Mitä tekisit jos voittaisit 2 miljoonaa lotossa?
Kommentit (95)
Ostaisin asunnon, osa lahjoituksia, osa sijoitukseen.
Irtisanoutuisin. Jäätäis kyllä varmaan nykyiseen taloon asumaan, koska ei tuo nyt niin iso summa ole. Voishan sitä sitten tehdä taloon haluamiaan muutoksia jne.
Riittäis kyllä elämiseen sitten hyvinkin.
Pitäisin pitkän kaavan mukaiset neuvottelutilaisuudet sijoitusneuvojieni kanssa ihan ensimmäiseksi.
Ostaisin asunnon Espanjasta ja kiva auto sinne. Sitten tuumailla mitä vois harrastella .
Työelämässä en ole muutenkaan joten jatkaisin vapaaherrattarena. Matkustelisin ja hankkisin vuokra-asuntoja kivoista paikoista. Ja jonkun mieleisen auton. Aika lailla sais hassata että näin vanhoilla päivillä saisi kaiken kulutettua, perillisiä mulla ei ole.
Todella suuri osa menisi eläinsuojeluun. Ja kai sitä jotenkin haluaisi auttaa vähävaraisia ihmisiäkin.
Yrittäisin perustaa perheen. Lapsihaaveet ovat ainakin toistaiseksi katkolla, kun rahatilanne on mikä on ja pakko priorisoida työ.
Jos olisin taloudellisesti riippumaton, niin voisin keskittyä kotiäitiyteen, josta olen aina haaveillut.
Ostaisin asunnon ja ottaisin koiran. Asunto luultavasti ihan kerrostalo kaksio Tampereen keskustan läheltä, esim Amurista tai Pyynikiltä.
Rakentaisin sellaisen sijoitussalkun, että eläisimme sillä ihan hyvin. Maksaisin asuntolainan ja puolison lainan pois. Ostaisin uudemman auton (en uutta). Antaisin suurimman sallitun verottoman lahjan jälkikasvulle. Aikanaan perinnön tullessa hyppäyttäisin sen itseni yli.
Pyörittäisin pientä yritystä, jonka kautta parantaisin maailmaa ja samalla se olisi silmänlumeeksi muille, että elän muka sillä, vaikkei se oikeasti tuottaisi juuri mitään. En kertoisi voitosta kenellekään. Ehkä puolisolle olisi lainojen maksun vuoksi (ja että hän voi jonkin ajan päästä jäädä pois töistä) pakko, mutta väittäisin summaa pienemmäksi, koska muuten koko voitto olisi pian tuhlattu.
Harmi etten voi voittaa, kun en lottoa. Puoliso lottoaa, mutta koska voitto menisi hänen tililleen, tarvitsisimme paljon suuremman voiton tämän toteuttamiseen.
Olisin tosi onnellinen. Antaisin lapsilleni osan. Lottoan pari kertaa kk.
Irtisanoutuisin ja jäisin oloneuvokseksi. Sitten joskus voisi miettiä mitä oikeasti haluaa tehdä elämällään
Irtisanoutuisin välittömästi. 2 000 000 € olisi mulle 60 vuoden nettopalkka. Olen nyt 49, joten 2 000 000 € riittäisi mulle loppuelämäksi. Ostaisin myös omakotitalon jostain hevonjeerasta ja haistattaisin paskat tälle airbnb-majoittajien tuhoamalle taloyhtiölle.
Juu, ei. Voit kyllä ostaa mutta osta hyvät, älä isoja.