Oletko tyytyväinen itseesi ilman meikkiä?
Minä en laita yleensä edes illanistujaisiin tms.
Ylioppilasjuhliin ym. kyllä laitan.
Mutta 99% ajasta olen ilman meikkiä ja viihdyn.
Kommentit (91)
Olen kovin kalpea ilman pientä ehostusta. Väsähtäneen näköinen myös. Ei se meikittömyys tee ihmisestä sen syvällisempää kuin pieni ehostus. Laittautuminen kohottaa fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin tyytyväinen. Meikkaan silti aina hieman, kuuluu käytöstapoihin.
Käytöstapoihin?! 😂😂
No ei kuulu. Ja kyllä, olen tyytyväinen. Joskus saatan joihinkin juhliin laittaa ripsiväriä ja sipaista meikkipuuteria, mutta muuten en meikkaa koskaan.
"Sipaista" 😆😆😆
Mille vuosikymmenelle sä oot jäänyt jumiin jos kuvittelet, että meikkaaminen on paksua pakkelointia???
No jos yhdenkään influensserin videoita katsoo niin sitä se nimenomaan on. Joskus yritin löytää ideoita fressimmän ilmeen saamiseksi ja ekan minuutin jälkeen jätin sikseen ku
"Mutta jos tuosta on paljon aikaa kun katsoit niitä, niin katsopa nyt uudestaan. Meikkimuoti on muuttunut paljon, nyt suositaan clean girl-lookkia ei mahdollisimman meikitöntä ja kuulasta."
No mikä nyt sitten on paljon aikaa. Onko viime vuodesta paljon aikaa? Ja nää nudet ja clean lookit kyllä tiedetään, ainoa mikä siinä muuttuu on käytettyjen maalien sävy. Määrä sen sijaan ihan yhtä hillitön.
En ole tyytyväinen, vanhemmiten olen hieman oppinut sietämään. Ripsissä ja kulmissa on kuitenkin aina kestoväri, niin se vähän auttaa muuten valjuissa piirteissä.
Silmät tuskin erottuvat päästä ilman meikkiä, mutta meikin avulla olen suorastaan kaunis. Ollako siis seinään sulautuva pallonaama vai kivan näköinen nainen, mitä luulette? Onnea vaan kaikille luonnonkauniille/tummakulmille/itsevarmoille, mutta itse en meikkaamisesta luovu.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana meikkasin kun ihoni oli surkea, ei aknea vaan muuta erittäin epäesteettistä. Joka päivä värivoide naamaan ja illalla poispesu. Tein myös kevyen silmämeikin, mutta siinä kaikki.
Lopulta jätin värivoiteen pois ja päätin hävetä kasvojeni ihoa, samalla jäi myös se vähä muukin meikkaaminen. Eihän se ollut kivaa kun ihmiset tuijotti, tuli itkeskeltyäkin, mutta ihoni alkoi pikkuhiljaa parantua ilman mitään meikkiä.
Nyt olen ollut jo ihmisiän ilman muuta meikkiä kuin huulikiiltoa. Jos laitan värivoidetta, luomiväriä tai poskipunaa, ihoni ärsyyntyy heti. Ripsaria haluaisin käyttää, mutta se varisee alaluomille vaikka olen kokeillut monia merkkejä.
Olisin taatusti nuoremman ja pirteämmän näköinen meikattuna, mutta terveys edellä mennään ja itse olen tottunut rupsahtaneeseen ja väsyneeseen naamaani. Toki kuulen kommentteja, että kannattaisi hieman "korostaa parhaita puoliani", mutta mennään tällä peru
Sama, tosin mulla kyseessä aikuisiän akne. Olen asiakaspalvelutyössä, mutta akne pahenee jos sitä yritän peittää. Eipä ole asiakkaat tai pomo valittanut vaikka en ole huoliteltu.
