Mies vaatii ja vaatii
Eli mies on jotenkin kummallisen vaativa, en ole tottunut tällaiseen. Esim saattaa arvostella vaikka naista joka ei ole mallin mitoissa, ja en itsekään ole, ja sitten mula ihmettelee miksi mulla ei nouse halut.
Esim karvoitus pitäisi olla pois, ja jos onkin, ei välttämättä osoita kiinnostusta, mutta jos karvoja on, niin haluaa heti jotain mutta taas itse en kun on tehnyt selväksi että karvat on ällöjä.
Kaipaisin mieheltä erilaista suhtautumista naisiin.
On ollut miehiä, jotka ei nillitä pikkuasioista ja en voi sille mitään että halut menee jos koen ettää mies kitisee.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (8)
Niin, eli mikä kumma syy sulla on olla tuon miehen kanssa?
Jotkut miehet ovat kyllä tampioita. Oma mieheni ei millään ymmärtänyt miksi aloin piilotella takapuoltani, kun hän paria päivää aiemmin oli haukkunut jonkun toisen finnistä takapuolta yrjöttäväksi ja koska minullekin tulee välillä finnejä takalistoon, otin itseeni. Sanoin asiasta, että miten voin muka olla kuten ennenkin kun ilmeisesti peppuni on niin ällöttävä, mutta se on kuulemma eri asia.
Mies on tollo, ilkeä tai molempia, joten tulee mieleen miten ihmeessä jaksat tuollaista pitää elämässäsi? Eikö siitä ole paljon enemmän haittaa kuin hyötyä? Vai onko hänellä sitten muuten aivan ihmeellisen hyvä ominaisuuksia, jotka kompensoivat?
Miksi ihmeessä mies haluaa tieten tahtoen loukata sinua?
olen sitä mieltä että kyl se vähän voivoi on jos 30kg tulee lisää, pitäsi jotenki muuttaa ajattelutapaa, toimintaa ja tärkeysjärjestystä myös parisuhde huomoiden. eri asia on sairaudet mutta silti voi yrittää eikä tankata suruun.tähän liittyy myös siisteys riippuen millaista seksii teillä ollut oletko laiskistunut itsrsi huollossa,.etkö muistuta miehellesi mistään asioista oletko täysin tossun alla vai käännätkö asiat?
Ei tulisi mieleenkään arvostella miesten karvoja ja perseitä puolisolle ääneen. Ei ole miehilläkään tämmöistä oikeutta.
Etsi itsellesi oikea mies joka haluaa tyydyttää naisensa. Tämä pikkupoika mikä sinulla nyt on, tahallaan tekee sinut epävarmaksi toiminnallaan ja haluaa murentaa itsetuntosi ja naiseuteni tunteakseen itsensä vahvemmaksi ja äijäksi. Typerää, mutta tuollaisia ne heikot ja huonoitsetuntoiset miehet on. Jätä se.
Ihan mulkku..etsi parempi