Voiko mies vanhetessaan muuttua?
Olin 5 vuotta sitten suhteessa mieheen, johon ihastuin/rakastuin silloin. Mies kävi silloin lähinnä panemassa. Oltiin vähän alle nelikymppisiä eronneita.
Nyt kohtasin saman miehen uudestaan 5 vuoden jälkeen ja hän on ihan erilainen. Auttaa elämässä, juttelee, vie syömään. Seksi on pienemmässä osassa. Voiko tässä olla toivoa nyt vähän ylinelikymppisille.
Kommentit (7)
Ihan normaalia on, että ihminen muuttuu ajan/iän myötä. Olen itsekin muuttunut tietyiltä (ajatusmaailmallisilta) tasoin verrattuna kaksikymppiseen minään. Olisi jopa outoa, jos muutosta ei tapahtuisi.
Totta kai. Tuo kuulostaa siltä, että5 v sitten hän oli stressaantunut ja nyt rentoutunut,
Ap, miksi kysyt vierailta ihmisiltä omasta elämästäsi ikään kuin he tietäisivät siitä mitään? Ja millainen vajaaälyinen kysyy edes tuollaisia kysymyksiä, että voiko ihminen ajan myötä muuttua? No mitäpä lottoat?
Eihän tuossa ole välttämättä edes tapahtunut muutosta itse ihmisessä. Elämäntilanne on vain jo erilainen kuin silloin vasta eronneena. Sama ihminen minäkin olen ollut iät ajat, vaikka eri elämäntilanteissa olenkin hakeutunut erilaisiin suhteisiin. Aina ei vain pysty vakavaan, mutta ei jaksaisi olla yksinkään. Vakavaan vasta sitten, kun pystyy olemaan yksinkin.
Voi. Huvittavaa sinänsä et mä muutuin just 43vuotiaana.