka saisi kierrätettyä kun taas poikien vaatteet alkaa toisen jälkeen olla ja aika nuhjuisia. Rakenneultraa tässä jännittelen josko tulevan sukupuoli siellä selviäisi. Vaan jos on kolmas poika tulossa niin kasvaapa poikajoukkoni ja varmasti veljeksillä on erittäin kivaa touhuta yhdessä.
Toivo aina saa mutta kylä se lapsi on ihana oli se kumpaa sukupuolta tahansa.
...mutta miettikää naiset: mielummin kaikki poikia ku kaikki tyttöjä! Johan se on maailman sivu mennyt niin!
Ps. hih, halusin kirjoittaa jotain ihan yhtä tyhmää ku 7
Ois kannattanut jättää lapset tekemättä.
Osoitus seiskan typeryydestä!
Jos niin käy, niin viimeistään siinä vaiheessa kun saat pienen poikasi syliisi, et vaihtaisi häntä kymmeneenkään tyttöön!
Ja tytöt varmasti aivan yhtä ihania, mutta en niitä kaipaa. Olen vaan aina halunut LAPSEN.
...täällä 2 pojan äiti odottaa kolmatta, eikä mulla ole MITÄÄN tarvetta saada tyttöä. Ihan sama kumpi tulee.
Samaa mieltä kuin 11, että mitä jos olisit jättänyt lapset tekemättä kokonaan? Tai tee niin monta, kunnes on molempia sukupuolia ja olet tyytyväinen.
Ja ei, en ole katkera lapseton.
Mutta ihan asiallisesti, kyllä siihen ajatukseen tottuu. Mulla on myös toinen poika tulossa, ja olisin halunnut tytönkin vanhemmuuden kokea. Kai se on jotain itserakkauden tapaista, haluaisi nähdä, millaisen tyttären saisi, olisiko saman näköinen kuin itse. Pojan kanssa ei voi jakaa sitä tyttöyden maailmaa, missä itse on elänyt, vaikka kuinka sukupuolineutraalisti lapsiaan kasvattaisi.
Mutta kun kuulin, että poika on tulossa, niin ajatukseen tottui tosi nopeasti, ja nyt vauva on jo niin yksilö mun mielessäni, että jos ultraaja olisikin ollut väärässä, ja synnärillä saisin tytön syliin, tuntisin kait menettäneeni jotakin! :) Nämä asiat on ihan vanhemman päässä loppujen lopuksi.