Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavalla sinä voisit olla halukas auttamaan jotain ihmistä?

Vierailija
13.08.2024 |

Minua kiinnostaa ihan yleisellä tasolla että onko täällä ihmisiä jotka olisivat valmiita auttamaan ja miten he voisivat auttaa. Tämä ei siis ole mikään haaste että noniin, mikset sitten mene, vaan ihan pelkkä ideariihi. Eli tänne esimerkkejä mikä olisi sulle sopiva tapa auttaa, miten haluaisit auttaa, millaista ihmistä jne. Ihan mitä vaan, kaikki ajatukset tervetulleita.

Ja vielä tuohon kyselyyn voi täpätä itselle sopivan tuntuisen vaihtoehdon.

+ tervetuloa ne vinkit millä tavalla jo autat muita.

Löytyykö sinulta halua ja valmiutta auttaa muita?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin auttaa hyvin naapureita/kavereita lasten hoidossa. Joskus olen ehdottanutkin, että meille voi tuoda leikkimään omien kanssa. Ketään ei ole vielä tarttunut täkyyn. Luultavasti pelkäävät, että apu olisi vastavuoroista eivätkä itse ole valmiita hoitamaan. 

Vierailija
2/4 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan voi kertoa myös että miten sinua on autettu, mikä tuntui hyvältä ja oli avuksi, iloksi hankalassa elämänvaiheessa. Mikä auttoi, edes vähän. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan aina jos voin/ehdin/jaksan/pystyn/kykenen mutta aina ei vain jaksa/ehdi/voi/pysty/kykene ja luonnollisestikin riippuu kuka sitä apua on vailla ja mitä apua. En ole mikään 24/7 toimisto vikisijöille jotka milloin mitäkin ovat vailla. 

Vierailija
4/4 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan nykyään muutamaa ihmistä joissain asioissa, miehen omaishoito vie päähuomion.