Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaat miehet! Jos olette väkivaltaisia niin selvittäkää miksi ja lopettakaa! Niin paljon menee pilalle ihmissuhteissa ja on vain yksi eläm

Vierailija
13.08.2024 |

Rakkaat miehet! Jos olette väkivaltaisia niin selvittäkää miksi ja lopettakaa! Niin paljon menee pilalle ihmissuhteissa ja on vain yksi elämä. T. Eräs joka haluaisi olla ihana nainen, ehkä olenkin ainakin jollekin. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä joutunut kokemaan väkivaltaa miesten taholta? Minkälaisia nämä miehet ovat olleet?

Vierailija
2/3 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä joutunut kokemaan väkivaltaa miesten taholta? Minkälaisia nämä miehet ovat olleet?

Miksi sinua kiinnostaa minkälaiset miehet? Entä jos sanoisin että tekstin 'inspiroi' miehet joihin liittyy rakkaussuhde. Kuinka moni tyttö on ollut yhtäaikaa sekä joku isän tyttö mutta joutunut melkein tapetuksi kotona. Ajattele jotain 5v joka ajattelee vanhemmistaan että tappakaa vain. Meneekö ihmissuhteet pilalle vai voiko jatkossakin rakastaa. Omituista että juttuihin saattaa liittyä joku muu nainen, esimerkiksi tytön sekopää äiti joka aikaansaa tilanteen. Kukaan ei tiedä mitä kodeissa tapahtuu ja ovathan tämmöiset ihan lasu-tapauksia oikeesti nykyaikana. Tämmöisestä tuskin olet koskaan kuullut puhuttavan että jonkun äiti tuntisi tyttärensä kilpailijakseen. Hyvä että se tyttö ei kuollut mutta on varmaan elänyt koko elämänsä ilman ainuttakaan halausta. Eilen oli joku kommentti sellaisessa yhteydessä että pitäisitkö eron jälkeen tyttönimesi. Siellä joku terapeutti kertoi että entäs jos tekin kuulisitte kuten minä töissäni mitä noissa kodeissa on tapahtunut eli eivät kaikki halua sukunsa nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sinua kiinnostaa minkälaiset miehet?"

Se on niin tabuaihe nykypäivänä. En minä tietämällä tiedä yhtään väkivaltaista parisuhdetta nykypäivänä. Tietysti niitä on, mutta minulla ei ole niistä tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi