Kuuluuko mielestäsi työssäkäyvällä olla enemmän rahaa kuin se mikä menee pakollisiin kuluihin?
Minulla ei ainakaan riitä rahat esim. ulkomaanmatkoihin ja tuntuu jotenkin absurdilta, että joku käy useammankin kerran vuodessa matkoilla, ravintoloissa, kylpylöissä, kampaajalla, hierojalla jne. Itse olen koko ajan pa. vaikka käyn töissä enkä saa mitään ihan huonointa palkkaakaan.
Kommentit (183)
Elää syvässä köyhyydessä jos kaikki menee pakollisiin. Se on kehitysmaaelintasoa. Elämä on kauheaa jos joutuu sille tasolle. Se että aika iso osa länsimaalaisista elää noin nykyään ... no.. maailma on muuttunut. Eurooppa on nykyään persläpi.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa Suomessa jokainen tulee itse tienaamaan rahansa, tai sitten kuolee pois, nimittäin jos joku ei ole sattunut huomaamaan, niin meillä ei ole enää talouskasvua, ei ole ollut yli viiteentoistavuoteen. Muun muassa Romania on mennyt jo aika päiviä sitten ohi bkt: ssä mitattuna.
35 vuoteen paitsi se pieni yhdellä alalla ollut pikku pyrähdys, joka kuivuessaan pois paljasti muun talouden persuakisuuden.
Ei edes neuvostoliitto ollut näin toivoton.
Jatkossa Suomessa jokainen tulee itse tienaamaan rahansa, tai sitten kuolee pois, nimittäin jos joku ei ole sattunut huomaamaan, niin meillä ei ole enää talouskasvua, ei ole ollut yli viiteentoistavuoteen. Muun muassa Romania on mennyt jo aika päiviä sitten ohi bkt: ssä mitattuna.