Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa ei auteta toisia ihmisiä vaikka pyytää?

Vierailija
13.08.2024 |

Miksi Suomessa ei saa apua vaikka pyytää?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä autetaan mutta jos koko ajan sama/samat kitisemässä p*rseen takana ja vinkumassa apua milloin mihinkin eikä heiltä saa mitään vastavuoroisuutta niin väsyy ja kyllästyy ja mielummin toivottaa hevon kuuseen. 

Tämä. Kun sen avun saamisen jälkeen ei silti tapahdu mitään parannusta avun saajassa. Jos on elämäntaidot hakusessa, niin ei se mene niitä opiskelemaan, vaan pyytää välillä apua toiselta ja kun se toinen väsyy, niin kolmannelta ja sitten kohta kehä alkaa taas alusta. Miten ei voi tajuta, että elämänsä alhoista voi nousta ylös ja se tapahtuu siten, että opettelee. Korjaa ne asiat itsessään tai tavoissaan, jotka ongelmia aiheuttaa.

Vierailija
62/66 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku auttaa tähän yksinäisyyteen? Kukaan?

Ei voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut monelta yksin asuvalta naiselta, että naapurit eivät auta, sukulaiset eivät auta, kunta ei auta jne. Totta.

Missä asioissa pitäisi auttaa? Kyllä mua on autettu, vaikka olen yksin asuva nainen.  Kunnalta en ole koskaan apua edes tarvinnut. 

Vierailija
64/66 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut monelta yksin asuvalta naiselta, että naapurit eivät auta, sukulaiset eivät auta, kunta ei auta jne. Totta.

Missä asioissa pitäisi auttaa? Kyllä mua on autettu, vaikka olen yksin asuva nainen.  Kunnalta en ole koskaan apua edes tarvinnut. 

Puhutko senioreista? Taitavat nuoret naiset apua saada yllin kyllin. Apua saa, jos ulkonäköä piisaa. 😏🙄

Vierailija
65/66 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä autetaan pyydettäessä mutta se ei saa olla itsestäänselvyys ja vastavuoroisuus on oltava. Missä sua ei ole autettu? 

Auttaako joku tästä kirouksesta irti: Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa

Käy kysymässä psykiatriselta poliklinikalta apua. Se taho saattaa auttaa. Tai mene terveyskeskuslääkärille kertomaan asiasi niin pääset jatkoon siitä sitten. 

Vierailija
66/66 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko senioreista? Taitavat nuoret naiset apua saada yllin kyllin. Apua saa, jos ulkonäköä piisaa. 😏🙄

Itseasiassa mietinkin,  puhutaanko senioreista,  jos kerran kunnalta on haettu apua. Siksi kysyin,  missä asioissa apua olisi tarvittu. Mä en ole seniori ihan vielä vaan "vasta" 52v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi