Onko teillä pankki- tai luottokortilla päiväkohtainen nostorajoitus tms. pankkiryöstön tai huijauksen varalle?
Pitäisikö olla? Kaikkea voi sattua:
Kommentit (28)
On mulla. Myös olen rajoittanu kortin credit ja debit käytön vain Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat pankkiryöstöllä?
Jos joku pankki ryöstettäisiin ei sillä ole mitään vaikutusta minun henkilökohtaiseen tileihini. Paitsi ettei nykyjään enää varsinaisia pankkiryöstöjä tehdä.
Huonosti muotoiltu, tarkoitin pankkikortin ryöstöä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edunvalvojan kanssa on sovittu 30€/päivä max nostoksi. Tämä siksi kun saatan villiintyä välillä aivan mahdottomaksi.
Ootko autisti
Ensisijaisesti hermeetikko.
Laitoin nosto- ja käyttörajoiksi 2000 euroa vuorokaudessa. Tätä kalliimman tuotteen ostaminen on harvinainen poikkeus ja rajan voi muuttaa suuremmaksi jos sellainen tilanne tulee. Laittakaa omassa nettipankissanne ne rajat voimaan ja suht alas. Eipähän kukaan tyhjennä koko tiliä vaikka kortti katoaa.
Tuskin nyt pankkiryöstön varalle pitää rajoja laittaa, mutta tietysti on nostorajat käteisen nostolle ja päiväkohtaiset rajat kaikelle käytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat pankkiryöstöllä?
Jos joku pankki ryöstettäisiin ei sillä ole mitään vaikutusta minun henkilökohtaiseen tileihini. Paitsi ettei nykyjään enää varsinaisia pankkiryöstöjä tehdä.
Huonosti muotoiltu, tarkoitin pankkikortin ryöstöä.
Ap
OK 😎
Ei se tilille pääse jos saa pelkän kortin. Keväällä vein pankkikortin S-kauppaan kun oli jäänyt joltakin tankkausautomaatin päälle.