Meikkivoidetta käytän. Ripset ja kulmat luonnostaan tummat ja kasvot on voimakaspiirteiset eli raskas meikki näyttää kauhealta kasvoillani
Tää on jotenkin jännä kun joitakin naisia selvästi ärsyttää meikkaamattomat naiset. Heti alkaa tuollainen ihme säksätys käytöstavoista tai siitä että jos ei ite tykkää lopputuloksesta niin "et vaan osaa". En ole koskaan kuullut, että yksikään mies tässä maailmassa olisi kommentoinut negatiivisesti meikittömyyttä, liiallista sotamaalaamista sen sijaan kyllä.
Kylmä kahvi kaunistaa. Mutta ei sekään ihmeitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Meikkivoidetta käytän. Ripset ja kulmat luonnostaan tummat ja kasvot on voimakaspiirteiset eli raskas meikki näyttää kauhealta kasvoillani
Eli olet kauhean näköinen
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin jännä kun joitakin naisia selvästi ärsyttää meikkaamattomat naiset. Heti alkaa tuollainen ihme säksätys käytöstavoista tai siitä että jos ei ite tykkää lopputuloksesta niin "et vaan osaa". En ole koskaan kuullut, että yksikään mies tässä maailmassa olisi kommentoinut negatiivisesti meikittömyyttä, liiallista sotamaalaamista sen sijaan kyllä.
On sellaisia miehiäkin, jotka vaativat että ainakin oman puolison tai mahdollisen tyttöystävän pitää meikata päivittäin. Aika sikoja!
Miksi se murehtien muuttuisi, sehän vaan vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet kauhean näköinen
Miksi olet noin katkera ja hirveä ihminen? Kuka sua on satuttanut? Mun korvaan luonnostaan tummat ripset ja kulmat ja voimakkaat piirteet kuulostaa ainoastaan viehättävältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen enkä ole koskaan meikannut niin ei ole tarvinnut kehittää huolenaihetta. Olen nainen
Wau, oletko ihan nainen täällä naisten foorumilla 😂😂😂 nolo...
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, mielestäni ihan samalla tavalla tässäkin ketjussa ja omassa kommentissasi meikkaamattomat naiset puhuvat meikkaamisesta pakkelointinta, kakkunaamana, sotamaalauksina ja huonona itsetuntona. Ja itse olet eniten huolissasi siitä mistä MIEHET tykkää ja mitä he sanovat. Jännästi pata soimaa kattilaa.
Olen äijä ja naama kuin revitty petolinnun perse mutta olen tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
No totuuden nimissä kyllä näyttää ärsyttävän toisten "maalatut naamat" ihan yhtälailla.
Olen tyytyväinen! En ole vielä näin liki 60-vuotiaana edes opetellut meikkaamaan! Ei ole niin paljon ns."taiteellista silmää",että kehtaisin lähteä ovesta ulos,meikit naamalla! Tuntuisi,kuin olisi naamio laitettu kasvoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sellaisia miehiäkin, jotka vaativat että ainakin oman puolison tai mahdollisen tyttöystävän pitää meikata päivittäin. Aika sikoja!
Missä sellaisia miehiä on? Olen vissiin onnekas kun ei ole näin keski-ikään mennessäkään tullut vastaan.
Olen tyytyväinen meikkaamattomaan naamaani hyvin nukkuneena ja vähän ruskettuneena, kestovärit ripsissä ja kulmissa. Muulloin en, ja meikkaan kevyesti.
En ole. Iho on kyllä aina ollut hyvä, mutta olen aika kalpea, tummat silmänaluset ja värittömät ripset/kulmat. Semmoset värittömät kasvot. Kevyt meikkaus pienellä määrällä tuotetta - sävyttävä päivävoide, peitevoidetta silmänalusiin, pehmeä ja ohut rajaus silmiin, ripsiväri, kulmiin väriä, kuultovoidetta ja voidemainen poskipuna tekee mulle tosi paljon. Somesta olen löytänyt paljon keski-ikäiselle sopivia meikkivinkkejä miten tehdä kevyt meikki, jolla peittää huonoja puolia ja korostaa hyviä. Meikkaan samalla tavalla töihin ja juhliin. Onneksi nykyään on saatavilla kevyitä meikkivoiteita, joilla saa ihon sävyä parannettua ilman että iho näyttää pakkeloidulta.
Tuskin. En ole kylläkään kokeillut vuosiin.
T. Uolevi 61v