Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihottaako masennuslääkkeet jos ei syö

Vierailija
13.08.2024 |

Olen vähän aikaa käyttänyt mirtatsapiinia, ja on ollut kuvottava olo, joten en ole juurikaan syönyt. Voiko lääke silti lihottaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Koska se hidastaa aineenvaihduntaa, eli sä et vaan mitenkään kuluta normaalia etkä ehkä edes alennettua määrää energiaa. Lisäksi se turvottaa. Se ei välttämättä ole sama kuin lihominen, mutta näkyy kyllä se painon että vaatteiden koon kasvuna.

Vierailija
2/4 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan lihonut kun söin mirtasapiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi.

Koska se hidastaa aineenvaihduntaa, eli sä et vaan mitenkään kuluta normaalia etkä ehkä edes alennettua määrää energiaa. Lisäksi se turvottaa. Se ei välttämättä ole sama kuin lihominen, mutta näkyy kyllä se painon että vaatteiden koon kasvuna.

Mä vaan en ole oikeasti syönyt melkein mitään. Voiko aineenvaihdunta mennä niin matalaksi, että pari voileipää päivässä lihottaa?

ap

Vierailija
4/4 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkatzerpin lisäsi minulle 33 kg vuodessa. Painoin 50 kg aloittaessani. Liikunta pysyi samana, eli liikuin autottomana pyörällä ja ulkoilin lapsen kanssa, lisäksi jumppasin vähän ehkä 3 päivää viikossa.

Ruoka oli keittoja, munakkaita, puuroja ja kasvisruokaa. Kahdesti viikossa lihamureketta tai kalapuikkoja tyyppistä. Välipalat hedelmää, puuroa ja viiliä. Paino putosi itsestään takaisin entiseen kun lääke lopetettiin. En suosittele sitä yhtään kenellekään. Nykyään ollaan jo vähän valveutuneempia suolistomikrobien vaikutuksesta, mutta minulle silloin vaan pahansuovat vanhemmat naiset kuittaili, että pitäisi syödä vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän